משה ממרוד, המנכ"ל ובעל השליטה בחברת תדיראן - נותנת החסות הראשית לאלופת המדינה בכדורגל הפועל באר שבע ורעייתו דליה, קיימו ביום שני אירוע חגיגי במסגרתו אירחו את אנשי הקבוצה והרימו כוסית לכבוד חג הפסח. האווירה הייתה שמחה במיוחד לאחר הניצחון במשחק העונה בשבת.

הממרודים אירחו בביתם בתל אביב, את אלונה ברקת - בעלת הקבוצה, את חברי הנהלת הקבוצה, השחקנים ובראשם הקפטן אליניב ברדה, ואת אנשי הצוות המקצועי. לא פסחו על האירוע, הגיעו לחגיגה, מורן ממרוד-לביאד, סמנכ"לית אסטרטגיה בתדיראן, ונופר ממרוד מנהלת השיווק בחברה, בנותיהן של המארחים; אלי ברקת והילדים: תומר, יוני וגיא ברקת,ענת ושמואל פרנקל יו"ר בית ההשקעות אפסילון עם בתם רומי, אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי, נחשון קיוויתי הבעלים של קבוצת ב.ס.ר, דורון שהרבני  שותף מנהל בארנסט אנד יאנג, ד"ר אסתר לוצאטו מבעלי משרד הפטנטים לוצאטו את לוצאטו, זיו מנור שותף מיסים בכיר ב'ארנסט אנד יאנג', דורי נאוי מייסד ומנכ"ל קבוצת אחים נאוי, אלי אביסרור מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו ויו"ר ארגון הקבלנים והבונים של באר-שבע והנגב, רינה מצליח, דני קושמרו ועוד.

שמואל, ענת ורומי פרנקל (צילום: סיון פרג')
שמואל, ענת ורומי פרנקל (צילום: סיון פרג')


אסתר לוצאטו ואליניב ברדה
אסתר לוצאטו ואליניב ברדה

גרטלר וליברמן על החומות

המיליארדר הישראלי- חרדי דן גרטלר, שדורג בין היהלומנים העשירים בעולם, חיתן בשבוע שעבר את בתו תהילה עם בחיר ליבה צבי. בשני בערב מגדל דוד בירושלים אירחו גרטלר והוריו אשר וחנה את אירוע שבע הברכות בהפקת ענק מרשימה ביותר שכללה סידורי פרחים מרהיבים, זמרים חסידיים, להקות כלייזמרים ומופע אורקולי על החומות. הגיעו לשמח חתן וכלה: רעיית נשיא קונגו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר הפנים אריה דרעי, רב הכותל שמואל רבינוביץ', הרב אלימלך פירר, הרב הראשי של מגדל העמק זוכה פרס ישראל דוד גרוסמן, ג'ודי שלום ניר מוזס, יעל ודורי קלגסבלד, דורית וידבסקי ועוד.

אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)
אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)


ברוחו של שלמה שמלצר

שר האנרגיה והתשתיות, ד"ר יובל שטייניץ, ויו"ר רשות החשמל ד"ר אסף אילת, יחד עם בכירי המשרד, ביקרו לאחרונה בפרויקט חלוצי בתחום האנרגיה המתחדשת - חוות טורבינות הרוח של חברת 'אפקון' בגלבוע.

'אפקון החזקות' פועלת מזה עשור לקידום מיזם חוות הרוח בגלבוע. השלמת ההקמה והפעלת החווה מהווה הגשמה של חזונו של היו"ר לשעבר של החברה - שלמה שמלצר ז"ל - לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת באמצעות הרוח. את הביקור אירחו ישראל רייף, יו"ר אפקון וג'רי שנירר, מנכ"ל החברה.

ישראל רייף ויובל שטייניץ (צילום: אסף לב)
ישראל רייף ויובל שטייניץ (צילום: אסף לב)

איזנברג חוגג חמסה חמסה

קבוצת ישרס, מחברות הנדל"ן הוותיקות בישראל, חגגה ביום שלישי האחרון 55 שנה לרישומה למסחר בבורסה בתל אביב. בטקס נכחו בין היתר בעל השליטה ומנהל העסקים הראשי שלמה איזנברג, מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב, יו"ר הבורסה אמנון נויבך, מנכ"ל ישרס שי טאובר, יו"ר ישרס אבי לוין, חברי הנהלה ודירקטוריון ועובדים. כמתבקש, התכבד איזנברג בלחיצה המסורתית על כפתור תחילת המסחר.

 שלמה איזנברג ואיתי בן זאב (צילום: גיא אסיאג)
שלמה איזנברג ואיתי בן זאב (צילום: גיא אסיאג)

לוי נותן גז, טבעי

עומר לוי, משנה למנכ"ל בקבוצת סמל"ת ופרנצ'סקו מריה-טאלו, שגריר איטליה בישראל, נהגו בשני את השר לפיתוח כלכלי של איטליה, קארלו קלאנדה.

השר המבקר בישראל במסגרת מאמצים לקידום שיתוף פעולה אזורי לאספקת גז טבעי, הוזמן לנסיעת מבחן בפיאט 500. המדובר בדגם מיוחד של המכונית - M15 – שלראשונה בעולם משלב בין בנזין ומת'נול המופק מגז טבעי, פרי שיתוף פעולה טכנולוגי ישראלי-איטלקי.

קארלו קלאנדה ועומר לוי (צילום: שוקה כהן)
קארלו קלאנדה ועומר לוי (צילום: שוקה כהן)


פרטנר למהדרין

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, ביקר בשיום שני השבוע במאפיית המצות בכפר חב״ד, וקיבל הסבר על תהליך האפייה המדוקדק של המצות, שאורך בדיוק ח"י דקות. בנבנישתי, בוגר תחרויות "איש הברזל", התחבר במיוחד למסר של האדמור מחב״ד על פיו האדם צריך לצמוח כל הזמן ולא לנוח.

איציק בנבנישתי (צילום: טל שחר)
איציק בנבנישתי (צילום: טל שחר)