אירוע WeizmannVibe , מבית מועדון הידידים הצעירים של מכון ויצמן למדע, נערך ברביעי בחסות בנק פיקטט השוויצרי. הנוכחים שהתקבצו במועדון "זאפה" בהרצליה, נהנו מאווירה קלילה וכיפית ומהרצאה מרתקת של ד"ר תום רן מן המחלקה למדעי מחשב ומתמטיקה שימושית במכון ויצמן למדע, תחת הכותרת: "המחשב הביולוגי – כבר לא מדע בדיוני". ד"ר רן הגיע לאירוע מפגישה שנערכה באותו היום עם מנכ"לeBay העולמית, דווין וניג, שביקר בישראל. את הערב אירחו: עמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר המכהן כיו"ר מועדון הצעירים באגודת הידידים של מכון וייצמן ומנכ"לית אגודת הידידים - יעל גורן-וגמן.

בין הנוכחים באירוע היו שני פרידן הלומדת במסלול לדוקטורט במדעי הרפואה ואשתו של אביב גפן. פרידן הגיעה עם בנה דילן גפן שעלה לבמה בספונטניות בתום ההרצאה, ותיאר את הרעיונות שלו לפתרון בעיית האקלים בעולם. עוד נצפו: קרן רן, נטלי סגול - בתם של טובה סמי סגול, מריוס נכט וזוגתו קארן שווק, ליעד כהן - מנכ"ל גלעם, ד"ר ערן אדן - מייסד ומנכ"לMeMed ובנו של מולי אדן, לימור גנות - מנכ"ל דבו השקעות, שי טייטלבוים, אילן פוקס, מנכ"ל אצטדיון 'סמי עופר' ורבים נוספים. את הערב סגר מופע סטנד-אפ של גורי אלפי.

שני פרידן ויעל גורן וגמן (צילום: איתי בלסון עידו זליקוביץ,מכון ויצמן למדע)
שני פרידן ויעל גורן וגמן (צילום: איתי בלסון עידו זליקוביץ,מכון ויצמן למדע)



נזרי מצטיינת בכלכלה

בחמישי בערב נערך במרכז הבינתחומי בהרצליה טקס קבלת תארים. בין מקבלי התואר הנרגשים נצפתה גם יעל נזרי - זוגתו של המיליארדר טדי שגיא - הנמצאת בעיצומו של הריונה הרביעי. נזרי קיבלה את תעודת סיום התואר בכלכלה בהצטיינות, לאחר חמש שנים במהלכן גם ילדה שלושה ילדים. עוד קיבלו תארים: נמרוד ניר בנה של ג'ודי-שלום-ניר-מוזס שסיים תואר שני נוסף - הפעם בממשל; רועי טוב - בנו של רונן טוב שסיים תואר ראשון במנהל עסקים; דנה פישביין בתם של ורד וצחי פישביין המנוח, שסיימה תואר שני בכלכלה פיננסית; איתי גרינבוים - בנם של ורד ואילן גרינבוים שסיים בהצטיינות תואר ראשון במנהל עסקים בתכנית הבינלאומית של המרכז הבינתחומי; וחן נדיר בתם של טלי ופאר נדיר שסיימה בהצטיינות יתרה תואר במשפטים.

יעל נזרי (צילום: אינסטגרם)
יעל נזרי (צילום: אינסטגרם)

מחלקים קקטוס

תחרות הקריאייטיב של איגוד הפרסום ואיגוד השיווק - "קקטוס הזהב 2017" - נערכה בחמישי בהיכל שלמה בתל אביב, בנוכחות בכירי עולם הפרסום והשיווק בישראל. הטקס נערך במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. אמיר גיא- יו"ר איגוד הפרסום ומנכ"ל אדלר חומסקי, יגאל בראון- מנכ"ל איגוד הפרסום ותלמה בירו- מנכ"לית איגוד השיווק, ברכו את הזוכים הגדולים של הערב – המשרדים 'אדלר-חומסקי' ו'באומן-בר-ריבנאי'. נצפו: יוסי לובטון מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי אשר הציג את האמנה לשיוויון מגדרי בפרסום, אייל מליס מנכ"ל תשלובת תנובה ויו"ר איגוד השיווק ועדי סופר תאני- מנכ"לית פייסבוק ישראל.

אמיר גיא, תלמה בירו, רובי ריבלין, יגאל בראון ויוסי לובטון (צילום: שוקה כהן)
אמיר גיא, תלמה בירו, רובי ריבלין, יגאל בראון ויוסי לובטון (צילום: שוקה כהן)


נפלאות סופהשבוע

>איילת וצביקה ימיני בילו בתערוכה של האמנית בברלי ברקת, המוכרת גם כאשת ראש עיריית ירושלים, בביאנלה במילנו, והתרשמו מאוד.

>ערב התרמה עבור עמותת 'גשר אל הנוער', הפועלת למען בני נוער בסיכון, אורגן על ידי הדסה פתאל וכלתה ליאת ונערך בוילה בסביון. בין הנוכחים: מיסדת העמותה ורדה הלפרין ובני משפחתה, מנכ"ל העמותה תומר טבריה, מיקי ברקוביץ', יסמין מאוזנר וישראל קטורזה שהופיע.

ישראל קטורזה ויסמין מאוזנר (צילום:אינסטגרם)
ישראל קטורזה ויסמין מאוזנר (צילום:אינסטגרם)

>יו"ר הטוטו, יוסי פילוס, ומנכ"ל הטוטו, איציק לארי נסעו עד לקרקוב שבפולין, כדי לקבל מנשיא ארגון ההגרלות האירופאי EL הנסיורג הולטמייר, בפעם השלישית ברציפות, את ההסמכה לתכנית "משחקים באחריות" של ארגון ההגרלות האירופאי EL וארגון הגג העולמי WL.

יוסי פילוס, הנסיורג הולטמייר ואיציק לארי (צילום: לירן אלרם)
יוסי פילוס, הנסיורג הולטמייר ואיציק לארי (צילום: לירן אלרם)