חברי פורום Audi Community - קהילת הלקוחות העסקיים של מותג רכבי הפרימיום - התכנסו בסוף השבוע האחרון בסינמה סיטי גלילות, לרגל הקרנה מיוחדת של הסרט "המעגל". הסרט, בכיכובם של אמה ווטסון וטום הנקס, מציג את הסכנות הטמונות בעולם המדיה החברתית, וכיצד החשיפה והמידע שנאסף במדיות אלו, עלול יום אחד לשמש כחרב פפיות נגד הגולשים.

טרם ההקרנה, האזינו חברי הפורום להרצאתו של ד"ר נמרוד קוזלובסקי, רכז מגמת הסייבר באוניברסיטת תל-אביב ומרצה ב-TED . בהרצאתו התייחס קוזלובסקי לטכנולוגיה המתקדמת הקיימת כיום - כיצד היא יכולה לזהות, ואפילו לחזות, התנהגות אנושית מה שמוביל למהפכה בכל תחומי החיים. כך למשל, לפי קוזלובסקי, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ השתמש בבחירות האחרונות בטכנולוגיה אלגוריתמית כדי להעביר מסר מותאם ומדויק לכל בוחר פוטנציאלי. טראמפ הצליח לשחרר אלפי מסרים שנוצרו במיוחד לכל בוחר רלוונטי על פי השקפותיו – כפי שהתבטאו בדפי הפייסבוק שלו. השתתפו במפגש: פרופ' איציק סוארי, בת זוגו של ד"ר קוזלובסקי - אילנה שושן, דר' יורם טורבוביץ', דר' יוסי בכר, צבי ויליגר, גליה ויהושע מאור, עמוס שפירא וחלי לוי, ניב אורון מנהל חטיבת Audi ישראל ועוד.

צבי ויליגר (צילום: רונן טופלברג)
צבי ויליגר (צילום: רונן טופלברג)



נשות השיק והשוק

למעלה מ- 200 נשים יחד עם נציגות גברית מצומצמת, הגיעו בחמישי בערב למרכז הכנסים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב לאירוע "השיק של השוק" - מפגשים בגובה העיניים על כלכלה ופיננסים שכבר הפכו למסורת. במפגש שעסק הפעם בקשר בין בריאות לכסף, נתנה דורית סלינגר, הממונה על הביטוח ורשות שוק ההון, סקירה שנגעה לביטוחי הבריאות השונים בישראל והדגישה כי בעזרת כלים אינטרנטיים שהממונה השיק, כל מבוטח יכול וצריך לבחור את הביטוח המתאים לו ביותר, על מנת למנוע תשלומים מיותרים וכפל ביטוחים. חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לניירות ערך, אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"לית פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI ויו"ר שדולת הנשים וסוזנה נחום זילברברג, מנכ"לית ביולייט העוסקת במחקר ופיתוח תרופות ומוצרים רפואיים דיברו גם הן בנושא.

אלה אלקלעי, סוזנה נחום זילברברג ודורית סלינגר וחני שטרית- בך (צילום: גיא אסיאג)
אלה אלקלעי, סוזנה נחום זילברברג ודורית סלינגר וחני שטרית- בך (צילום: גיא אסיאג)

הדור הבא בגן הפסלים

חברי אגודת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות, פתחו את הקיץ באירוע שכלל מפגש חברים, מוסיקה ואמנות.

האירוע נערך ברביעי האחרון והחל בקוקטייל במרפסת מסעדת פאסטל. המשכו היה בגן הפסלים של המוזיאון שם נערכה שיחה מרתקת על אספנות ואמנות עכשווית עם סטפן סימחוביץ ורוני גילת-בהרב, מנכ"לית כריסט'יס בישראל.

נפגשו: סוזן לנדאו מנכ"לית מוזיאון תל אביב, ג'ייסון אריסון - המשמש כיו"ר הידידים הצעירים של המוזיאון ורעייתו אליטל, אליאן אלקון -אחותה של אליטל - ובעלה תום קפלן, הצלם אורן לוקץ' הנשוי ליסמין, בתה של מירי אדלסון, האמנית סיוון סבג בתו של אספן האמנות דורון סבג, יפעת שליט- סאמט בתם של חיים וורדה סאמט ובעלה עומר, חנן וננסי פומגרין, אלון גת מנכ"ל אלרגן ישראל ורעייתו ירדן - רופאה בבית החולים תל השומר - ובתה של עינת שרוף.

אורן לוקץ' (צילום: אביב חופי)
אורן לוקץ' (צילום: אביב חופי)

יפעת סאמט –שליט ועומר שליט
יפעת סאמט –שליט ועומר שליט

המסע של אברמוביץ'

במוצאי השבת במסעדת 'קדמה' בירושלים, נערך אירוע פרידה מיו"ר דירקטוריון של פרויקט מסע, עו"ד אהרון אברמוביץ'', לשעבר מנכ"ל משרד החוץ והסוכנות היהודית. אברמוביץ' כיהן בתפקיד בתשע השנים האחרונות. הגיעו להיפרד: אלי גרונר, מנכ"ל משרד רוה"מ; נתן שרנסקי, יו"ר הסוכנות; ד"ר יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט והיו"ר הנכנס לפרויקט מסע; לירן אבישר בן חורין, מנכ"לית פרויקט מסע ובכירי חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית.

אהרון אברמוביץ', אלי גרונר, נתן שרנסקי, יוסי בכר, ולירן אבישר בן חורין (צילום: מרווקה פוטו)
אהרון אברמוביץ', אלי גרונר, נתן שרנסקי, יוסי בכר, ולירן אבישר בן חורין (צילום: מרווקה פוטו)

הפורטרטים של מת'יוז

בחמישי האחרון נפתחה תערוכת צילומי פורטרטים של צלמת הבית של תוכנית הסאטירה המצליחה, סאטרדיי נייט לייב-הצלמת מרי אלן מת'יוז. התערוכה שתהיה פתוחה לקהל הרחב, ללא עלות, במשך שבוע, מוצגת במרכז נווה שכטר בתל אביב. באו להכיר ולראות: יואש בן אליעזר משנה למנכ"ל טמפו המייבאת לארץ את מותג המים הצרפתי "פרייה" שהביאו את התערוכה ארצה, מנהל קטגוריית מים פרמיום בטמפו - רז קלמנוביץ', יבואן הפלדה דורון הלפרין, אשת הפרסום יפית גרינברג ובעלי פיצה האט ישראל - אודי שמאי.

מרי אלן מת'יוז ויואש בן אליעזר (צילום: שוקה כהן)
מרי אלן מת'יוז ויואש בן אליעזר (צילום: שוקה כהן)