1. בהיכל התרבות בתל אביב, ביתה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, נחנכה ביום שישי האחרון מבואה על שמה של מירי שטרית ז"ל, בתם של השר לשעבר מאיר שטרית רעייתו רותי, ואחות לדוד ולנעמה. המבואה נחנכה במסגרת טקס מרגש במיוחד, במלאת 24 שנים למותה של מירי ממחלת הסרטן, בעודה נערה צעירה.

אל הטקס בהיכל התרבות הזמינו בני משפחת שטרית עשרות חברים ומכרים. הטקס נפתח בשיר ששר אחיה של מירי, המוסיקאי דוד שטרית, לזכרה של אחותו, ולא השאיר עיניים יבשות בקהל המוזמנים. בירכו והעלו זיכרונות: מאיר שטרית, השר יואב גלנט, מאסטרו זובין מהטה - מנהלה של התזמורת הפילהרמונית, וחבר המשפחה ח"כ עמיר פרץ.

באו לכבד ויצאו מרוגשים: יצחק (בוז'י) הרצוג, אוולין ופייר בסנינו, מיקי צלרמאיר, טלי גוטליב, אבי שושני, לאון רקנאטי, אסנת ויעקב פרי, שמחה שטרן, ברוריה ודודי ויסמן ודוד ואורית אפרתי.


מאיר שטרית, טובה סגול ורותי שטרית (צילום: אביב חופי)
מאיר שטרית, טובה סגול ורותי שטרית (צילום: אביב חופי)

אוולין ופייר בסנינו
אוולין ופייר בסנינו

2. במעמד ראש ממשלת קוויבק שבקנדה, ד"ר פיליפ קולרד, ובנוכחות שלוש בנותיו של דוד עזריאלי ז"ל: נעמי, דנה ושרון - הונחה בשלישי באוניברסיטת ת"א אבן הפינה לבניין בית הספר לאדריכלות על שם עזריאלי, העתיד לקום בצמוד לשער הכניסה הראשי של המוסד, בצומת הרחובות חיים לבנון ואיינשטיין. קרן עזריאלי תרמה 50 מיליון שקל להקמת הבניין החדש, שהשלמתו צפויה בשנת 2021.

נעמי עזריאלי, יוסף קלפטר, דנה ושרון עזריאלי (צילום: ישראל הדרי)
נעמי עזריאלי, יוסף קלפטר, דנה ושרון עזריאלי (צילום: ישראל הדרי)

3. בכירי מכון ויצמן למדע אירחו בשני ברחובות אירוע חגיגי, לחברי אגודת הידידים של המכון היוקרתי. שמשון הראל, יו"ר אגודת הידידים ומבעלי 'אמריקה-ישראל', ומנכ"לית האגודה יעל גורן-וגמן, פגשו בגינת בית ויצמן את פרופ' שמעון אולמן, חתן פרס ישראל במדעי המחשב לשנת 2015, ואת תלמידו, פרופ' אמנון שעשוע, בוגר המכון, וגם המייסד והמוח שמאחורי חברת "מוביל-איי". התגאו בהצלחת הבוגר: פרופ' דניאל זייפמן, נשיא המכון, גדעון המבורגר, סמי וטובה סגול, אילנה ופסקל מנטו; הפרופסורים מיכאל סלע ורות ארנון, ויהודית ויהודה ברוניצקי.

אמנון שעשוע ושמשון הראל (צילום: איתי בלחסן)
אמנון שעשוע ושמשון הראל (צילום: איתי בלחסן)

4. מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי Tiny love קיים האקתון שבמסגרתו ניסו מיטב המוחות בישראל לפתח את הצעצוע החדשני הבא. היתר ג'ף סגל, מייסד ובעלי חברת Dorel הקנדית, מנכ"ל Tiny love - פרדי אבוקרט, והמעצב הבכיר ירון טל, נפגשו במכללה למנהל בראשון לציון וצפו במשתתפים.

5. שלישי בערב, ב- TLV FASHION MALL נערכה מסיבת הפתיחה הרשמית של החנות הראשונה של רשת COS בישראל. דיברו אופנה: אנדרו חורש יו"ר ובעלים של Matchretail, נשיאת COS העולמית, מארי הונדה, נשיאת שנקר, פרופסור יולי תמיר, מאיה דבש, האוצרת הראשית של מוזיאון חולון, זיו קווין, מנכ"ל COS בישראל, ואירינה שלמור.

יולי תמיר ומארי הונדה (צילום: שוקה כהן)
יולי תמיר ומארי הונדה (צילום: שוקה כהן)

6. איש העסקים עופר נמרודי אירח ביום שלישי, פעמיים כי טוב, חגיגה כפולה וגרנדיוזית בביתו המפואר בישוב סביון. נמרודי חיתן את יהונתן, בנו מנישואיו הראשונים, עם בחירת ליבו ענבל פרנקל, בדיוק ביום שבו מלאו לו עצמו 60 אביבים. האחוזה של נמרודי המכונה 'הבית הלבן', לבשה חג וקושטה בצבעים שחור וסגול; מסכים ענקיים הוקמו על הבמה שהוצבה במקום; בר משקאות מפואר קידם את פני האורחים הצמאים; סידורי פרחים ענקיים עיטרו כל פינה, והגן כולו הואר בתאורה מושקעת. על החלק האמנותי הופקדו חברי שלישיית 'מה קשור', וכן הוקרן סרט שהופק לכבוד החתונה בכיכובו של יובל סמו.

החברים של החתן, נמרודי ג'וניור, המכהן כאיש ה B2B של פייסבוק ישראל, יצרו סרטון עם מנכ"לית החברה עדי סופר-תאני שעסק באהבתו של החתן לזמרה. על רחבת הריקודים הענקית השמחה והסוערת ניצח ביד רמה הדי.ג'יי המוביל איתי גלו, מבעלי החברה לדי ג'ייז "אטיסוטו". בשעת לילה מאוחרת הפתיעו את נמרודי האב עם זמרת שיצאה מעוגה ענקית ושרה לו 'הפי בירת'דיי' וקליפ של תמונות מחייו הוקרן כשברקע שרה להקה. לאלו שלא שרדו עד השעות הקטנות באירוע המתגלגל, נספר כי הפסידו הופעה של הזמרת מרינה מקסימיליאן- בלומין.

הגיעו לברך: שרי אריסון, המיליארדר מיכאל מירילשווילי, גיל שוויד ומיטל דנינו, עמוס לוזון ועירית רחמים, רמי ואתי כספי, רונן פלד שמכר באותו היום לטדי שגיא את בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי, רני והילה רהב, בשאר אל מסרי - יו"ר חברת 'אסל טכנולוגיות' ויזם פרויקט העיר הפלסטינית רוואבי, רז'ין ומושיק גנזי דרורית ורטהיים, איל וולדמן וז'אן בן אהרון, דן להט ורונית רייכמן, יובל צלנר, מירי ואסי טוכמאייר, יגאל שרמייסטר והנית ויטוס, יעל טבת ודורי קלגסבלד, עידו ושרית חג'ג', רוני שטאן, פיני וציפי רובין, רותם וצחי חג'ג', ורבים רבים נוספים.

אתי ורמי כספי (צילום: ניר פקין)
אתי ורמי כספי (צילום: ניר פקין)

שרי אריסון
שרי אריסון

רונן פלד
רונן פלד

איתי גלו, יהונתן נמרודי, עופר נמרודי וענבל פרנקל
איתי גלו, יהונתן נמרודי, עופר נמרודי וענבל פרנקל

7. חמי פרס, יו"ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות, אירח ברביעי את ביל מקדרמוט, מנכ"ל חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם SAP . פרס הציג למקדרמוט את פרויקט הדגל של מרכז פרס – הקמת מרכז החדשנות הלאומי של ישראל.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)







אורית אפרתי ערוכה לבינזס אנד פלז'ר, בחליפת כוח עם ברק כחול-אפרפר המורכבת מז'קט מכופתר, שכולל תיפורים וכפתורים לבנים, ומכנסיים תואמים בגזרה ישרה. תיק הצד המוזהב ונעלי העקב בגוון אדמה משמשים כאקססוריז נאים.

זו לא כלה, אלא דוגמנית העל אסתי גינזבורג שעוצרת נשימה בשמלת ערב סמי-לבנה בעלת מחשוף עמוק עד לקו המותן ושסע גבוה - המעוטרת בפאייטים ופרחי בד שמשתלבים גם עם השובל הארוך שלה. מרהיב, גם בזכות התכשיטים מנקרי העיניים.

שמלת המיני של דרורית ורטהיים עשויה מאבנים נוצצות בגוון שנהב בדוגמת קשקשים, אך התוספת הנוצצת מגיעה דווקא כעליונית התואמת הארוכה - שהופכת את הטוטאל לוק לזהב לעיניים. את עגילי הפנינה הגדולים, התאימה לארנק שבידה.