לרגל ציון חמישים שנה למלחמת ששת הימים, ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) בראשות האלוף (במיל') מאיר כליפי-אמיר קרא לדגל את שלושת הצנחנים מהתצלום המפורסם בכותל המערבי בשנת 1967 ע"י הצלם דוד רובינגר ז"ל, עת שוחררה העיר העתיקה בידי צה"ל. הצנחנים, חיים אושרי, ד"ר יצחק יפעת, וציון קרסנטי, התייצבו ולקחו חלק המפגשים עם תומכים ברחבי ארצות הברית הארגון בערב ההצדעה השנתי של ארגון FIDF בשיקגו. באירוע השתתפו למעלה מ-800 אורחים בהם התורם אל פרנק שהגיעו לתמוך בפעילות הארגון למען חיילי צה"ל ולהוקיר את פעילות החיילים למען המדינה.

העליונים במועדון

המועדון העסקי-אקדמי של אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, אירח בחמישי אירוע במסגרתו הושקה מהדורה מעודכנת של הספר "העליונים: בתוככי בית המשפט העליון", מאת נעמי לויצקי. יו"ר האגודה המארחת אמנון דיק, פתח את הערב והנחה רב שיח, בהשתתפות השר לשעבר גדעון סער, ושרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, תחת הכותרת "העליונים החדשים – האם מתרחשת מהפכה בבית המשפט העליון?". סיגל אדר מנכ"לית אגודת הידידים בירכה את המשתתפים ועדכנה את חברי המועדון בהתקדמות יוזמת גיוס הכספים למלגות לדוקטורנטים. בזכות תרומות חברי המועדון צמחה היוזמה פי שלושה במהלך השנתיים האחרונות, והגיעה השנה ל- 70 מלגות מחקר.



באירוע נכחו: גליה מאור, עוזי ארד, גאולה אבן, קרין אקרשטיין, גד פרופר, חיים הייטנר, רו״ח שלמה זיו, עו״ד יהודה רווה, ורדה ובעז דותן, אריאל דוד, עו"ד מיבי מוזר, עו"ד איל רוזובסקי, תלמה בירו, אבינועם ברוג, רזיאלה גרשון ועורך הספר מנחם פרי.

אמנון דיק, נעמי לויצקי וציפי לבני (צילום: איציק בירן)
אמנון דיק, נעמי לויצקי וציפי לבני (צילום: איציק בירן)

סיגל אדר וגד פרופר
סיגל אדר וגד פרופר


ריבלין על חינוך לספורט

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אירח לאחרונה בבית הנשיא את פרופסור יהודה בר שלום, ראש בית הספר לחינוך בקריה האקדמית אונו, היוצא לשליחות אקדמית לשמש כרקטור אוניברסיטת הבראיקה במקסיקו סיטי. במפגש נכחו ד"ר אבי מויאל , ראש התמחות ספורט ואורח חיים בריא בקריה האקדמית אונו, אשר יזם את הביקור ואמירה בר שלום, יועצת חינוכית בבית הספר הדו לשוני 'יד ביד' ומאמנת קרטה בכירה. במהלך המפגש התקיים דיון פורה על הקשר בין חינוך לספורט וגם על האתגרים של חיים וחינוך על כל רבדיו בחברה רב תרבותית.

יהודה בר שלום, ראובן ריבלין ואבי מויאל (צילום: דוברות בית הנשיא)
יהודה בר שלום, ראובן ריבלין ואבי מויאל (צילום: דוברות בית הנשיא)


חתונת האיט גירל

דנה זרמון, בתם של הפרסומאי אילון זרמון והאמנית דרורית זרמון–ברזילי-לואל, כוכבת התכנית 'איט גירלס', התחתנה בשישי האחרון בקיסריה עם בחיר ליבה גיא ביטון. החתונה שהתקיימה בקיסריה נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, וכללה גם הופעה של סטטיק ובן-אל תבורי. הגיעו לברך: מיכאלה ברקו ורון צוקרמן, כוכי מרדכי-ויסמן, איתן אבוט וגיא המאירי, יאיר ודרורית ניצני, חזי בצלאל, ורינת קליין המנהלת והעורכת הראשית של HOT בידור ישראלי וערוץ 8.

יאיר ניצני, אילון זרמון, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן (צילום: אביב חופי)
יאיר ניצני, אילון זרמון, מיכאלה ברקו ורון צוקרמן (צילום: אביב חופי)

לרוכבים בחום

לאלו מבינכם שנתקלו בעשרות אופנועי ב.מ.וו סמוך לאזור עמק בית שאן בשישי האחרון, נספר כי מנהל חטיבת ב.מ.וו בדלק מוטורס, ברק כהן, הוא שהרכיב קבוצת רוכבים, שלא נרתעו מהחום הכבד, ויצאו לרכיבה משותפת, בכבישי העמק היפהפה. הרוכבים סיימו את הבוקר באירוע שנערך לכבודם במעיינות גני חוגה, עם מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. נצפו מפזזים: שחר שמש מנכ"ל דלק מוטורס, יורם מזרחי משנה למנכ"ל דלק מוטורס, עו״ד גיל פרידמן ודב ליטבינוף ראש מועצת תמר.

שחר שמש, אביהו פנחסוב וברק כהן (צילום: רונן טופלברג)
שחר שמש, אביהו פנחסוב וברק כהן (צילום: רונן טופלברג)