ב-HIT מכון טכנולוגי חולון נערך בחמישי טקס בו הוענק אות הוקרה על מפעל חיים לרב ישראל מאיר לאו, וכן תארים לשם כבוד ליאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הביטוח והפיננסים הראל ולפרופ' נילי כהן, כלת פרס ישראל לחקר המשפט ונשיאת האקדמיה הלאומית למדעים. העניקו את התארים: נשיא HIT- פרופ' אדוארד יעקובוב; פנחס (פיני) כהן – יו"ר חבר הנאמנים של המכון הטכנולוגי; מר איציק מלאך – סגן יו"ר הוועד המנהל; שמואל גולדברג – מנכ"ל HIT וראש עיריית חולון מוטי ששון.

שלום לאורחות

לרגל השקת מטוס הדרימליינר החדש של אל על, הגיעו ארצה ראשי חברת בואינג מלווים בנשותיהם. במסגרת הביקור בארץ הקודש אירח מעצב אופנת העילית שי שלום את קייטי קונור, אשת סגן יו"ר מועצת המנהלים של בואינג העולמית ומישל גרוס, זוגתו של סגן נשיא בואינג למכירות אירופה. שלום הציג בפני האורחות שהגיעו לביקור הסטודיו שלו, את הקולקציה החדשה לשנת 2017 שעיצב בהשראת מלניה טראמפ.


קייטי קונור, שי שלום ומישל גרוס
קייטי קונור, שי שלום ומישל גרוס

שבתאי טודו בום

אנה ועופר שבתאי, מהמרוויחים הגדולים באקזיט הענק של אפליקציית 'וויבר', חגגו במוצאי השבת בת מצווה לבתם מאי. ההפקה המושקעת נערכה על מדשאות 'חוות רונית' וכללה עיצוב מרהיב וצבעוני, עמדות שזירת פרחים, עמדות סביצ'ה, בר מיצים, עמדות קינוחים אישיים והופעות של דודו אהרון והצמד סטטיק ובן אל תבורי עם הלהיט החדש 'טודו בום'. הגיעו לחגוג עם משפחת שבתאי ונהנו משלל הפינוקים: צחי ורותם חג'ג', אבנר וחלי קז, ניצן אופיר ודנה אביב, שלי מנחם ועוד.

סטטיק ובן אל תבורי. (צילום: צילום מסך)
סטטיק ובן אל תבורי. (צילום: צילום מסך)





הסיפור המשפחתי של גרוסקופף

קרוב לעשר שנים שבני הזוג סרחיו וקוקי גרוסקופף, תורמים ומעניקים את חסותם לתכנית הבינלאומית "סיפור משפחתי" בבית התפוצות. המדובר בתחרות הבינלאומית לעבודות שורשים ע"ש מנואל הירש-גרוסקופף. טקס הסיום של התכנית השנה נערך בסימן חמישים שנות נישואין של התורמים, בחברת ילדים נרגשים - משתתפי הפרויקט. מנכ"ל בית התפוצות דן תדמור, ויו"ר חבר הנאמנים של בית התפוצות אלוף (מיל') איתן בן אליהו, ליוו את האירוע.

סרחיו וקוקי גרוסקופף ואיתן בן אליהו (צילום: ניר שאנני)
סרחיו וקוקי גרוסקופף ואיתן בן אליהו (צילום: ניר שאנני)

סודרי חוגג עם סושניק

שגרירות סלובניה בישראל ערכה ברביעי האחרון קבלת פנים ב'מרכז פרס לשלום', לציון 26 שנים לעצמאות סלובניה ו-25 שנים לכינון היחסים עם מדינת ישראל. האירוע נערך בחסות המותג gorenje (גורניה) מותג מוצרי החשמל היוקרתי מסלובניה, המיובא לישראל על ידי קבוצת ח.י. שגרירת סלובניה בישראל- ברברה סושניק קיבלה את האורחים בהם: שרת המשפטים איילת שקד, וד"ר מילאן ברגלז - נשיא הפרלמנט של סלובניה. יוסי סרודי, יו"ר קבוצת ח.י. בירך את השגרירה על תרומתה הרבה לקידום ועידוד יחסי המסחר בין ישראל וסלובניה.

ברברה סושניק, יוסי סודרי ואיילת שקד (צילום: יח"צ)
ברברה סושניק, יוסי סודרי ואיילת שקד (צילום: יח"צ)

הצוק בתל אביב

אנשי צוק מנרה, פארק האקסטרים הצפוני, ומנרה לודג' מתחם האירוח של הצוק, הגיעו בחמישי לסינמטק ת"א שם ערכו את אירוע פתיחת עונת הקיץ. רוי רז יו"ר צוק מנרה אירחה מפגש שכלל את הקרנת הסרט "נקודת פריצה". אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, אייל קשדן מנכ"ל השטיח המעופף, ונוספים מענף התיירות התייצבו לעשות כבוד לחברים מהצפון.

אייל קשדן ורוי רז (צילום: רועי חן)
אייל קשדן ורוי רז (צילום: רועי חן)