1. המגישה והדוגמנית המצליחה רותם סלע, שנבחרה לפני מספר ימים להיות הפרזנטורית של חברת האופנה 'קסטרו', חגגה בשישי האחרון את יום הולדתה במסיבה משותפת עם חברה, השחקן אורי פפר. סלע, שנשואה לאריאל רוטר, היא כלתם של אתי וגבי רוטר בעלי 'קסטרו'. את חגיגת יום ההולדת בחרה לערוך במתחם ה'גזיבו' על חוף ימה של הרצליה.

ה'לוקיישן' שנבחר חביב על אנשים מן הקהילה העסקית, וכך נצפו במקום, בלי קשר למסיבה, אנשי העסקים צחי ארבוב ותומס שקד וגם נוחי דנקנר ואשתו אורלי עם בתם רונה והנכד. בין החוגגים לסלע ופפר נצפו: יגאל אהובי וגלית גוטמן, רני והילה רהב, ירון והדס מוזס- ליכטנשטיין שילדה לאחרונה את בתם לין, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, יוני דותן, הגיס של כלת השמחה רון רוטר ועוד.

רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: אביב חופי)
רותם סלע ואריאל רוטר (צילום: אביב חופי)

נוחי דנקנר
נוחי דנקנר

ירון והדס ליכטנשטיין
ירון והדס ליכטנשטיין


2. בביתה של הקוסמטיקאית הרפואית מימי לוזון התארחה בערב שבת הדוגמנית הבינלאומית אירינה שייק. השף מידן סיבוני הוזמן לבשל לאורחת המצודדת, שהיא גם אשתו של השחקן המפורסם בראדלי קופר. זהו ביקורה השני של שייק בארץ הקודש.
אירינה שייק (צילום: רויטרס)
אירינה שייק (צילום: רויטרס)


3. אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה באי.די.בי, חברת האם של 'שופרסל' פתח את המסחר בבורסה ברחוב אחד העם בתל-אביב וזאת לרגל צירוף החברה למדד ת"א-35. אלשטיין חתם את האירוע החגיגי בתקיעת שופר לרגל ראש חודש אלול, ובברכת שנה טובה לנוכחים.
אדוארדו אלשטיין (צילום: סיון פרג')
אדוארדו אלשטיין (צילום: סיון פרג')


4. האחים עידו וצחי חג'ג', בעלי קבוצת הנדל"ן הנושאת את שמם, השיקו בראשון בערב את פרויקט 'מגדלי הארבעה' – שני מגדלי המשרדים שבנו ברחוב הארבעה בתל אביב. הקונספט הנבחר להשקה היה חגיגה מוזיקלית. בהתאם, נערכה בקומה ה- 15 של אחד המגדלים, אל מול נופה של העיר הלבנה, מסיבה שכללה הופעות של הזמרים אמיר דדון, מרינה מקסימיליאן ונתן גושן. טל חובש בעלי קייטרינג 'פלפל', בשיתוף עם מסעדת 'דוד ויוסף', הופקדו על החלק הקולינרי באירוע. פיזזו עם האחים: ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי שהגיע לכבד בנוכחותו את טקס גזירת הסרט, שרית חג'ג', רותם חג'ג', ניצה ויובל גביש, עמוס לוזון ואירית רחמים, איל וולדמן וז'אן בן אהרון, ישראל רייף, רז'ין ומושיק גנזי, עופר נמרודי, ניר ויצמן, קובי ולימור בלדב, יובל צלנר, רוני מאנה, ליאון אביגד, אילן פיבקו ועוד.
עופר נמרודי ועידו חג'ג' (צילום: רפי דלויה)
עופר נמרודי ועידו חג'ג' (צילום: רפי דלויה)

רז'ין ומושיק גנזי
רז'ין ומושיק גנזי


5. ועידת לשכת עורכי הדין נערך ביום שלישי השבוע במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. נצפו בפאנלים השונים רגע לפני תחילת שנת המשפט: שרת המשפטים איילת שקד, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, השופטת האתיופית הראשונה אנדו סבחת-חיימוביץ, ראש לשכת עורכי הדין אפי נווה, נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט איתן אורנשטיין, ח"כ רויטל סויד, וכמתבקש עורכי דין פרטיים רבים בהם: דוד ליבאי, חנינא ברנדס, מיטל דנינו, אלי זהר, תמי ויהודה רוה, אירית רוזנבלום ועוד ועוד.
חנינא ברנדס (צילום: אביב חופי)
חנינא ברנדס (צילום: אביב חופי)

אנדו סבחת-חיימוביץ
אנדו סבחת-חיימוביץ


6. באירוע פתיחת השנה החגיגי של ארגון LEAD - המסלול לפיתוח מנהיגות, שנערך במרכז הכנסים בשפיים, ונמשך שלושה ימים, השתתפו בני ובנות הנוער שזוהו כבעלי פוטנציאל למנהיגות ונבחרו להצטרף לארגון. בין הבכירים שהגיעו לתרום מכוחם וניסיונם: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, עמי איילון - מפקד חיל הים וראש השב"כ לשעבר, אבנר סטפק - מבעלי בית השקעות "מיטב דש", עו"ד אליעד שרגא - יו"ר "התנועה לאיכות השלטון", דפני ליף - מיוזמות המחאה החברתית, עדינה בר שלום מייסדת המכללה החרדית ירושלים וכלת פרס ישראל. אירחו: מוריס קאהן- מייסד ויו"ר LEAD ואליאב זכאי- מנכ"ל LEAD.
בני גנץ ומוריס קאהן
בני גנץ ומוריס קאהן


7. רון רוטר, סמנכ"ל הכספים של חברת 'קסטרו' נציגת מותג הטיפוח 'איב רושה' בישראל, ואורית מלובנציק מנהלת הרשת בארץ, השיקו השבוע את 'האקו ג'ל' - סבון נוזלי בוטאני בנוסחה קומפקטית חסכונית. ההשקה המושקעת שאותה הפיק אלירן ברדוגו - בעלה של מלובנציק, נערכה במסעדת טוטו של השף ירון שליו, שלבשה חג לכבוד האירוע.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


לא משנה כמה חם, הילה רהב יודע שפאשניסטה אמיתית לא מתפשרת - כך שלאירוע חוף בחרה ללבוש מכנסיים ארוכים בדוגמת בוהו בהירה ששילבה עם גופייה, תחת עליונית קרושה ארוכה ובוהקת. עם זאת, אפילו השרוולים לא הצליחו לגנוב את הפוקוס מהאקססורי המנצח: תיק צד בדוגמת פייזלי פאסטלית.

מאיה ורטהיימר נראית כמו בת אצולה מקומית בשמלת רשת לבנה באורך הברך, שחושפת טפח ונמתנפנפת בדיוק במידה הנכונה. איתה, שילבה עגילים, טבעת ותיק יד אוברסייזד בצבע זהב, שמוסיפים לגלאם.

רותם חג'ג' עושה "ראש אינדיאני" בשמלת מיני בצבע אדמה, שכוללת דוגמת רקמה, שרוולי שיפון, פרנזים ומחשוף נקשר. איתה בחרה לשלב מגפונים בצבע תואם ושרשרת שמש כסופה נוצצת.