סילבי כהן-גבאי | מנהלת כללית של מלון 'כרמים' מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל

סילבי כהן גבאי (צילום: אביעד ויצמן)
סילבי כהן גבאי (צילום: אביעד ויצמן)

אני ממליצה על בר "אימפריאל רד" במלון כרמים. זה מקום שמוכיח שאפשר לצאת מהקופסה גם בבית מלון.


כשחושבים על מלון, לא חושבים בדרך כלל על מקומות בילוי עכשוויים, מודרניים ומדליקים ... וזו בדיוק הסיבה שהחלטנו לעשות משהו שונה ולהביא את אתר הבילוי פנימה לתוך המלון. לשם כך החלטנו לבדל את המקום בעיצוב יוצא דופן, ולהעניק לו פן של בר עכשווי, טרנדי, צעיר, מעודכן, אבל גם אינטימי, למי שהאינטימיות חשובה לו. הצוות המקצועי שלנו עבר הכשרה בבר התל אביבי המפורסם, הנושא שם זהה, והפך כבר לאייקון, וגם אצלנו מכינים משקאות יצירתיים ויחודיים, שיוצרים שיח בין אנשי הצוות ליושבי המקום.

כדי להתנתק מהיום יום גם אני מוצאת את עצמי לעיתים יושבת בבר בסוף יום עבודה או עם אורחים עם כוס משקה. האווירה האפלולית, ומשהו מהגרוב של המקום והמוסיקה המצוינת - מרגיעים ומסדרים את המחשבות. שווה ביקור.




בני ביטון | מנכ"ל מלון אורכידאה אילת

בני ביטון
בני ביטון

"מלון אורכידאה אילת ממוקם על חוף אלמוג ובנוי על צלע ההר המשקיף לעבר מפרץ ים סוף והרי אדום שמנגד. מיקומו הייחודי על הר וסגנוננו התאילנדי נותן לאורחיו חוויה מהפנטת ורגועה של נופש ושלווה.מבחינתי, הנקודה החמה שבה חייבים לבקר אורחי המלון היא הבריכה.מדובר בבריכה מעוצבת בצורת לב, המציעה משטחי שיזוף רחבי ידיים, ג'קוזי ענק –וכל זאת תחת כיפת השמיים ונוף הרים אותנטי".

(צילום: אסף פינצ'וק)
(צילום: אסף פינצ'וק)




ארז משה | מנכ"ל בית המלון ''גליליון'' בגליל העליון

ארז מנשה (צילום: אלירן אביטל)
ארז מנשה (צילום: אלירן אביטל)

"מתחם הספא של 'גליליון', שוכן בעמק ירוק ומלא קסם, ומשקיף על הנוף המרהיב של עמק החולה, רמת הגולן והחרמון. הספא הוא עבורי המקום הרגוע והנעים ביותר במלון, ומהווה מפלט עבור האורחים שבו משגרת היומיום העמוסה שלנו. הוא מציע מגוון עיסויים בשיטות שונות, וגולת הכותרת שלו הוא החמאם הטורקי המפואר".

רמה אורם | מנכ"לית מלון דן פנורמה ירושלים

רמה אורם (צילום: שלומי אמסלם)
רמה אורם (צילום: שלומי אמסלם)

"הפינה המועדפת עלי במלון היא מרפסת הפנטהאוז אשר נמצאת בקומה 11 – הקומה העליונה של המלון. מדובר במקום המשמש לאירועים פרטיים או כנסים עסקיים יוקרתיים ואינטימיים ומשלב את נופה עוצר הנשימה של העיר העתיקה בירושלים. אורחים רבים מבקרים בפנטהאוז על מנת לראות את ירושלים מגבוה וליהנות מהנוף המרהיב של העיר ומאוויר הרים צלול כיין. כירושלמית, דור שביעי, גם אני לא 'מתרגלת' למראה הנוף ונהנית ומתרגשת בכל פעם מחדש מבילוי בפנטהאוז".

עידית סימון | מנכ"לית מלון העסקים 'קראון פלזה סיטי סנטר' בת״א

עידית סימון (צילום: לירן שמעון)
עידית סימון (צילום: לירן שמעון)

ממליצה על בר המשקאות הממוקם במסעדת הקומה ה-11 שבמלון. "לצד בירות מהחבית ויינות ישראלים משובחים מוגשים במקום מגוון של קוקטיילים מקוריים בהתאמה אישית לטעמו של הלקוח ושנרקחים ממשקאות וסירופים שנעשים במקום. צוות הבר מונה את מיטב המיקסולוגים בניהולו של אנטון קיידן ששואב השראה מברי קוקטיילים מובילים בגלובוס. הקוקטיילים המקוריים מוגשים בכוסות מיוחדות שנרכשו ברחבי העולם".