אדם צ'זנוף, יו״ר פרטנר ונשיא קבוצת סבן קפיטל העולמית מנהל קבוצה שמשקיעה בחברות מדיה וטלקום ברחבי בעולם, בן 51

אדם צ'נזוף (צילום: יח"צ)
אדם צ'נזוף (צילום: יח"צ)

מה היה החלום שלך בתור ילד?

להצליח.



מה הדבר שהכי עזר לך להגיע לעיסוקך הנוכחי?

יש מספר גורמים שסייעו לי להגיע למה שאני כיום. ראשית, שירותי הצבאי כקצין בסיירת גולני, שם חוויתי חוויות וקיבלתי כלים רבים שעיצבו את אישיותי עד עצם היום הזה. מאוחר יותר, בשנת 1997, היה זה חיים סבן שנתן לי את הזדמנות חיי – ועשרים שנה מאוחר יותר, אנחנו ממשיכים יחד בתנופה אדירה בכל העולם. ולבסוף – תמיכה אין סופית מאשתי והילדים, ואני אסיר תודה להם על כך.

כיצד אתה תורם לקהילה?

אנחנו, בקבוצת סבן, מאוד מחוברים לישראל בכלל ולצה"ל בפרט, ולכן אנו תומכים גדולים וגאים בארגון ידידי צה"ל בארצות הברית (FIDF).

איך נהגת אתה לבלות בחופש הגדול?

אהבתי מאוד את החופש הגדול בתור ילד. משפחתי נסעה רבות לטיולים בעולם. אני מרגיש שבורכתי בהזדמנות לבקר, להכיר ולחוות ארצות ותרבויות שונות.

עצת זהב לדור הצעיר?

להאמין בעצמך ולעולם לא לוותר, גם כשקשה וגם אם תקבל 'לא' עשרות פעמים. זו אולי קצת קלישאה, אבל אם תאמין בעצמך, תוכל להגיע רחוק.

מבן יהודה לאחד העם ב-60 שנים

ביום חמישי האחרון פתחו חברי הנהלת 'שופרסל' את המסחר בבורסה ברחוב אחד העם בתל-אביב וזאת לרגל צירוף החברה למדד ת"א-35. רשת שופרסל, הנחשבת כיום לחברת הקמעונאות הגדולה בישראל, פתחה את הסופרמרקט הראשון שלה ברחוב בן-יהודה בתל אביב, בשנת 1958.

אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה באי.די.בי, חברת האם של 'שופרסל', סיפר כי לפני כשבועיים היה בפגישה עם מייסד חברת שופרסל - בן ציון בן חיים. אלשטיין חתם את אירוע פתיחת המסחר בתקיעת שופר לרגל ראש חודש אלול, ובברכת שנה טובה לנוכחים. נצפו: שולם לפידות מנכ"ל אי.די.בי., איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל; טלי הובר סמנכ"לית כספים שופרסל; ישראל ברמן יו"ר דירקטוריון החברה; אמנון נויבך יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך, ובכירים נוספים.

אדוארדו אלשטיין (צילום: סיון פרג')
אדוארדו אלשטיין (צילום: סיון פרג')

הצ'כים מכבים

ביער יתיר שבנגב, נערך בחמישי טקס לרגל קבלת משאית כיבוי חדשה למערך הכיבוי של קק"ל. המשאית, בשווי של כשני מיליון וחצי ש"ח, ניתנה כתרומה על ידי ממשלת צ'כיה. בטקס נכחו שרת העבודה והרווחה של הממשלה הצ'כית מיכאלה מרובסקה ושר הפנים הצ'כי מילאן קובנץ', יו"ר קק"ל דני עטר, ונשיא קק"ל צ'כיה מיכאל פקובסקי. עטר הודה בדבריו לנציגי הממשלה הצ'כית על הכבאית שתצורף למערך הכיבוי של קק"ל כבר בימים הקרובים.

מיכאלה מרובסקה, דני עטר, מילאן קובנץ' ומיכאל פקובסקי (צילום: אדי ישראל, קק"ל)
מיכאלה מרובסקה, דני עטר, מילאן קובנץ' ומיכאל פקובסקי (צילום: אדי ישראל, קק"ל)

אברכהן עם בשורה בבקבוק

לאחר שנה של שיתוף פעולה עם תאגיד DYDO היפני , אירח מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן את נשיא ומנכ"ל הקונצרן היפני טדאשי סקאשיטה וסמנכ"ל מכירות ותפעול קורסט אבידין אפאן. השלושה נפגשו במסעדת התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת לציון השקת ייצור סדרת המשקאות הקלים של שופרסל, ובראשה השקת משקאות בטעם קולה תחת המותג הפרטי.

איציק אברכהן וטדאשי סקאשיטה (צילום: סיון פרג')
איציק אברכהן וטדאשי סקאשיטה (צילום: סיון פרג')

ההפקה של מימון

הפרמיירה למחזמר 'היירספריי', שהופק בעלות של כ- 4 מיליון שקל על ידי המפיק מאור מימון, נערכה ברביעי, במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. נהנו מצפייה משותפת: מנכ"ל תיאטרון הקאמרי שמוליק יפרח וקודמו בתפקיד נעם סמל, מנכ"לית בית לסין ציפי פינס, מנהל בית צבי ארתור כוגן, יו"ר חברת החדשות של ערוץ 2 תמי רווה ובעלה יהודה עם הנכדה נועה - הלומדת משחק, המפיק מיקי פלד ועוד.

מאור מימון ושמוליק יפרח (צילום: אביב חופי)
מאור מימון ושמוליק יפרח (צילום: אביב חופי)