מרגלית והחברים רוצים ביחד

בכירי מגזר ההיי-טק בישראל, התייצבו בשני בערב לכנס QasimTech בכפר קאסם. מדובר באירוע יזמות וחדשנות יהודי-ערבי שנערך ביוזמתו של ינקי מרגלית והנס שקור. לאחר האירוע שיתף מרגלית את חבריו בפייסבוק בחוויה:

"אני יושב כאן אחרי ערב מרגש ומלא אנרגיה. יותר מ-500 אנשים הגיעו לכפר קאסם לחגיגה של מוזיקה, אוכל, אנשים והייטק. אלמה שאלה את אימא שלה אם אנחנו נוסעים לעשות שלום? לא. אנחנו נוסעים לפגוש חברים.


פעם ראשונה בישראל מפגש של יזמים, מהנדסים ואנשי/נשות הייטק שהוא מפגש אמיתי ומגוון, שקורה בעיר ערבית. אחרי שזה קרה אתה לא מסוגל להבין איך זה לא קרה קודם.

אף אחד לא דיבר על פוליטיקה. לא על הפליה. אף אחד לא התלונן. כולם דיברו על הכמיהה לעשות טוב ונכון ומשתף. כולם דיברו על היי-טק כמנגנון צמיחה, כגשר, כהזדמנות.

פשוטי הרחוב ונורמן עיסא ניגנו ושרו. הם שרו במרוקאית. הם שרו בעברית. הם שרו בערבית. הם שרו את הנשמה המעורבבת של כולנו. נוודים, מהגרים, אורחים ומארחים". הפיחו תקווה:

עאדל בדיר ראש עירית כפר קאסם, חאנס שקור, נורמן עיסא; סאמי סעדי, פז הירשמן, איל וולדמן, רמי ברכה, יזהר שי, עדי סופר- תאני, יוסי מטיאס, גיגי לוי ונוספים.

האפילוג של בן גוריון

בסינמה סיטי גלילות, נערכה בשני בערב הפרמיירה לסרט "בן גוריון אפילוג". המדובר בסרט דוקומנטרי בבימויו של יריב מוזר ובהפקה של יעל פרלוב ובשיתוף HOT8.

במעמקי הארכיון נמצאו גלגלי פילם 35 מ"מ ובהם ראיון מצולם בן שש שעות, שמעולם לא הוקרן, עם דוד בן גוריון משנת 1968, כאשר בן גוריון כבר בן 82, חמש שנים לפני מותו וחמש שנים לאחר שהתפטר במפתיע מראשות ממשלת ישראל. בין אלו שהגיעו הגיעו לאפילוג: יצחק בוז'י הרצוג, יואב גלנט, חמי פרס, דני עטר- יו"ר קק"ל, שלומי פוגל, בעל השליטה באמפא, גיורא עיני, מנהל קרן רבינוביץ, איש העסקים חזי בצלאל, משה אדרי, חיים סלוצקי ושותפתו וזוגתו דרי שי, שלום קיטל, אילן וורד גרינבויים, שמואל פרנקל, יצחק סוארי שישי טרום ההקרנה לשיחה עם אליעזר פישמן, גיל אגמון, ורדה אלשייך,יורם מוקדי שחגג אתמול את יום הולדתו ועוד רבים נוספים.

חמי פרס (צילום: אביב חופי)
חמי פרס (צילום: אביב חופי)

גיל אגמון
גיל אגמון

שגיא מאמץ לחיקו

ערב התרמה לעמותת 'להיות שם' – אוטיסטים בדרך לעצמאות, נערך בשני במוזיאון תל אביב.

העמותה שהוקמה בשנת 2013, ע"י שגית רז, אמא לחמישה ילדים, מתוכם שניים שאובחנו על הספקטרום האוטיסטי, מקדמת ילדים ומתבגרים על הקשת האוטיסטית לעצמאות אישית ומעורבות חברתית. הילדים והמתבגרים זוכים לטיפול פרטני ומעמיק הן במסגרות החינוכיות והן בשעות הפנאי, זאת ללא קשר למצב הכלכלי ממנו מגיע כל ילד.

את הערב פתח מנכ"ל סיסקו ישראל ויו"ר האירוע, אורן שגיא, שאימץ את העמותה לחיקו. מי שסיים את הערב בהופעה בהתנדבות היה הזמר עברי לידר. רשמו נוכחות: מנכ"ל התאחדות הקבלנים, אליאב בן שמעון, משולם וטלי ריקליס; מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי, אבי כהן; סמנכ"לית שירות לקוחות באל על, יהודית גריסרו, ומנהלת קשרי קהילה בבנק הפועלים, שלי אמיר.

אורן שגיא( צילום: שלומי פרי)
אורן שגיא( צילום: שלומי פרי)

תשבי משתקפת

לאחר הפסקה קצרה שבה נעה תשבי, לתפקיד הפרזנטורית של רשת מיכל נגרין. תשבי הגיעה ארצה ממקום מושבה בלוס אנג'לס והצטלמה בשני לקולקציית האופנה והתכשיטים החדשה לעונת אביב קיץ 2017. בהתאם לשם שנבחר לקולקציה החדשה– SUMMER REFLECTION נבנה סט הצילומים בקונספט ייחודי של מראות והשתקפויות.

נועה תשבי ומיכל נגרין (צילום: שוקה כהן)
נועה תשבי ומיכל נגרין (צילום: שוקה כהן)

זמן חגיגות ברמלה

בשני בערב בקניו עזריאלי רמלה נפרש שטיח אדום לרגל פתיחת הסניף השישי של רשת התכשיטים והשעונים, Jackie o. החגיגה שולבה בציון שנתיים להיווסדן של הקניון. נפגשו: בכירי הנהלת קבוצת עזריאלי- יובל ברונשטיין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי רמלה וכן בכירי הנהלת סיטי טיים- הלנה קצן, בעלים ומנכ"ל קבוצת סיטי טיים ורן קאירי, משנה למנכ"ל סיטי טיים, מיה מילצקי סמנכ"לית השיווק של קבוצת סיטי טיים וראש עיריית רמלה יואל לביא.

הלנה קצן ויובל ברונשטיין (צילום: אלירן אביטל)
הלנה קצן ויובל ברונשטיין (צילום: אלירן אביטל)

תפסו ג'וב

>גילי מאי מונה למנכ"ל BBDO IM - חברת הייעוץ האסטרטגי של קבוצת גיתם .BBDO

>גיא אזרד מונה למנכ"ל מארוול ישראל.

>יואל מלי מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש באוניברסיטת תל-אביב.

>דוד סתיו מונה לסמנכ"ל מחשוב וטכנולוגיות מידע באוניברסיטת תל אביב.

>אלרועי תורג'מן מונה למנכ"ל אופטיקנה.

>יו"ר שופרסל, ישראל ברמן, מונה ליו"ר עמותת "בית מיחא הראשון".

>עודד רחמים מנהל הביטחון של מוזיאון ישראל נבחר לתפקיד יו"ר הפורום לביטחון ואבטחה בישראל.

>עמית סטרטינר מונה למנכ"ל חטיבת התכניות של "יולי אוגוסט הפקות".

>תמי מור יוסף מונתה למנהלת מלון "הווילג'- מלון מטיילים על הירדן".