1. ריצ'רד גיר הגיע בליווי בת הזוג שלו אלחנדרה סילבה לסינמטק בירושלים בכדי להשתתף בפרמיירה העולמית של הסרט "נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער ניו יורקי" בבימוי של יוסף סידר, בו הוא מככב בתפקיד הראשי.

הפקת הסרט נעשתה בתמיכת המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים והמשרד לענייני ירושלים ומורשת כסנונית הראשונה ביוזמת המיזם להבאת הפקות בינלאומיות עתירות תקציב לעיר ירושלים. עוד התייצבו בבכורה ונהנו מגלאם הוליוודי; היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, אייל רמון, אורן מוברמן, יורם הוניג, משה אדרי, דוד מנדיל, מירנדה ביילי ולורנס אינגלי. גם גיורא עיני, יו"ר קרן רבינוביץ' לאומנויות, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים שעמד מאחורי הפקת הסרט ואבי ניר מנכ"ל קשת.

דוד מנדיל אייל רימון , גיורא עיני, משה אדרי, אבי ניר, יורם הוניג, טלי שרון, נטע ריסקין, ריצ'רד גיר, ליאור אשכנזי ויוסף סידר
דוד מנדיל אייל רימון , גיורא עיני, משה אדרי, אבי ניר, יורם הוניג, טלי שרון, נטע ריסקין, ריצ'רד גיר, ליאור אשכנזי ויוסף סידר



2.שבוע האופנה של גינדי TLV נפתח בפעם החמישית. לכבוד המאורע המרגש עליו היו אמונים מנור גינדי, כפיר גינדי ואורי לוי ממייסדי גינדי TLV מוטי בן משה בעלי הריבוע הכחול נדל"ן, ג'ואי שוובל יו"ר קבוצת גוטקס מותגים, זאב שטיין מנכ"ל ריבוע כחול נדל"ן בהפקתו של מוטי רייף, הגיעו אורחים מכובדים רבים ל-21 תצוגות האופנה, פרי יצירתם של מעצבים ישראליים.

בין הנוכחים המכובדים היו שרה נתניהו, מירי רגב, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, סטף ורטהיימר מורדי שבת מנכ"ל מגדלי גינדי TLV, אבי זמיר מנכ"ל TLV, עתליה שמלצר ישראל, עופרה רייף, לילך אשר טופילסקי מנכ"לית בנק דיסקונט, ירון אשל מנכ"ל גזית גלוב ישראל. ג'ובאני מסטרנג'לו המנהל האזורי של דיסני, מנכלית דיסני ישראל, תמי לנדסמן, אסתר אלדן, גלית גוטמן ויגאל אהובי, ג'ודי שלום ניר מוזס ועוד רבים ואחרים.

לילך אשר טופילסקי (צילום: אביב חופי)
לילך אשר טופילסקי (צילום: אביב חופי)

תמי לנדסמן וג'ובאני מסטרנג'לו (צילום: יח"צ)
תמי לנדסמן וג'ובאני מסטרנג'לו (צילום: יח"צ)

ג'ואי ומליסה שוובל, מנור ובת אל גינדי (צילום: אביב חופי)
ג'ואי ומליסה שוובל, מנור ובת אל גינדי (צילום: אביב חופי)

3.חברת הגיפט- קארדים הדיגיטלים buyme.co.il ממשיכים עם כוכבי הפמלייה לייצג את המותג והפעם הטיסו במיוחד את הכוכב הראשי של הסדרה, אדריאן גרנייה שגילם את ויני צ'ייס. במהלך הביקור הקצר גרנייה התייצב על סט הצילומים שם פגש את מי שהביא אותו למסע בישראל, מנכ"ל החברה יונתן אלון שסיפר בהתרגשות שהבחירה באדריאן לקמפיין הגיעה מהרצון להמשיך ולספר את הסיפור של החברה ממקום אחר ושונה, שיעביר את הסיטואציות שכולנו חווים סביב נושא המתנות בחג, בהומור ובקריצה. במהלך הביקור הספיק גרנייה לבקר בכותל המערבי בירושלים ובמועדוני לילה בתל אביב.

אדריאן גרנייה ויונתן אלון (צילום: לנס הפקות)
אדריאן גרנייה ויונתן אלון (צילום: לנס הפקות)

4. שר התחבורה האמריקאי לשעבר מדבר על "הנישואים של מובילאיי ואינטל". במהלך השבוע התרחשה העסקה הגדולה ביותר בתולדות המשק הישראלי, ואינטל עומדת לרכוש ב- 15 מיליארד דולר את החברה הירושלמית מובילאיי. "אינטל רכשה את מובילאיי כי היא יכולה, יש לה הכסף. אינטל היא חברה מעולה, והחיבור שלה עם עוד חברה מעולה מייצר ערך רב. אין לי ספק שאלה יהיו נישואים נהדרים ויתנו יתרונות רבים, כולל הזדמנויות תעסוקה. אני חושב שהכוכבים לחלוטין מתיישרים לישראל ולארה"ב", כך אמר אתמול ריי לאהוד, מי שכיהן כשר התחבורה בממשל ברק אובמה. לאהוד, הגיע לישראל לביקור בזק, לצורך השתתפות בכנס בנושא טכנולוגיות רכב, שארגנה השלוחה המקומית של פירמת עורכי הדין הגלובלית Dla Piper לה הוא משמש כיועץ בכיר, בשיתוף משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן (HFN).

בעיתוי שאין מתאים ממנו, יממה לאחר ההכרזה על עסקת אינטל-מובילאיי, עסק הכנס בו השתתפו משקיעים ויזמים מעולם הטכנולוגיה, במיקומה של ישראל בשוק ה"אוטו-טק", וכן על עתיד התעשייה בישראל. בין המשתתפים בכנס: עו"ד ג'רמי לוסטמן, ראש שלוחת ישראל של Dla Piper; עו"ד אריאל יוספי מנהל-שותף של מחלקת הטכנולוגיה והרגולציה ב-HFN ועוד.

ריי לאהוד, וג'רמי לוסטמן  (צילום: יח"צ Dla Piper)
ריי לאהוד, וג'רמי לוסטמן (צילום: יח"צ Dla Piper)

5. בראשון בצהריים, כונסו כל עובדי חברת מלאנוקס טכנולוגיות, לישיבה מיוחדת על ידי מנכ"ל החברה איל וולדמן. לאחר איחולי החג הרגילים, עלו לבמה בהפתעה הקומיקאים המובילים אבי נוסבאום שהופיע במשרדי המטה ביקנעם ותום אהרון שהופיע במשרדי החברה בתל אביב, למופע סטנדאפ חי בהפתעה, לראשונה בווידיאו קונפרנס. כל 2000 עובדי החברה בישראל, מתל חי ועד באר שבע זכו לצפות במופעים ששודרו בלייב במשך שעה לכל עובדי החברה בישראל.

6. במהלך השבוע התקיים הנשף השנתי החגיגי של תאטרון יידישפיל - "הפורימשפיל" במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב. האורחים שהגיעו נהנו ממפוע מוסיקלי יוצא דופן על סיפור מגילת אסתר בביצוע שחקני התאטרון. הגיעו לחגוג ולהתחפש בנשף: מנכ"ל התיאטרון ומנהלו האומנותי ששי קשת, מנכ"ל התיאטרון זליג רבינוביץ', יו"ר הועד המנהל של תיאטרון יידישפיל- גבי לסט, יו"ר אגודת הידידים של תיאטרון יידישפיל- יפה ויגודסקי והאורחים:שר הביטחון- מר אביגדור ליברמן, ראש עיריית תל אביב- מר רון חולדאי, אנשי העסקים: מנכ"ל חברת אפסילון שמואל פרנקל, עו"ד יורם שפטל ושר האוצר לשעבר- אברהם הירשזון.

ששי קשת, זליג רבינוביץ' ואביגדור ליברמן (צילום: יוסי גמזו)
ששי קשת, זליג רבינוביץ' ואביגדור ליברמן (צילום: יוסי גמזו)

יורם שפטל
יורם שפטל

7.חברת Fiverr, זירת המסחר האלקטרונית הגדולה לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים חגגה גם היא מסיבת פורים. עובדי משרדי החברה בישראל, הגיעו לגלריית דובנוב מחופשים וצוהלים. שם נהנו ממסיבת ריקודים, בופה עשיר, שתייה חופשית, עמדת איפור פנים ומראת צילומי סלפי חדשנית.

בשיא הערב התקיימה תחרות תחפושות בה זכתה במקום הראשון עובדת החברה שלי שטיין, שהתחפשה לבובה האהובה "דולי" המוכרת לעובדים ממשרדו של מנכ״ל החברה מיכה קאופמן.

שלי שטיין, מיכה קאופמן, שרון שטיינר (צילום: ענבר לוי)
שלי שטיין, מיכה קאופמן, שרון שטיינר (צילום: ענבר לוי)

8. קבוצת קניוני עזריאלי משיקה את הקניון ה-16 בקבוצה בעיר ראשון לציון. הקניון החדש "עזריאלי ראשונים" נבנה בסמוך לתחנת הרכבת, בדומה למודלים של עזריאלי בת"א, מלחה, מודיעין, ב"ש ועוד. הקניון מושק בהשקעה של כ-750 מיליון שקלים. " המכרז החדש מתפרש על היקף בשטח של כ-50 אלף מ"ר, הכולל קניון המשתרע על פני 3 קומות, מגדל משרדים המשתרע על פני 14 קומות וחניון תת קרקעי של כ-1,500 מקומות חניה.

יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "מרכז עזריאלי ראשונים מבטא את המשך צמיחתה של הקבוצה ותנופת הפיתוח הגדולה בה היא נמצאת; בימים אלה הקבוצה מובילה יזמות בהיקף של 5.5 מיליארדי שקלים". בין הנוכחים באירוע פתיחת הקניון נכחו ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, עדי קרום מנכ"ל קניון עזריאלי ראשונים, דנה עזריאלי יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי ויובל בורנשטיין מנכ"ל קבוצת עזריאלי.

ארנון תורן, עדי קרום, דנה עזריאלי ויובל בורנשטיין (צילום: רפי דלויה)
ארנון תורן, עדי קרום, דנה עזריאלי ויובל בורנשטיין (צילום: רפי דלויה)

צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי

סמדר אשכנזי החליטה שאם כבר שמלה שחורה קצרה, למה שלא תשלב טוויסט לבן. התוצאה: מיני שובבה בפסים לא אחידים וצווארון גבוה, שמסובבת ראשים בשילוב טבעות ועגילי יהלום נוצצים בעלי הנוכחות.

בעוד שהחורף הנוכחי כלל לא דומה לזה שמעבר לים, ענת פדני מביאה איתה רוח של שיק אירופי בשמלה שחורה בעלת צווארון מעומלן אותה לבשה תחת מעיל להדגשת המראה המחויט. העקבים המינימליים בשחור-אפרפר, נותנים את הטאץ' מאוקספורד.

אורנה אלוביץ' שומרת על הכל קול, בשמלת ג'ינס מגניבה באורך מקסי, אליה הוסיפה בסך הכל תיק עור שחור מעוטר בניטים, שרשרת זהובה ומשקפי טייסים כהים - טריק של פאשניסטה אמיתית מול הפלאשים.