אדמס תורם וחונך

ביום חמישי נחנך באוניברסיטת תל אביב 'מכון סילבן אדמס לספורט' - המכון האוניברסיטאי הראשון בישראל למצוינות בספורט. התורם להקמת המכון הוא המיליארדר הקנדי-יהודי סילבן אדמס, אלוף רכיבת אופניים בעצמו, ודור שני לתורמים לאוניברסיטת ת"א. במעמד חנוכת המכון סיפר אדמס על שאיפתו להציב את מדינת ישראל על מפת רכיבת האופניים העולמית. באו לפרגן: נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף קלפטר, המדליסטית יעל ארד, פרופ' מיקי שיינוביץ' שישמש כמנהל מרכז אדמס, וראש עיריית תל אביב רון חולדאי, שהודה למיליארדר הפילנתרופ על התמיכה המתמשכת, שבאה לידי ביטוי גם בתרומות לבית הספר בכפר שלום, ולבניית וולודרום – מסלול תחרויות אופניים ראשון במזה"ת, שעתיד לקום במתחם הדר יוסף.

ד"ר טאטא וד"ר שטראוס


אוניברסיטת תל-אביב טייק טו: ביום חמישי בערב קיימה האוניברסיטה טקס הענקת תוארי כבוד לרשימה של אישים ומוסדות. בין מקבלי תוארי דוקטור לשם כבוד נמנו: ראטן טאטא, אחד מאנשי העסקים ההודים הבולטים בעולם, שהוביל את קבוצת 'טאטא' להיות תאגיד בינלאומי מוביל, ששיוויו מעל ל- 100 מיליארד דולר. מקבלת תואר נוספת היא רעיה שטראוס, בגין תרומתה המשמעותית לצמיחתה של מדינת ישראל, כאשת עסקים וכפילנתרופית.

ראטן טאטא (צילום: חן גלילי וישראל הדרי)
ראטן טאטא (צילום: חן גלילי וישראל הדרי)

רעיה שטראוס
רעיה שטראוס

הפרס של רוטר

ועוד אוניברסיטת תל-אביב לסיום: בני הזוג גבי ואתי רוטר, המנכ"לים המשותפים של חברת האופנה קסטרו, קיבלו ביום שישי האחרון פרס מטעם אוניברסיטת תל אביב. השניים התכבדו בפרס לכלכלה על שם הוגו רמינסיאנו, וזאת לאות הוקרה על החותם העמוק שהטביעו בהתפתחות הכלכלה והתעשייה במדינת ישראל ועל המנהיגות שגילו בהובלת חברת קסטרו במשך קרוב ל-40 שנה.

אתי וגבי רוטר
אתי וגבי רוטר

החגיגה היוונית של רוזנברג

שרון רוזנברג, מנכ"לית חברת התכשיטים ה.שטרן בישראל, ועדן הופמן המשנה למנכ"לית, אירחו בחמישי חגיגה יוונית. האורחים נתבקשו להגיע לערב שנערך בקומפלקס האירועים 1947, בקוד לבוש המושתת על צבעי לבן וזהב. הסיבה למסיבה הייתה השקתה של הקולקציה החדשה של המותג – קולקציית COVERED WITH LAURELS , שעוצבה בהשראת זרי הדפנה המהווים סמל לאצילות וניצחון במיתולוגיה היוונית. השף יוסי שטרית היה אמון על החלק הקולינרי של הערב שכלל מנות כמו סופלקי כבש עם תפוחי-אדמה צלויים, גירוס פרגיות על פאבה שעועית, ופיתות עם שקשוקה וחלמון.

עדן הופמן, יוסי שטרית ושרון רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
עדן הופמן, יוסי שטרית ושרון רוזנברג (צילום: רפי דלויה)

הטיפול של הכוכבים

כמידי שנה משך אליו פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בקאן שבצרפת, כוכבים רבים. בין ההקרנות השונות, הפך הספא של רונית רפאל, במלון מרטינז בעיר הנופש הנוצצת, יעד עלייה לרגל של הכוכבים ואנשי תעשיית הקולנוע, לקראת אירועי השטיח האדום. סלבס בינלאומיים בהם אווה לנגוריה, אנדי מקדואל, ואליזבת מוס שהגיעו לטיפולים שונים. רונית רפאל עצמה נעדרה מימי תחילת הפסטיבל, משום שליוותה את בנה הבכור, לי רפאל-קופל, בטקס סיום האוניברסיטה בוושינגטון. מי שקיבלו את פני הכוכבים היו יפית רפאל - מנכ"לית מרכזי רונית רפאל, יחד עם אריק מאייר - מנהל הפיתוח העסקי של המותג L Raphael בעולם.

יפית רפאל ואריק מאייר (צילום: רוני בר)
יפית רפאל ואריק מאייר (צילום: רוני בר)

בארנץ' ומזארטי במיליון ומאה אלף ש"ח

דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי בישראל, ערך ביום שישי האחרון בראנץ' איטלקי, באולם התצוגה של מזראטי לחברי המועדון היוקרתי והציג את המזראטי קוואטרופורטה החדשה שעברה מתיחת פנים ומחירה ההתחלתי נאמד בכמיליון ומאה אלף ₪.

התרשמו מקרוב: מנכ"ל אוויס ויו"ר אוטו איטליה, תא"ל במיל' אבישי לוי, משה נור מבעלי פרסום נור, שגריר כבוד של קזחסטן דוד לוקסמבורג, עמית זק"ש מבעלי חברת זק"ש

אבישי לוי ודני איטליאנו (צילום: שוקה כהן)
אבישי לוי ודני איטליאנו (צילום: שוקה כהן)

האסקייפ שי וסלוצקי

דרי שי וחיים סלוצקי, מבעלי סלוצקי אפיקי תקשורת, השיקו בצהרי שישי האחרון את התוכנית החדשה "אסקייפ: אליפות ישראל בחדרי בריחה" בהנחיית עומר דרור, שתשודר בערוץ yes kidZ. המדובר בפורמט טלוויזיוני ראשון מסוגו במסגרתו נבנו חדרי בריחה מיוחדים לטלוויזיה וצוותים של ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ ינסו לפתור את החידות ולצאת מהחדרים כמה שיותר מהר. האירוע מערך במתחם "אסקייפ סיטי" בבעלותו של ליאור סושרד שגם נכח באירוע.

ליאור סושרד, חיים סלוצקי, נועה קירל ודרי שי (צילום: לנס הפקות)
ליאור סושרד, חיים סלוצקי, נועה קירל ודרי שי (צילום: לנס הפקות)

קרדיט: לנס הפקות.