ציון יום השנה להיבחרו של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ היווה סיבה מצוינת להתכנסותם של ידידי המרכז הבינתחומי בהרצליה, אשר נפגשו במוצאי השבת האחרונה בקמפוס המרכז. במהלך המפגש הרצה בפני הבאים ד“ר אמנון כוורי,מבית ספר לאודר לממשל אסטרטגיה ודיפלומטיה, אשר ניתח את סגנון נשיאותו של מנהיג העולם החופשי מההיבט הפוליטי; ד“ר טל עזרן, מבית ספר סמי עופר לתקשורת, ניתח כיצד זכה טראמפ בבחירות בזכות שימוש גאוני בטוויטר ופרופ‘ צחי עין-דור מבית ספר איבצ'ר לפסיכולוגיה ניתח את אישיותו הנרקיסיסטית של טראמפ.

האזינו: פרופ' אוריאל רייכמן - נשיא ומייסד הבינתחומי, ד"ר בעז שורץ - מנכ"ל דויטשה בנק ישראל ויו"ר אגודת הידידים של הבינתחומי, ראש העיר הרצליה משה פדלון, שירה בירנבאום - סמנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שמואל פרנקל - מנכ"ל בית ההשקעות אפסילון עם רעייתו ענת והבת דושי, מיכל ודוד פורר - יו"ר ומנכ"ל קבוצת ניאופרם, סמי ומירי עזורי והבת רומי, פיני וציפי רובין, בת שבע בובליל ועוד.

אוריאל רייכמן, שירה בירנבאום ובעז שוורץ (צילום: אביב חופי)
אוריאל רייכמן, שירה בירנבאום ובעז שוורץ (צילום: אביב חופי)


סמי, רומי ומירי עוזרי
סמי, רומי ומירי עוזרי

ענת ודושי פרנקל
ענת ודושי פרנקל

שווימר ג'וניור בהופעת בכורה

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, ורעייתו עדן, חגגו את הולדת בנם, באירוע ברית מילה, שנערך בראשל"צ. השם שנבחר לבן הנולד, הוא אדם-רז (רז, על שם אחיו של צביקה רס"ב רז שווימר ז"ל). בין המברכים נצפו: אלונה ברקת - הבעלים של הפועל באר שבע, אורי עייני ואמיר גיא - מנכ"לים משותפים באדלר-חומסקי, נטע אלחמיסטר, שי אביטל ועוד רבים.

אורי עיני, צביקה שווימר ואמיר גיא (צילום: מוטי מזרחי)
אורי עיני, צביקה שווימר ואמיר גיא (צילום: מוטי מזרחי)

מלמדים את הדנים ליזום

שרת החינוך הדנית, מרייט ריסגט, הגיעה ביום רביעי האחרון לארץ במטרה להתרשם מיזמות ישראלית. כשהיא מלווה בשגרירת דנמרק בישראל, שארלוט סלנטה ונציגים נוספים, נפגשה השרה עם ראשי עמותת 'יוניסטרים', המובילה שינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלב בעולם העסקים.

במהלך המפגש, שנערך במשרדי סיטי בנק ישראל, שעובדיו משמשים כ'מנטורים' לחניכי העמותה, נערך דיון מעמיק על המקצועות המועדפים על צעירים בישראל ובעולם, שמסקנתו הייתה שרבים מהם כבר לא רוצים להיות רופאים או עורכי דין, אלא יזמים. אירחו את המשלחת הדנית: מייסד עמותת יוניסטרים ובעל השליטה בקבוצת אספן - רוני צארום, מנכ"לית העמותה בת-שבע משה, ומנכ"ל סיטי בנק ישראל ניל קורני.

בת שבע משה, ניל קורני, מרייט ריסגט ורוני צארום (צילום: דפנה גזית)
בת שבע משה, ניל קורני, מרייט ריסגט ורוני צארום (צילום: דפנה גזית)


לימוד FSU מתגעגע לכהן

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס הגיע בשבוע שעבר לאוניברסיטת UCLA בלוס אנג׳לס, כדי להשתתף באירוע מיוחד שיזם ארגון לימוד FSU לציון שנה למותו של הזמר והיוצר היהודי-קנדי, לאונרד כהן.

לקחו חלק באירוע המרגש ובהשקת תערוכה שעסקה ביהדותו של הזמר האגדי: השחקן מייק בורשטיין, מייסד לימוד FSU - חיים צ׳סלר ושותפתו סנדרה קאן, נשיא האקדמיה ליהדות של קליפורניה - מל גוטליב, בעלי אשדיר - שוקי גולובינסקי, מנכ״ל ״הילל UCLA״ הרב אהרון לרנר, ונגן שעבד עם לאונרד כהן - ווילי אהרון.

מייק בורשטיין, אופיר אקוניס, חיים צ׳סלר וסנדרה קאן (צילום: FSU לימוד)
מייק בורשטיין, אופיר אקוניס, חיים צ׳סלר וסנדרה קאן (צילום: FSU לימוד)

נעלמים בפרמיירה

בחמישי האחרון בשעות אחר הצהריים, הדס מוזס- ליכטנשטיין מבעלי חברת ההפקה ADD ,ואורלי אטלס-כץ מנכ"לית 'ענני תקשורת', נפגשו במתחם הסינמה-סיטי בגלילות, שם נערכה הפרמיירה לעונה השנייה של דרמת המסתורין לנוער של ערוץ טין-ניק – "נעלמים 2". המוני בני נוער נרגשים שהוזמנו לפרמיירה שמחו על ההזדמנות לראות מקרוב את שחקני הסדרה המדוברת.

אורלי אטלס- כץ והדס מוזס ליכטנשטיין (צילום: רפי דלויה)
אורלי אטלס- כץ והדס מוזס ליכטנשטיין (צילום: רפי דלויה)