בצפון העיר M25

השף יהונתן בורוביץ', ממסעדת הבשרים 25 M בשוק הכרמל, מפיץ את בשורת הקרניבורים גם לצפון העיר תל אביב. בורוביץ' עדכן את חבריו ברשת כי הגריל בדרך, ובקרוב יפתח סניף של המסעדה ברחוב ברודצקי ברמת אביב.

 


פינס ומלך הכלבים

ידידי תיאטרון 'בית ליסין' הוזמנו בראשית השבוע להצגה חגיגית של 'מלך הכלבים'. ההצגה מאת יואב שוטן גושן ועירד רובינשטיין בבימויו של רובינשטיין מספקת הצצה לפינות האפלות של חיי היהודים בגולה, על האלימות והתשוקה שבהם, והיא מעלה את השאלה הנצחית, האם אדם יכול לעשות תיקון?.

מדובר למעשה, בעיבוד חדש ותוסס לרומן המיתולוגי "מוטקה גנב", מאת שלום אש, מגדולי הסופרים ביידיש, שכתב על חיי היהודים בגולה מזווית לא שגרתית. את פני הבאים קיבלו ציפי פינס - מנהלת התאטרון ותמר הררי מנהלת אגודת הידידים.

הגיעו לצפות: ורדה ובעז דותן, דליה הורוביץ, סוניה וצביקה לבנת, ליזיקה ועמי שגיא, רונית וראובן אדלר, יעל אלמוג, אילנה ואברהם ביגר, נאוה ברק ושלום זינגר, מרים ושייקה ברקת, רזיאלה גרשון, אילנה ויאיר המבורגר, ארנה ויוסף ז'רז'בסקי, גלית ויוסי לנדסמן, ברוריה לקנר, גליה ויהושע מאור, תמי ואורי סלונים, ליאורה עופר, נתן ברנשטיין, ענת ובני פדני, גדעון ודפנה פישר, ענת ושמואל פרנקל, ציפי ואפרים קונדה, חנה ורוני רדו, תמי ויהודה רווה, יעל ושבתי שביט, ישראלה שטיר ועוד.

תמי סלונים, ציפי פינס ואורי סלונים (צילום: איציק בירן)
תמי סלונים, ציפי פינס ואורי סלונים (צילום: איציק בירן)

ישראלה שטיר
ישראלה שטיר

ליאורה עופר ונתן ברנשטיין
ליאורה עופר ונתן ברנשטיין

עמי וליזיקה שגיא
עמי וליזיקה שגיא

הרצל אמר בגשר

בתיאטרון גשר נערכה בראשון פרמיירה להצגה "הרצל אמר!" קומדיה מוזיקלית חדשה לרגל 70 שנה למדינת ישראל שנכתבה על ידי רועי חן.

המחזה הייחודי הוכן במיוחד לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל כהזדמנות להיזכר בחזונו של הרצל, ועל מנת ולבדוק מה בינו לבין המציאות היומיומית של מדינתנו. ההצגה היא מסע פנטסטי-סאטירי שבעזרתו אנו מגלים את המדינה הישנה חדשה שחזה בנימין זאב הרצל. הגיעו להכיר קצת יותר טוב את הרצל ואת המדינה שעליה חלם: גלית פרבר וניר שרצקי, לימור גולדשטיין ורון אבידן, דליה רבין פילוסוף , אביגדור קהלני, ורבים נוספים שהתקבלו בחום על ידי לנה קריינדלין מנכ"לית התאטרון.

לנה קריינדלין ודליה רבין (צילום: אביב חופי)
לנה קריינדלין ודליה רבין (צילום: אביב חופי)

גלית פרבר וניר שרצקי
גלית פרבר וניר שרצקי

אמור אדרי

הקרנת הבכורה של הסרט הישראלי החדש "אָמוֹר" (AMOR), נערכה ביום ראשון בערב במתחם הסינמה סיטי בגלילות. המדובר בדרמה רומנטית, בבימויו של רפאל רביבו ובכיכובם של לירון לבו ואור אילן, ולצדם ענת עצמון, דן תורג'מן, נטלי עטיה, תמר שם אור, גיל אלון, גל פרידמן, נעמה אמית, שושה גורן, מומו רז ומשה איבגי בתפקיד אורח. באו לראות לפני כולם:

משה אדרי מבעלי הסינמה סיטי, נשיאת שנקר והשרה לשעבר פרופ' יולי תמיר, מנכ"ל שנקר עו"ד דרור קווה, אלי אוחנה, בן דודו של רביבו ומחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים ועוד.

משה אדרי ורפאל רביבו (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי ורפאל רביבו (צילום: רפי דלויה)


האוצרת ויס

הכתבת המדינית של חדשות 2 דנה ויס העלתה לטוויטר תמונה וציוץ שבו כתבה "גאה באמא שלי, רבקה ויס- בלוק שפותחת היום את התערוכה שאצרה של הדיוקנאות של השחקן חיים טופול על הבמה. אם תהיו בחיפה תנו קפיצה למכללת גורדון. שווה ביותר !".

דנה ויס, רבקה ויס-בלוק וחיים טופול (צילום: פייסבוק)
דנה ויס, רבקה ויס-בלוק וחיים טופול (צילום: פייסבוק)

תפסו ג'וב

>דר' נסים לוי, נדבן, חוקר חלל, ואיש עסקים לונדוני, נבחר לכהן כיו"ר חבר הנאמנים של מוזיאון ומרכז הרצל בירושלים.

>מירה פיזיצקי, מונתה לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה באל על.

>לילך בית און מונתה למנהלת השיווק של חטיבת הקוסמטיקה בקבוצת דנשר.

>נתי שנהב מונה לרמ"ח רכש בחברת נמל אשדוד.

>ערן שמרלק, 34, נבחר לתפקיד מנכ"ל חברת 'נגב אקולוגיה' לטיפול ומחזור פסולת.

>קבוצת מר מינתה את מייסד ומנכ"ל 'נטפים-פרו' לשעבר – מרסלו רובין, לסמנכ"ל מכירות בינלאומי.