אירוע פתיחת שבוע חבר הנאמנים ה-80 של האוניברסיטה העברית בירושלים התקיים במוצאי השבת בבית מאירסדורף שבקמפוס הר הצופים. נושא המושב היה "הפנים לדור הצעיר". האירוע נערך בהשתתפות יו"ר חבר הנאמנים וראש הוועד המנהל מיקי פדרמן, נשיא האוניברסיטה היוצא פרופ' מנחם בן ששון ונשיא האוניברסיטה הנכנס פרופ' אשר כהן .

כמו כן השתתפו יו"ר ארנסט & יאנג ישראל, רו"ח רונן בראל; מנכ"לית 'אינטל ישראל' וסגנית נשיא אינטל העולמית לשעבר, מקסין פסברג; שותף מנהל וממייסדי קרן 'ויולה' הראל בית-און, דויד גרוסמן שהתכבד בתואר ד"ר לשם כבוד, והשופטת לשעבר דליה דורנר. בפתיחת המושב נאם ח"כ רועי פולקמן ממפלגת "כולנו", בוגר האוניברסיטה, שהודה לפדרמן על כך שבזכות תרומתו להענקת מלגות לסטודנטים בביה"ס למדיניות ציבורית, הצליח ללמוד ולסיים את התואר בהצלחה.

אשר כהן ומקסין פסברג (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אשר כהן ומקסין פסברג (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)


דויד גרוסמן, מנחם בן ששון ורונן בראל
דויד גרוסמן, מנחם בן ששון ורונן בראל

פסקוואה בכיכר המדינה

בגלריה זימאק הממוקמת בכיכר המדינה בתל אביב, נערך בחמישי 'פריביו' חגיגי לכבוד הגעתו ארצה של האמן הבינלאומי פיליפ פסקוואה. פסלי החוץ של פסקוואה ממוקמים ברחבי אירופה, ואחד המוכרים מבינהם לתייר הישראלי הוא פסל דינוזאור בגובה 24 מטר המוצב למרגלות מגדל אייפל בפריז.

בין המוזמנים לאירוע הייתה עו"ד רונית שבירו, שנסעה בעבר עם בעלי הגלריה, שי וארז זימאק, לפתיחת התערוכה של פסקוואה במוזיאון הלאומי של מונקו, בנוכחות הנסיך אלברט.

שי זימאק, פיליפ פסקוואה וארז זימאק (צילום: אסף גולן)
שי זימאק, פיליפ פסקוואה וארז זימאק (צילום: אסף גולן)

רונית שבירו
רונית שבירו

ברקת סופר את קנאוסגורד

יריד הספרים הבינלאומי ה-28 נפתח בראשון בערב, בטקס חגיגי, שבמהלכו העניק ראש העיר ירושלים ניר ברקת, את פרס ירושלים לסופר הנורבגי הנודע, קרל אובה-קנאוסגורד.

קנאוסגורד סיפר כי בכיתה שבה למד בנורבגיה, בבית הספר היסודי, היו שלוש מפות - האחת של נורבגיה, השנייה של העולם, והשלישית של ישראל - "הארץ שבה הכל התחיל", כהגדרתו, "הייתי מוקסם בילדותי מסיפורי התנ"ך. גדלתי על סיפורי התנ"ך והתרגשתי להגיע למקום שבו הכל התחיל. אני מודה מאוד לוועדה שבחרה בי, זהו כבוד גדול".

ניר ברקת וקרל אובה קנאוסגורד (צילום: דוד סער)
ניר ברקת וקרל אובה קנאוסגורד (צילום: דוד סער)

שרה והשר חוגגים לראידמן

ניקול ראידמן בעלת בוטיק האופנה "מדאם דה פומפדור" בכיכר המדינה, חגגה בראשון בערב ב"בית קרנדג'י" בתל-אביב את יום הולדתה ה־31. הקונספט שנבחר למסיבה המתוקשרת והשמחה היה שנות ה־20 של המאה ה-20. המקום עוצב ברוח התקופה וגם חלק מהאורחים הגיעו לבושים בהתאם. הגיעו לחגוג: מיכאל צ'רנוי - בן זוגה של ראידמן, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שהגיעה מלווה בניר חפץ, שר הביטחון וחבר המשפחה - אביגדור ליברמן, דליה איציק, יפית גרינברג ובני ארד, מעצב האופנה דני מזרחי, רני והילה רהב, ואירית רחמים.

מיכאל צ'רנוי, ניקול ראידמן ושרה נתניהו
מיכאל צ'רנוי, ניקול ראידמן ושרה נתניהו

בני ארד ויפית גרינברג
בני ארד ויפית גרינברג

אמא במשרד

כ-100 אימהות של עובדי 'אבוט ישראל' הוזמנו בחמישי למשרדי החברה כדי לבקר לראשונה את ילדיהם בעבודה במסגרת אירוע bringyourmomtowork #. יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל שייסדה את החברה בישראל לפני כ-15 שנים אירחה גם היא את אמה אביבה. רבהון אמרה שחשוב לכבד ולהוקיר את הנשים שעשו ועושות עבור ילדיהן, נותנות גב ויש להן תפקיד כה חשוב ומשמעותי בהצלחה ובהישגים של ילדיהן בעבודה.

יעל רבהון ואימה אביבה
יעל רבהון ואימה אביבה