דוד מימון, מנכ"ל אל-על, וליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי פליי קארד, אירחו בשני בערב, במועדון ה-East בתל-אביב, לקוחות של מחלקות היוקרה של אל על – חברי מועדון הנוסע המתמיד. מימון הציג בפני האורחים את היערכות החברה לקליטת מטוסי ה'דרימליינר' החדשים והודה להם על נאמנותם לחברה גם בתקופה הסוערת שעברה. השף ישראל אהרוני היה אמון על התפריט באירוע ובאמנותי הופיע הזמר גידי גוב.

הגיעו: שיקי שני מנכ"ל 'לוקהיד-מרטין' ישראל, ז'ק בר יו"ר ומנכ"ל טמפו, צביקה שווימר מנכ"ל דלתא ישראל, דורון ספיר מנכ"ל כ.א.ל., רון גרונלנד מנכ"ל גוטקס, דני גילרמן, רמזי גבאי יו"ר מכון הייצוא, פרופ' זאב רוטשטיין, עמיר שאלתיאל יו"ר קבוצת אלדר, יפה ויגודצקי יו"ר קרן מעגלים, אסי ברטפלד מנכ"ל דלק, דני ירושלמי ועוד.

דני ירושלמי וליאור טנר (צילום: סיוון פרג')
דני ירושלמי וליאור טנר (צילום: סיוון פרג')


רון גרונלנד
רון גרונלנד

ז'ק בר
ז'ק בר


קיש נכנס לתפקיד

הנהלת קבוצת התעופה הגרמנית לופטהנזה, קיימה השבוע במתחם האירועים קסטיאל בתל אביב אירוע חגיגי לרגל כניסתו לתפקיד של עופר קיש, המנכ"ל החדש של קבוצת לופטהנזה בישראל. קיש אירח את הייקה בירלנבך, סגנית נשיא בכירה למכירות ומנהלת מסחרית ראשית של לופטהנזה בפרנקפורט, שהגיעה במיוחד לרגל האירוע וציינה כי היא שמחה לבקר שוב בישראל בפעם השנייה בחייה.

עופר קיש והייקה בירלנבך (צילום: שוקה כהן)
עופר קיש והייקה בירלנבך (צילום: שוקה כהן)

רז מאגדת וצובעת

אתי רז, הבעלים והיזמית של מועדון הלקוחות ALL CLUB , אירחה למעלה מ- 70 בעלי עסקים קטנים ובינוניים באירוע שנערך בנמל תל אביב. אורחיה של רז, נפגשו בראשון בצהריים, והוזמנו ליצור יחד יצירת אומנות צבעונית ענקית. המפגש נערך לרגל השקת מועדון הלקוחות התומך בעסקים קטנים ובינוניים, מספק להם הנחות משמעותיות למוצרים ושירותים, ומאגד כבר היום כ - 40,000 אלף בתי עסק שונים . שיר זכאי סמנכ"לית השיווק של חברת נירלט שנתנה את הצבעים ליצירת המיצג, הגיעה להתרשם מהתוצאה.

אתי רז (צילום: אביב חופי)
אתי רז (צילום: אביב חופי)

מיני מסלול

ענת לוין, מנכ"לית שילב, השיקה אתמול (ג') את קולקציית הקיץ לשנת 2017 בתצוגת אופנה שנערכה בסניף החברה בנמל תל אביב. מי שדיגמנו את פריטי הקולקציה הם ילדי ידוענים. עידן זמיר שותף במשרד הפרסום "אברהם" המלווה את הרשת ואחראי על קמפיין הקיץ הפרסומי החדש הגיע לפרגן.

עידן זמיר וענת לוין (צילום: אלירן אביטל)
עידן זמיר וענת לוין (צילום: אלירן אביטל)


שני בשבע

חברת אבן קיסר ערכה בסוף השבוע שעבר את האירוע השנתי שלה לשותפיה העסקיים. באירוע, שימש המספר 7, מוטיב חוזר: החברה ציינה השקת שבעה דגמים חדשים מתוצרתה במתחם האירועים "שבע" בת"א. השף-סלב אייל שני הופקד על האירוח הקולינרי והגיש כמובן....שבע מנות. עמי דרייפוס, מנהל שוק ישראל באבן קיסר קיבל את פני האדריכלים והאורחים.

אייל שני ועמי דרייפוס (צילום: ארז שחם)
אייל שני ועמי דרייפוס (צילום: ארז שחם)

בתמונה: אייל שני ועמי דרייפוס

קרדיט צילום: ארז שחם