הקרן לחקר הסרטן בישראל בראשותו של עו"ד תמיר גילת, ערכה בחמישי את אירוע תחרות הצדקה המסורתי. האירוע נערך במועדון הגולף בקיסריה, בשיתוף עם חברת וולבו ובחסות תחרות וולבו צ'אלנג'. הגיעו לתרום לחקר לסרטן: מאיר שמיר, אליעזר שקדי, רמי נוסבאום ובנו אורן, שהגיעו לכבד את זכרו של מנכ"ל אשטרום לשעבר מוטי סלע ז"ל, שנפטר ממחלת הסרטן לפני חודשים ספורים, דליה סלע, משה ראובני , מודי כידון, צדיק בינו, ראובן אבלגון, אהרל'ה מינקובסקי, רפי צרפתי, איציק אידלמן, ליאור פאראטי, מוטי קרסנטי, שאול שניידר ורונית אלמגור מבנקאות פרטית לאומי, ורבים נוספים.

בדבריו בפני הנוכחים ציין גילת כי מחלת הסרטן היא המגפה של המאה ה-21, והדרך היחידה להתמודד עמה היא באמצעות מחקרים וניסיונות להביא חידושים ופריצות דרך נוספות, שיש בהם כדי לבלום את המחלה.

משה ראובני, ארהל'ה מינקובסקי ורפי צרפתי
משה ראובני, ארהל'ה מינקובסקי ורפי צרפתי



סבן במאבק

בתיאטרון הקאמרי בת"א נערך ברביעי, ערב ההתרמה השנתי של העמותה למאבק במחלת ה-A-T. מעל 500 אלף שקלים גויסו במהלך הערב. מנכ"לית העמותה אורלי דרור-אזוריאל, שהקימה את העמותה, בעקבות מחלתו של בנה אוראל, קיבלה את פני הבאים, בהם: ורדה ואריה סבן, משה דבי, עדי ועמי לידור, שלמה ולאה נס, דן הלפרן, אבי בר, אורן הוד, ופרופ' אורי אפרתי מנהל יחידת הריאות בבית החולים ספרא בתל השומר, ומראשי המרפאה הארצית לחולי A-T . התורמים והאורחים צפו במחזמר 'פשוט לאהוב אותך' בכיכובם של עוז זהבי ואליענה תדהר.

אורלי דרור -אזוריאל, ורדה ואריה סבן ומשה דבי (צילום: אבשלום שושני)
אורלי דרור -אזוריאל, ורדה ואריה סבן ומשה דבי (צילום: אבשלום שושני)


נפלאות סופהשבוע

>איש העסקים שמעון מנחם ורעייתו שלי התחדשו בנכדה ראשונה, מבתם לי ובעלה רועי ליבוביץ'. התינוקת הקטנה הגיחה לאוויר העולם בשישי, וקיבלה את השם גאיה.

>האחים, אנשי תעשיית הקולנוע, לאון ומשה אדרי, עלו על טוקסידו והתייצבו בפסטיבל קאן.

>ב "וראייטי" ישראל ציינו 50 שנה של עשייה ברוכה, למען ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים. עו"ד אורי סלונים - יו"ר וראייטי, אודי אנג'ל – נשיא הארגון, וריקי אריאל, המנכ"לית, התרגשו בטקס לציון המספר העגול ששודר בזכיינית 'רשת', מאולם הסינמה סיטי בגלילות.

>איריס ואילן בן-דרור, בעלי קבוצת בן-דרור, יבואני מותג בגדי הים SPEEDO לישראל, אירחו בביתם ביישוב ביתן אהרון, אירוע שבו נחשפו החידושים האחרונים של החברה.

אילן ואיריס בן דרור (צילום: אביב חופי)
אילן ואיריס בן דרור (צילום: אביב חופי)