במוזיאון תל אביב לאמנות נערך בשני בערב אירוע משותף לידידים הצעירים של המוזיאון עם הידידים הצעירים של תיאטרון גשר. הערב סיפק הצצה לפרויקט משותף של שני הגופים - הצגה שבוימה ועוצבה במיוחד לחללי מוזיאון תל אביב על ידי מיכאל קרמנקו מתיאטרון גשר , תחת הכותרת ״אנדי וורהול פופ וארט" המביאה את סיפורו של אחד האמנים החשובים של המאה ה-20.

הגיעו להתרשם: סוזן לנדאו מנכ"לית המוזיאון, דורון רבינא האוצר הראשי של המוזיאון, עו"ד חיים סאמט מ״מ יו״ר מועצת המנהלים של המוזיאון ורעייתו ורדה, לנה קריינדלין  מנכ"לית התיאטרון, ישראל מקוב יו"ר אגודת הידידים של גשר יחד עם זוגתו בלה לוסטיג, ג'ייסון ואליטל אריסון, בוריס וברברה קרסני, נילי פורר וטל רבינוביץ, הדס פורר, שירה סגול ובעלה שחר אלימלך, סיוון סבג, אמנית ובתו של דורון סבג ועוד. 

סוזאן לנדאו ולנה קריינדלין (צילום: אביב חופי)
סוזאן לנדאו ולנה קריינדלין (צילום: אביב חופי)


אליטל וג'ייסון אריסון
אליטל וג'ייסון אריסון

הרנטגן של אלשטיין

הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה "הרנטגן", שנהג ללחוש על אוזניהם של פוליטיקאים ואנשי עסקים רבים, השיא בשני בערב את בתו אסתר ברכה עם בחיר ליבה משה נחמן בחתונה רבת משתתפים. האירוע נערך במרכז האירועים 'Avenue' שבקריית שדה התעופה, שנחצה לכבוד האירוע לשניים - לעזרת גברים ולעזרת נשים. לטובת משתתפי האירוע הוצב במקום מסך ענק ששידר בלייב משלוחן המכובדים הגברי. באמנותי: הזמר החסידי אברהם פריד, מלווה במקהלת רננה.

בין אלו שנשארו נאמנים לרנטגן ולעצותיו, והגיעו לשמוח עם איפרגן נצפו: בעל השליטה בחברת אי.די.בי - אדוארדו אלשטיין שהגיע עם שולם לפידות מנכ"ל אי.די.בי, , השר אריה דרעי, אפרים קונדה, רוני מאנה, משה קראדי, איליק רוז'נסקי, איה קרמרמן וזיו לנגר, הרב דוד לאו, דן טהרי, השר לשעבר אריאל אטיאס וחבר הכנסת אורן חזן.

אדוארדו אלשטיין ושולם לפידות (צילום: אביב חופי)
אדוארדו אלשטיין ושולם לפידות (צילום: אביב חופי)

אפרים קונדה
אפרים קונדה

דן טהורי
דן טהורי

משה קראדי
משה קראדי

המחברות של קופלר

ליאון קופלר, מבעלי סופר-פארם, התייצב לאחרונה בסניף קניון רמת אביב של הרשת, וסייע באיתור מקום אטרקטיבי בסניף, ממש ליד הקופות, לטובת הצבת דוכן שבו יימכרו מחברות מעוצבות. הפדיון ממכירת המחברות, שכל אחת מהן תעלה עשרה שקלים, היא לטובת מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ולמען נפגעי תקיפות מיניות בישראל. הגיעו לקדם את היוזמה: ניצן לביא - מנכ"ל סופר-פארם; אורית סוליציאנו - מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע, ולירון ויצמן, המקדמת את מרוץ הנשים של סופר-פארם.

ליאון קופלר, ניצן לביא ולירון ויצמן (צילום: הדס רנגלר)
ליאון קופלר, ניצן לביא ולירון ויצמן (צילום: הדס רנגלר)

חגיגת טעמים פרסית

השפית ובלוגרית האוכל רותם ליברזון חגגה בשני בערב ב'גלוטריה' במתחם נור ביפו, את יציאתו לאור של ספר הבישול השני שלה - 'מטבח פרסי'. חברים רבים שהוזמנו לתמוך בהוצאת הספר לאור בשיטת 'הד-סטארט', שילמו על הספר עוד טרם צאתו והוזמנו, על הדרך, לערב ההשקה שכלל טעימות מהמטבח הפרסי על פי המתכונים שעברו מדור לדור. פרגנו והתחדשו בספר: דורית חכים, שירה מרגלית, פרי גלעדי, נירית ירון, אורנה אלוביץ', סיון שטרנבך, שי- לי ליפא, רז'ין גנזי וחנה פרי-זן.

רותם ליברזון (צילום: אבישי פינקלשטיין)
רותם ליברזון (צילום: אבישי פינקלשטיין)

תפסו ג'וב

>מירה פיזיצקי, מונתה לתפקיד ראש אגף שיווק באל על. פיזיצקי מילאה מספר תפקידים בחברה בתחומי המסחר והשירות, ובשנים האחרונות שימשה כראש מטה מנכ"ל החברה דוד מימון.

מירה פיזיצקי (צילום: יוסי זיליגר)
מירה פיזיצקי (צילום: יוסי זיליגר)

>עו"ד דן פוגלמן מונה ליועץ המשפטי של אל על.

>פרופ' חנה דודיוק, ראש המחלקה להנדסת פלסטיקה ופולימרים בשנקר, נבחרה לכהן כחברה בנשיאות המועצה להשכלה גבוהה.

>אבנר און מונה למנכ"ל מלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים.

>דוד שגב מונה לסמנכ"ל מכירות בינלאומיות בחברת Aqua Security.

>גיל שינפלד מונה למנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) ב- Fiverr.