מנכ"לית יוניליוור ענת גבריאל, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישי מנדיל ומנהלת השיווק של גלידת שטראוס לורה קרן חגגו בראשון בערב בחברת כ- 300 מוזמנים את פתיחת המגנום בר בנמל ת"א. אל מול שקיעה עם מעט בריזה מהים, הרכיבו נוכחים, כל אחד על פי טעמו, את שלגון מפנק.

סבבה בנמל 2

בנמל תל אביב נפתח להנאת המבקרים, מופע המזרקות הצבעוניות המרקדות על המים המשלב תאורה, אש ומוסיקה. השנה המייצג מוקדש לחגיגות 20 למשחקי המכבייה ובמהלכו משולבים סרטוני וידאו מענפי ספורט שונים, המוקרנים על מסך אורות ענק. בין המבקרים שכבר התרשמו, ניתן היה להבחין ברון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו, וירון קליין מנכ״ל חברת 'אתרים', המנהלת את נמל תל אביב .


רון חולדאי וירון קליין (צילום: גיא יחיאל)
רון חולדאי וירון קליין (צילום: גיא יחיאל)

הפטנט של פרנקל

עודד פרנקל מנכ"ל חברת הצבעים נירלט אירח בראשון בערב את לקוחות החברה באירוע השקת מערכת צביעה חדשנית- iPaint, מדובר במוצר שנרשם כפטנט עולמי שפותח בחברה שנועד להחליף את הרולר והמגשית המסורתיים במטרה להפוך את תהליך הצביעה לחווייתי, נקי ומהיר יותר. נפגשו באריא בשוהם וצחקו ממופע הסטאנד אפ של ישראל קטורזה: ששון הר סיני מנכ"ל איטונג, גיל סמסונוב שותף במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, נועם שצ'לקה סמנכ"ל הכספים של אינרום תעשיות בנייה ועוד.

גיל סמסונוב ועודד פרנקל  (צילום: שלומי מזרחי)
גיל סמסונוב ועודד פרנקל (צילום: שלומי מזרחי)

כשהחינוך פוגש את הקדמה

קהילת החינוך ED.il של המכון הישראלי לחדשנות, יזמה לאחרונה מפגש עם כ-80 מנהלים של חברות EdTech במטרה לחשוב יחד איך להצליח להשפיע על מערכת החינוך, בעזרת שיתופי פעולה בין החברות בתוך הקהילה. בערב שהתקיים במתחם WeWork Dubnov בתל אביב, הועלו שלל רעיונות ובכלל זה: ריכוז כלל נתוני החברות למאגר קהילתי; יצירת שפה משותפת עם אנשי חינוך; בניית פלטפורמה אינטרנטית לחיבורים עסקיים; הקמת מערך מפיצים קהילתי ועוד.

השתתפו: יהוידע מנדל – מנכ"ל "עת הדעת", ישי פינצ'ובר – מייסד CodeMonkey, יובל שרייבמן – מנכ"ל TAU Online, עמליה בריל – שותפה ומייסדת בקרן EDvantage, יובל קמינקה – מנכ"ל JoyTunes, ד"ר יונתן מנוחין - מנכ"ל המכון הישראלי לחדשנות, עודד דיסטל, מנהל New Tech ואקו-סיסטם במשרד הכלכלה, וירון אדל, מנהל תחום חינוך וקהילות Ed.il במכון הישראלי לחדשנות.

יונתן מנוחין, עודד דיסטל וירון אדל (צילום: יח"צ)
יונתן מנוחין, עודד דיסטל וירון אדל (צילום: יח"צ)

להיות עם קרני זיו

קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה בזכיינית קשת, אירחה בראשון בערב את שחקני הסדרה 'להיות איתה' בבית קשת בתל אביב. יוצר הסדרה אסי עזר, מלווה בקאסט השחקנים בהם אביב אלוש ורותם סלע המשיכו את הערב במפגש מעריצים שהוזמנו לצפות בפרק סיום העונה השנייה 48 שעות לפני השידור.

קרני זיו ואביב אלוש  (צילום: אביב חופי)
קרני זיו ואביב אלוש (צילום: אביב חופי)

אילן ואילן משיקים

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת 'רום כנרת', אירח 200 איש לאירוע השקת פרויקט הנדל"ן SEA TOWER 3, שייבנה בשכונת פארק הים החדשה, על חוף ימה של העיר בת-ים. הפרויקט החדש תוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו. האירוע עצמו נערך במלון הילטון בתל אביב, וכלל קבלת פנים וקוקטייל במרפסת מול השקיעה, ומופע סטנד אפ של רשף לוי.

אילן ששון ואילן פיבקו (צילום:לנס הפקות)
אילן ששון ואילן פיבקו (צילום:לנס הפקות)