1. גיל שויד, מייסד, יו"ר ומנכ"ל חברת צ'ק פוינט - ענקית אבטחת הסייבר הבינלאומית אשר הוקמה לפני כ-24 שנים, מנהיג בחברה מסורת קולינארית לא שגרתית. בסוף השבוע שעבר הוזמנו לביתם של שויד ובת זוגו - עורכת הדין מיטל דנינו, עובדי צ'ק פוינט אשר מציינים בימים אלה עשור לעבודתם בחברה. שויד, דנינו, חברי הנהלת החברה ואנשי מחלקת משאבי האנוש, הכינו לגמרי בעצמם, עבור העובדים המסורים ובני זוגם, כ- 120 איש ואישה, ארוחה מלאה, ואף הגישו להם את המטעמים, בהגשה מעוררת תיאבון. על התפריט והמתכונים הופקד שויד עצמו, וכל היתר שימשו בחדווה כסו-שפים ליום אחד. 

מיטל דנינו וגיל שויד (צילום: אביב חופי)
מיטל דנינו וגיל שויד (צילום: אביב חופי)

2. בבית הספר ע"ש דנמרק בירושלים נערך בחמישי שעבר, אירוע הנצחה לרויטל בלשניקוב ז"ל, רעייתו של מנכ"ל הכנסת לשעבר ואיש העסקים בהווה אבי בלשניקוב, במלאת שנה למותה. משפחת בלשניקוב בחרה להנציח את זכרה של רויטל בשורה של מפעלים. כך, נחנכה במהלך הערב ספרייה על שמה של רויטל בבית הספר שבו נערך האירוע - שם גם לימדה במהלך חייה. חבר המשפחה - ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, נשא דברים מרגשים.


אבי בלשניקוב וניר ברקת (צילום: מרק ישראל סלם)
אבי בלשניקוב וניר ברקת (צילום: מרק ישראל סלם)

3. קאסי אריסון - בתה של שרי אריסון, הגיעה לפתיחת פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בירושלים כנציגת הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון. הקרן תומכת באירועי חוצות לקהילה שמקיים הפסטיבל השנה.

קאסי אריסון (צילום: דוד קדמי)
קאסי אריסון (צילום: דוד קדמי)

4. סינתיה ואיציק צאיג, תפסו את מקומם בהופעה של להקת 'גאנז אנד רוזס' בפארק הירקון במוצאי השבת.

סינתיה ואיציק צאיג (צילום: אביב חופי)
סינתיה ואיציק צאיג (צילום: אביב חופי)

5. משה פטרבורג (פטר) יושב ראש מוזיאון העיצוב בחולון, וחבר בוועדת הרכישות של הטייט מודרן בלונדון, עבר בסן טרופה לספוג עוד אמנות עכשווית מיוחדת. 

משה פטרבורג
משה פטרבורג

6. גם אם באיחור קל, תתקשרו להגיד מזל טוב. ביום ראשון האחרון חגגו את יום הולדתם, כל אחד במקום אחר, עם אוהביו וחבריו, אנשי העסקים: סטף ורטהיימר (91), מת'יו ברונפמן (58) ואיל ולדמן (57).

7. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, אירח בשלישי את הפרמיירה לסרט המדובר "ולריאן ועיר אלף הכוכבים". הסרט, בבימויו של לוק בסון, הוא פנטזיית פעולה המבוססת על קומיקס צרפתי פופולארי משנות ה- 60, והושקע בו התקציב הגדול ביותר שאי פעם נרשם להפקה של סרט קולנוע אירופאי. הגיעו לצפות: מור גלעדי, טל קדם מנכ"ל הראל פיננסים, עופר יאנקו מנכ"ל נביעות ועוד.

דרור גורלניק ומור גלעדי (צילום: רפי דלויה)
דרור גורלניק ומור גלעדי (צילום: רפי דלויה)

8. שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון ממייסדי פנימה, היה הנואם המרכזי בכנס אותו אירח איש העסקים והמיליארדר ג'ק מא, המייסד והבעלים של קבוצת עליבאבא. פירון היה הנואם המרכזי בפורום הפתיחה של הכנס שנערך בהאנגג'ואו שבסין, שם הציג את מודל הלמידה המשמעותית לעולם. בפגישה אישית שנערכה בין מא לפירון, ביקש המארח להמשיך את שיתוף הפעולה כדי להפיץ את הרעיונות הלאה בסין בפרט ובעולם בכלל.

9. סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק, בעלי חברת SABON אירחו בשלישי אירוע ענק, שכלל הופעה של הזמר שלומי שבת, באמפי שוני בבנימינה, לרגל חגיגות 20 שנה לחברת SABON. הנהלת החברה, שותפים עסקיים, זכיינים ועובדים הוזמנו לחגוג את הצלחת המותג שהפך בינלאומי עם יותר מ-175 חנויות ב-13 מדינות על פני הגלובוס.

אבי פיאטוק, וסיגל קוטלר- לוי (צילום: אסף רביבו)
אבי פיאטוק, וסיגל קוטלר- לוי (צילום: אסף רביבו)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

פנינה רמון מרגיעה את עומס החום עם גוון כחול עמוק, בחולצת גופייה ממשי בעלת מחשוף "וי" ששולבה עם ג'ינס צמוד בגזרה ישרה וחגורה דקה תואמת. כדי להבהיר שהיא אושייה טרנדית, האקססורי הבולט שענדה הוא שרשרת קולר אופנתית - מעוטרת פרחים בצבעי מים.

ייתכן שבהשראת הקאמבק של "משחקי הכס", האאוטפיט הכסוף של ציפה כרמון כולו בהשראת שריון אבירים: שמלת מקסי נטולת שרוולים שבוהקת מול הפלאשים, שאובזרה בשרשרת ארוכה שמשלבת אבנים כהות, כמו גם עגילים וצמידים נוצצים וסנדלים מטאליים. צבע אחד, שלל נגיעות טעם מעניינות.

אירמה מיכאלי עושה את זה אלגנטי אך סקסי בצבע לבן, באמצעות חלק עליון ראוי לעונה הלוהטת שעשוי מרצועות חושפות טפח, שממשיך לאוברול שלם בגוון צדפה מסקרן ומסתיים תחתית המכנסיים בגזרת פלדפון משודרגת. אם האאוטפיט מיוחד, אין צורך בעומס תכשיטים כך שהותירה את זה פשוט בתיק ונעליים בגוון חום.