1. ורדה ואלכס ליפשיץ, מבעלי השליטה בחברת התשתיות 'אשטרום' חיתנו בשישי אחר הצהריים את בתם עמית עם בחיר ליבה בן. החתונה נערכה במתחם 'אביגדור' בתל אביב ובין המברכים נצפו: רמי נוסבאום וגיל גירון - השותפים ב'אשטרום', יאיר המבורגר יו''ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, חנה פרי-זן יו"ר חברת ניהול התיקים 'פעילים שוקי הון', עו"ד צחי נרקיס שותף-מנהל בכיר במשרד מ.פירון ושות' ועו"ד אודי אפרון מנהל מחלקת שוק ההון במשרד פירון.

2. מעצבת האופנה שחר אלרואי-קינן התחדשה בימים אלו באתר אינטרנט למותג האופנה הנושא את ראשי התיבות של שמה- SEK. אלרואי- קינן בוגרת מצטיינת של חוג האופנה בשנקר, היא נכדתו של יצחק תשובה ורעייתו של גלעד קינן, בנו של מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר - ציון קינן. באתר www.sekofficial.com מוגדר מותג בגדי הים פרי עיצובה כמותג יוקרה הממוקם בתל אביב.

3. אבנר וחלי קז בילו בסן טרופה במסיבה אופנתית במיוחד של בית האופנה 'דיור'. קז הידועה בחוש האופנה המשובח שלה אף עצרה לתמונה למזכרת עם סידני טולדנו - נשיא 'דיור'.


סידני טולדנו (צילום: גטי)
סידני טולדנו (צילום: גטי)

4. הבעלים ויו"ר חבר המנהלים של רשת המלונות ישרוטל – ג'וליאן לואיס, הגיע ארצה לרגל פתיחת מלון "אוריינט" בבירה. מנכ"ל רשת ישרוטל – ליאור רביב ומנכ"ל המלון החדש עמית בהט, קיבלו את פני הבאים לברך על המוגמר בהם: שר התיירות - יריב לוין, ראש העיר ירושלים - ניר ברקת, מנכ"ל משרד התיירות - אמיר הלוי, רב הכותל – שמואל רבינוביץ' ונשיא התאחדות המלונות בישראל - אמיר חייק.

ג'וליאן לואיס ויריב לוין (צילום: יהונתן הלפרין)
ג'וליאן לואיס ויריב לוין (צילום: יהונתן הלפרין)

ליאור רביב ואמיר הלוי
ליאור רביב ואמיר הלוי

5. חיים סבן יו״ר ארגון ידידי צה״ל FIDF בלוס אנג׳לס, ורעייתו שריל, תרמו של כ-30 מיליון שקלים, להקמת 'בית מורשת הלוחם הדרוזי' בכפר כיסרא- סמיע שבגליל העליון. בטקס הנחת אבן הפינה שנערך השבוע במקום העניק השייח' מוואפק טריף את אות יקיר העדה הדרוזית בישראל לחיים סבן.

השייח' מוואפק טריף, חיים ושריל סבן (צילום: סקאיל)
השייח' מוואפק טריף, חיים ושריל סבן (צילום: סקאיל)

6. השף מידן סיבוני, הסושי-מאסטר המככב באירועי האלפיון העליון, הוזמן השבוע לבשל לשגריר יפן בישראל קוג'י טומיטה וזאת במסגרת אירוע קידום התרבות הקולינרית של יפן בישראל. סיבוני הגדיר את המפגש כאחד מרגעי השיא בעבודתו, לאחר שזכה למחמאות על הטעם והנראות של המנות מעשה ידיו.

7. אירוע השקת קרן ההון סיכון 12אנג'לס, הקרן הראשונה מסוגה להשקעה ביזמים ויזמות בני הציבור החרדי, נערך בראשון על הגג של משרדי חברת מיקרוסופט בהרצליה. הקרן בהיקף של 5 מיליון דולר, הוקמה על ידי היזמים החרדים משה פרידמן ואברהם וינגוט, על מנת להשקיע השקעות 'סיד' ביזמים וביזמות מהציבור החרדי. נפגשו על הגג: יורם יעקובי מנהל מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, יוסי מטיאס מנהל מרכז הפיתוח של גוגל בישראל, עדי סופר-תאני מנכ"לית פייסבוק ישראל, יפעת אורון מנכ"לית לאומיטק, חמי פרס, יזהר שי, דב מורן, גיא הורוביץ, חיים שני, יאיר סרוסי, צביקה לימון, אהרון אהרון ועוד רבים מבכירי ההייטק בישראל.

יוסי מטיאס ומשה פרידמן (צילום: קובי הרשברג)
יוסי מטיאס ומשה פרידמן (צילום: קובי הרשברג)

חמי פרס וצביקה לימון
חמי פרס וצביקה לימון

זיקה אב צוק
זיקה אב צוק

8. בבית הספר לאמנויות הבמה, "בית צבי", נערכה בשלישי הצגת גאלה חגיגית לעיבוד של הקלאסיקה השייקספירית מקבת', בבימויו של ארתור קוגן. בין הצופים נצפו: אלכס לנדסברג ויונה פוגל.

ארתור קוגן ואלכס לנדסברג (צילום: נעמה פורת)
ארתור קוגן ואלכס לנדסברג (צילום: נעמה פורת)

9. ערב הגאלה של קרן 'לאונדרו דיקפריו להגנה על הסביבה' שנערך ברביעי בערב בסן טרופה, משך אליו גם מספר נציגים ישראלים בולטים. נצפו שם: גיא עוזרי - בכיר בתעשיית המוזיקה שהגיעה עם הזמרת מדונה שגם הופיעה במהלך הערב; איש הנדל"ן אורן אלכסנדר, והשחקן הישראלי אורי פפר שעושה חיל גם מעבר לים.


 

A post shared by oripfeffer (@oripfeffer) on


(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

רוית דום בחרה בשמלת קוקטייל קלאסית ונטולת שרוולים באורך מיני, בגוון מפתיע - אדום יין, שעוטר לא רק בשלוש סיכות זהב באזור החזה, אלא גם בטקסטורה של הבד. את האקססוריז, כמו עקבים מינימליים ועגילי יהלום, בחרה כשהם נטולי צבע אך בוהקים.

עדינה שמיר מציגה שיק נטול מאמץ, בסקיני ג'ינס שחור משופשף בשילוב חולצת כפתורים פשוטה, שאובזרה כהלכה בשרשרת חרוזי ענק כסופים בעלת נוכחות וסנדלי עקב דקיקים. תיק הקלאץ' הסמי-ספורטיבי בשחור שלה, משתלב עם המראה באופן מדויק.

אם כבר שחור בקיץ, אז פנינה אדרי משחקת בשקיפות בד הבגדים שבחרה. החולצה נטולת השרוולים כוללת גם שכבת פליסה שמסתירה בדיוק את האזורים הנכונים וחושפת אחרים, בשילוב המכנסיים בגזרה ישרה והסנדלים השטוחים. התוספת שתופסת? המשקפיים המלבניים המתוחכמים.