העיר ללא הפסקה לבשה בשישי האחרון חג. עם עלות השחר מילאו את הרחובות לא פחות מ- 40,000 רצים, שהתייצבו למקצים השונים של מרתון 'סמסונג' תל אביב. שי ראשוני וחברי קבוצתו team life is good עשו את הבלתי אפשרי – לאפשרי, והשלימו יחד מרתון מלא, 42.2 ק״מ, כשהם דוחפים את ראשוני המרותק לכיסא גלגלים לכל אורך המסלול. ראשוני הוא יו״ר עמותת ״פרס לחיים״, לשעבר 'איש ברזל' ורץ מרתונים וכיום חולה ALS המשותק בכל גופו, אילם ומונשם. בין חברי הקבוצה נמנו: ח״כ אילן גילאון על כיסא חשמלי, ח״כ עופר שלח, יעל ארד, רון דרמון נציג ישראל לאולימפיאדת ריו בטריאתלון, ודני דויטש.

בין הרצים במקצים השונים במרתון הבחין הלאונג' ב: יעל אונגר שרצה עשרה ק"מ, נדב גרינשפון שרץ חצי מרתון, עו"ד אודי אפרון שרץ מרתון שלם, אילן טוביהו, רו"ח אילן בירנפלד יו"ר דלויט, ורעייתו טל עם קבוצת הריצה של הפירמה שרצו למען ילדי וראייטי, שלמה קרמר ובנו, ורדית גונדטר - סמנכ"לית לקוחות פרטיים ושיווק ב'לאומי קארד' שסיימה חצי מרתון ופגשה במתחם ה-VIP של החברה את קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל - נותנת החסות הראשית של המרתון זו השנה הרביעית.

ורדית גונדטר וקריין קו (צילום: רפי דלויה)
ורדית גונדטר וקריין קו (צילום: רפי דלויה)


יעל אונגר
יעל אונגר

ברי המזל מבין הרצים זכו לסיים את המקצים שלהם במתחם ה- VIP של ענקית הספורט adidas. על הקמת המתחם המושקע והמפנק הופקדה ליאת מוליוב שבכישרון רב הצליחה לרכז במתחם את כל האטרקציות השוות בהם: מסאז'יסטים, דוכני מיצי פירות טריים, עמדת DJ, עמדת מזון בריא מעשה ידיו של השף שאול בן אדרת, והופעה של  שלישיית 'מה קשור'. חוו ונהנו: אבי לוי, ירון אשל, ניצה ויובל גביש וכמובן שלום מוליוב שאירח מאדידס העולמית את ג'יאני קונטי – סמנכ"ל כספים אזור המזרח התיכון, הודו ואפריקה ואת ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי.

דני דויטש ושי ראשוני
דני דויטש ושי ראשוני

טל ואילן בירנפלד
טל ואילן בירנפלד

אילן טוביהו (צילום: אביב חופי)
אילן טוביהו (צילום: אביב חופי)

הלילה הלבן של שויד ואשכנזי

כ-200 בני נוער חברו בחמישי בלילה לעובדי חברת צ'ק פוינט במשרדיהם בתל-אביב. בני הנוער, חניכי תכנית הסייבר הלאומית 'מגשימים', ערכו תחרות "לילה לבן" שנמשכה עד אור הבוקר, במהלכה התחרו ביניהם בפיצוח חידות ואתגרי סייבר. האירוע התקיים במסגרת Magshimim Ultimate Challenge, אירוע השיא של תכנית מגשימים, שייסדו קרן רש"י ומשרד הביטחון לצד מפעל הפיס, ECI, קרן דניאל והקרנות אדליס ודוידסון.

בשלבי התחרות הראשונים, הגיעו לפגוש את בני הנוער מנכ"ל חברת צ'ק פוינט, גיל שויד, ראש אמ"ן - אלוף הרצי הלוי; יו"ר קרן רש"י גבי אשכנזי, ונשיא הקרן הוברט לוואן; ודניאל חוסידמן מקרן דניאל. נותני החסות לפרויקט זכו לשמוע על הישגי התכנית עד כה, ועל כך שיותר מ- 75% מבוגריה, זכו להשתלב ביחידות הטכנולוגיה והמודיעין של צה"ל.

גיל שויד, הרצי הלוי, דניאל חוסידמן וגבי אשכנזי (צילום: יח"צ קרן רש"י)
גיל שויד, הרצי הלוי, דניאל חוסידמן וגבי אשכנזי (צילום: יח"צ קרן רש"י)

חיימוביץ' חוגגת 4

מיקי חיימוביץ', חגגה ברביעי 4 שנות פעילות ענפה של העמותה אותה היא מובילה 'מיטלס מאנדיי'. אל מתחם 'בית המידות' בתל אביב הגיעו חברים ושותפים לדרך לחגוג את ההפחתה בצריכת הבשר. הערב כלל אותות הוקרה לשותפים ומתנדבים ומסיבת ריקודים בניצוחו של הדי.ג'יי אסף אמדורסקי. הגיעו לפרגן: הבעל התומך אלי אילדיס, מריוס נכט וזוגתו קארן שווק, רוני דואק, דורית ונעם לאוטמן, מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס, תמי ואבי גרייניק, דפי וגיגי לוי ועוד.

מיקי חיימוביץ' ורוני דואק (צילום: אביב חופי)
מיקי חיימוביץ' ורוני דואק (צילום: אביב חופי)

מריוס נכט
מריוס נכט

אבי וייס, תמי ואבי גרייניק
אבי וייס, תמי ואבי גרייניק

דורית ונועם לאוטמן
דורית ונועם לאוטמן

נפלאות סופהשבוע

>הקצב-כוכב האיטלקי דאריו צ'קיני ביקר בקצביית הבוטיק 'מיט מרקט' בשוק הכרמל עם שגריר איטליה בישראל פרנצ'סקו מריו טאלו.

>עודד גרא בילה בוינה הקרירה.

>אבנר סטפק ביקר גם הוא בוינה, בכנס של האו"ם שבמסגרתו הרצה בנושא תעסוקת אנשים עם מוגבלות.

>נעמי הורביץ פתחה סניף של מסעדת ׳ניטן תאי׳ בברלין.