המיליארדר התורכי פריט שאנק, ושותפיו - איש הנדל"ן הניו יורקי רותם רוזן, והשף הטורקי נוסרת גוצ'ה (הידוע בכינויו סולט ביי – SALT BAE) שתנועת התיבול שלו הפכה לסנסציה ברשתות החברתיות וקנתה לו מיליוני מעריצים, פתחו בסוף השבוע האחרון את מסעדת 'נוסרת' במיאמי. מדובר במסעדה הראשונה על אדמת ארה"ב, שבה ישמש סולט ביי כשף ראשי, בשעה שרוזן ושאנק כבר שיתפו פעולה בתחום הקולינרי ומשמשים כבעלים משותפים של מסעדות רשת "זומה" בניו-יורק ובלאס וגאס.

מסעדת נוסרת בפלורידה רק נפתחה וכבר כעת רשימת ההמתנה לקבלת שולחן מגיעה עד לחודש דצמבר הקרוב. אגב, שלושת השותפים עמלים במקביל, במרץ, על פתיחת סניף ניו יורקי של נוסרת, אשר ייפתח בראשית החודש הבא בצומת רחוב 53 והשדרה השישית במנהטן.

פרקסי ואבולעפיה בסלון


ברביעי האחרון נחת בישראל סטפנו פרקסי, המיליארדר האיטלקי בעלי מותג הקוסמטיקה Kiko ובעליה של קבוצת הכדורגל האיטלקית אטלנטה.

פרקסי הגיע ארצה ל-48 שעות במהלכן ערך סדרת פגישות עם חברות ישראליות המעוניינות לקבל את הזיכיון להפצת מותג הקוסמטיקה המצליח בישראל, ביניהן קבוצת 'הודיס' ששיגרה לפגישה את בר רפאלי.

בחמישי בערב עשה האורח ממילאנו אתנחתא קלה לפלז׳ר, במסעדת 'הסלון' של השף אייל שני, שם נצפה סועד ומבלה עם חברו - איש העסקים, סעיד אבולעפיה. זהו לא הביקור הראשון של פרקסי בארץ, שכן בנובמבר שעבר הטיס ארצה חברים לסוף שבוע של חגיגות בארץ הקודש.

סעיד אבולעפיה וסטפנו פרקסי
סעיד אבולעפיה וסטפנו פרקסי

קלי מוצא ייעוד

בוגרי אוניברסיטת תל אביב , הוזמנו ברביעי לשמוע את טים קלי, יועץ אסטרטגי, מנטור ומרצה מבוקש, במסגרת אירוע שהוקדש לתחום הקריירה וההתפתחות האישית. טים קלי, בוגר MIT במתמטיקה, היה מפתח אלגוריתם ראשי בחברת אורקל העולמית. הוא כתב את רב המכר True Purpose על השיטה הייחודית שפיתח למציאת ייעוד. לדבריו, פוליטיקאים ישראלים רבים פונים אליו לשם מציאת הייעוד שלהם ולשיפור המסרים המועברים לציבור, כך שיוכלו להיבחר שוב. האזינו: מנכ"לית אגודת הידידים וראש ארגון הבוגרים סיגל אדר, מנהלת ארגון בוגרי האוניברסיטה - סיגלית בן חיון, יהודית יובל-רקנאטי מייסדת ויו"ר קבוצת גנדיר ועמותת נט"ל, וד"ר נאוה מיכאל –צברי מנהלת מרכז רעיה שטראוס לחקר עסקים משפחתיים בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

סיגלית חיון, טים קלי וסיגל אדר (צילום: איציק בירן)
סיגלית חיון, טים קלי וסיגל אדר (צילום: איציק בירן)

מטעמים הולנדים בבית השגריר

יו"ר שופרסל ישראל ברמן , מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, אורי קילשטיין סמנכל הסחר והשיווק של שופרסל וחברי הנהלת שופרסל חגגו את פתיחת "חודש הולנד" במהלכו יימכרו שלל מוצרים הולנדיים ייחודים ברשת, באירוע חגיגי בבית שגריר הולנד בישראל, השגריר חילס בסחור פלוך ורעייתו לואיז.

חיליס בסחור פלוך ואיציק אברכהן (צילום: סיון פרג')
חיליס בסחור פלוך ואיציק אברכהן (צילום: סיון פרג')

לוי מכנס ופורש

בסוף השבוע נערך כינוס הנדל"ן השנתי ה-20 של ארגון הקבלנים בבת אביב-יפו – בת ים באילת. נפגשו בדרום: ח"כ רועי פולקמן, יו"ר סיעת כולנו, עדיאל שמרון, מנהל רמ"י, אבי גבאי, יו"ר המחנה הציוני ואביגדור יצחקי, יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר. אבנר לוי יו"ר הארגון מזה כעשר שנים , אשר הכריז על פרישתו הקרובה לאחר 40 שנות פעילות, דפנה הר-לב, מנכ"לית קבוצת אביב ורבים נוספים.

אבנר לוי ואבי גבאי (צילום: פוטו מרסלו אילת)
אבנר לוי ואבי גבאי (צילום: פוטו מרסלו אילת)


קונטי ספורטיבי

ג'יאני קונטי – סמנכ"ל כספים אזור המזרח התיכון בחברת אדידס העולמית השתתף בחמישי בהשקת קולקציית חורף לשנת 2018 של חברת Reebok ישראל. קונטי פגש בפרזנטציה הספורטיבית את אלון כהן סמנכ"ל המכירות של ריבוק וחן דקס סמנכ"ל הכספים בחברה.

חן דקס, ג'יאני קונטי ואלון כהן (צילום: אור דלון)
חן דקס, ג'יאני קונטי ואלון כהן (צילום: אור דלון)

צהריים במלון של פיני

בסינמה סיטי גלילות נערך בשישי בצהריים אירוע השקתה של סדרה חדשה לילדים - "המלון של פיני". מדובר בסיטקום מבית ערוץ הילדים ב- HOT , בכיכובם של ישראל קטורזה, קובי מימון, גיה באר-גורביץ', שושה גורן, נוי שליין ועוד. אירוע ההשקה כלל מפגש וצילומים עם כוכבי הסדרה והקרנת שני פרקים ממנה. באו להשיק: אור רם וירון שגב - מנכ"לים משותפים בקבוצת התקשורת RGE, יורם מוקדי - סמנכ"ל התוכן של HOT, בני מנשה, הבעלים של חברת ההפקה Pre2Post, , רוני מאנה ובתו יולי, נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT ועוד.

 יורם מוקדי, אור רם ובני מנשה (צילום: רפי דלויה)
יורם מוקדי, אור רם ובני מנשה (צילום: רפי דלויה)