1. יובל בורנשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי וארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פגשו בשלישי את השף ישראל אהרוני, שתפעל עמדת די.ג'יי בקניון עזריאלי 'ראשונים', שם הושק מתחם הסעדה חדש תחת המותג "מרקדו".

2. שון קופלר, בנם של עירית שטראוס וליאון קופלר, סיים תקופת מגורים בלונדון ושב השבוע ארצה.

שון קופלר (משמאל) ואביו לאון (צילום: רפי דלויה)
שון קופלר (משמאל) ואביו לאון (צילום: רפי דלויה)



3. לני לורן, אחיו של מעצב האופנה הידוע ראלף לורן, מבקר בימים אלו לראשונה בחייו בישראל, ולא פסח על ביקור בחנות המשפחתית בתל-אביב. לורן האח הגיע ארצה במסגרת משלחת בראשות כריס ראדי, המנהל של אתר החדשות המוביל 'ניוזמאקס', שאותה מארח עידו אהרוני שהיה קונסול ישראל בניו יורק.

לני לורן
לני לורן

4. ההופעה ראשונה בארץ של צמד הדיג'יים הנחשב בסצנת הדאנס- אלקטרו The Chinsmokers, נערכה בסוף השבוע האחרון ב'לייב פארק' בראשל"צ. לרגל ההופעה נפתח מתחם VIP בחסות XL Extra loud שם בילה אור עופר העומד בראש חברת Similar Web,, שהגיע מלווה בבת זוגו שרה קונצ'יצ'קי.

אור עופר ושרה קונצ'יצ'קי (צילום: שוקה כהן)
אור עופר ושרה קונצ'יצ'קי (צילום: שוקה כהן)

5. גבי ואתי רוטר - מנכ"לים משותפים של קסטרו, לינה קסטרו - אמה של אתי רוטר ומייסדת החברה; רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו ואשתו ההריונית האדריכלית עדי רוטר, אירחו בשיתוף עם מוזיאון תל אביב לאמנות את השקת פרויקט, ה- T-ART. בילו במוזיאון: האמן יגאל תומרקין שהגיע מלווה בבניו: עדו ויון תומרקין, גלי ואמיר תמרי - יו"ר דירקטוריון קסטרו, ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, דוד פתאל יו"ר רשת מלונות פתאל, אבי בניהו שהתבשר באותו הערב על אירוסי בתו, משה רוזנבלום מנכ"ל קבוצת קניוני עופר, ישראל טראו מנכ"ל בנק איגוד, ד"ר שולה רקנאטי – יו"ר עמותת חינוך לפסגות, יולי תמיר נשיאת שנקר, אורית אפרתי יו"ר חבר הנאמנים של שנקר, אמיר חייק – נשיא התאחדות המלונות ויפעת טורבינר, ופנינה ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי ויונייטד קינג.

משה רוזנבלום ורון ורטר (צילום: אביב חופי)
משה רוזנבלום ורון ורטר (צילום: אביב חופי)

ישראל טראו ודוד פתאל
ישראל טראו ודוד פתאל

6. אולם האירועים הניו-יורקי היוקרתי, צ'פריאני, מזמן לא ראה 'פאוור' חתונה יהודית, כה מפוארת. ביום ראשון בערב נערכה באולם חתונתם השמחה של אלכס סווייקה וסופי לסרי. החתן - בנו של המיליארדר הנרי סווייקה, והכלה, בתו של המיליארדר מרק לסרי - שניהם עשו את הונם בשוק ההון האמריקני ובעלים של קרנות הון גידור, ולסרי אף מחזיק חלק מהבעלות על קבוצת אנ.בי.איי.

בין האורחים בחתונה המפוארת נצפו לא מעט סלבריטאים בינלאומיים מתחומים שונים. כך למשל שימחו חתן וכלה: בני הזוג ביל והילרי קלינטון (חברים קרובים של הלסרים), טיפאני טראמפ - בתו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ ,ראש הלשכה של הקלינטונים - ג'ון דייוידסון, הכדורסלן לברון ג'יימס, הזמרת ג'ניפר לופז, ושורה של אנשי עסקים אמריקנים בכירים. איש העסקים הישראלי סעיד אבולעפיה, השתתף בחגיגה ועצר לתמונה למזכרת עם בני הזוג קלינטון. שורה של אמנים הופיעו לייב ובשלב מסוים בערב רקדו החוגגים לצלילי שירים מזרחיים מקפיצים דוגמת 'תל אביב' ו'מהפכה של שמחה'.

ביל קלינטון, סעיד אבולעפיה והילארי קלינטון (צילום: אינסטגרם)
ביל קלינטון, סעיד אבולעפיה והילארי קלינטון (צילום: אינסטגרם)


 

A post shared by Sophie Lasry (Swieca) (@selasry) on



7. גאווה ישראלית: אמנית הקרמיקה סיוון שטרנבך כבשה עם יצירותיה את חמשת חלונות הראווה הנחשקים של חנות הכלבו היוקרתית ברגדורף-גודמן, בשדרה החמישית בניו יורק. הבלונים הישראלים מעטרים את חלונות הראווה הפונים לשדרה המפורסמת, ואף זכו לתשומת לבה של התקשורת המקומית עם כתבה על שטרנבך ויצירותיה במגזין העיצוב הנחשב ARCHITETURAL DIGEST.

סיון שטרנבך (צילום: דור מלכה)
סיון שטרנבך (צילום: דור מלכה)

8. הקוסמטיקאית-הרפואית מימי לוזון בילתה השבוע בהופעה של לידיי גאגא בלוס אנג'לס והמשיכה משם ללאס וגאס.

מימי לוזון (צילום: יניב אדרי)
מימי לוזון (צילום: יניב אדרי)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הוט פינק? ענת טמיר לחלוטין בעניין של צבע, בחולצת משי מכופתרת עם רקמת פרחים בגוון סגלגל ומכנסיים מתרחבים בדוגמת בוהו. תיק הצד מעור בדוגמת נחש, הותאם לטוטאל לוק באופן מדויק.

אתי רוטר זוהרת כמו הפנינים אותן היא עונדת בשרשרת, אך גם כעיטור על הג'ינס הקרוע ששולב עם וסט ארוך מעל לגופיה צחורה. סנדלי העקב, התיק הקטן ועגילי היהלום נבחרו כאקססוריז לבנים-זהובים.

מי אמר שעור חשוף לא יכול להיות אלגנטי, כמו במקרה של שולה רקנאטי - שלובשת חולצה לבנה חושפת כתף, עם כפל רך שמעטר את קו המחשוף. על מנת להשאיר הכל פשוט, שילבה גם מכנסי סקיני שחורים וסנדלים אדומים שובבים.