איש העסקים עופר נמרודי אירח אמש, יום שלישי פעמיים כי טוב, חגיגה כפולה וגרנדיוזית בביתו המפואר בישוב סביון. נמרודי חיתן את יהונתן, בנו מנישואיו הראשונים, עם בחירת ליבו ענבל פרנקל, בדיוק ביום שבו מלאו לו עצמו 60 אביבים. האחוזה של נמרודי המכונה 'הבית הלבן', לבשה חג וקושטה בצבעים שחור וסגול; מסכים ענקיים הוקמו על הבמה שהוצבה במקום; בר משקאות מפואר קידם את פני האורחים הצמאים; סידורי פרחים ענקיים עיטרו כל פינה, והגן כולו הואר בתאורה מושקעת.

החתונה. (צילום: אינסטגרם)
החתונה. (צילום: אינסטגרם)


על החלק האמנותי הופקדו שלישיית 'מה קשור' וכן הוקרן סרט שהופק לכבוד החתונה בכיכובו של יובל סמו. החברים של החתן, נמרודי ג'וניור, המכהן כאיש ה B2B של פייסבוק ישראל, יצרו סרטון עם מנכ"לית החברה עדי סופר-תאני על אהבתו של החתן לזמרה. על רחבת הריקודים הענקית השמחה והסוערת ניצח ביד רמה הדי.ג'יי המוביל איתי גלו, מבעלי החברה לדי ג'ייז "אטיסוטו". בשעת לילה מאוחרת הפתיעו את נמרודי האב עם זמרת שיצאה מעוגה ענקית ושרה לו 'הפי בירת'דיי' וקליפ של תמונות מחייו הוקרן כשברקע שרה להקה. לאלו שלא שרדו עד השעות הקטנות באירוע המתגלגל, נספר כי הפסידו הופעה של הזמרת מרינה מקסימיליאן- בלומין.

הגיעו לברך: שרי אריסון, המיליארדר מיכאל מירילשווילי, גיל שוויד ומיטל דנינו, עמוס לוזון ועירית רחמים, רמי ואתי כספי, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, רונן פלד שמכר באותו היום לטדי שגיא את בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי, רני והילה רהב, בשאר אל מסרי - יו"ר חברת 'אסל טכנולוגיות' ויזם פרויקט העיר הפלסטינית רוואבי, רז'ין ומושיק גנזי והילדים, דרורית ורטהיים, לי גרבנאו ועומר דנקנר, דן להט ורונית רייכמן, מירי ואסי טוכמאייר, יגאל שרמייסטר והנית ויטוס, יעל טבת ודורי קלגסבלד, גיא ומיכל ברעם, עידו ושרית חג'ג', רוני שטאן, רוני מאנה, פיני וציפי רובין, עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, רותם וצחי חג'ג', אילן וולדמן וז'אן בן אהרון, אילן פיבקו, שמעון ושלי מנחם, קובי ולימור בלדב, רוחמה אברהם, שלמה מעוז ורבים רבים נוספים.

שרי אריסון
שרי אריסון

עידו ושרית חג'ג'
עידו ושרית חג'ג'

אירית רחמים ועמוס לוזון
אירית רחמים ועמוס לוזון

יגאל שרמיסטר והנית ויטוס
יגאל שרמיסטר והנית ויטוס

דן ורונית להט
דן ורונית להט

אתי ורמי כספי
אתי ורמי כספי

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

משפחת גנזי
משפחת גנזי