טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, שליח הקוורטט למזרח התיכון בעבר, וכיום יו"ר מייסד של המכון לשינוי גלובלי, ביקר בשישי בבוקר במוזיאון העם היהודי – בית התפוצות המתחדש. את הסיור באגף המוזיאון החדש ערכו לו באופן אישי אירינה נבזלין, יו"ר דירקטוריון מוזיאון העם היהודי ונשיאת קרן נדב ודן תדמור, מנכ"ל המוזיאון. 

'הכתר' של פרטנר

בביתם השגריר הבריטי בישראל דיוויד קוורי ובן זוגו אלדו הנריקז, נערכה ברביעי הקרנה חגיגית של פרטנר TV ונטפליקס לפרק הראשון בעונה השנייה של סדרת המופת של נטפליקס The Crown. מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, לחץ על השלט ופתח את הקרנת הטרום-בכורה של הפרק, יומיים לפני שהסדרה עלתה בנטפליקס ברחבי העולם. שר התקשורת איוב קרא, הצליח גם הוא להגיע, למרות הגשם והפקקים, ונהנה מקבלת הפנים והמינגלינג בבית השגריר. עוד נהנו מכריכי מלפפונים, תה בריטי ואווירה ממלכתית: צבי סטפק, עברי ורבין, גיל סמסונוב, וטמירה ירדני הבעלים של טדי הפקות.


דיוויד קוורי, איציק בנבנישתי ואיוב קרא (צילום: דייב גודוויל)
דיוויד קוורי, איציק בנבנישתי ואיוב קרא (צילום: דייב גודוויל)

נפלאות סופהשבוע

>במלון דן פנורמה אילת נערך בסוף השבוע אירוע מוסיקלי בשיתוף אמריקן אקספרס. רגע לפני שעלה להופיע עצר אביב גפן לתמונה עם מנכ"ל המלון המארח גיא אדירן. ההופעה המדוברת סיפקה הד תקשורתי בעקבות הפרובוקציה במסגרתה גפן כיסה את עיניו בסרט שחור כמחאה על הופעתו של יונתן רזאל.

)אביב גפן וגיא אדירן (צילום העדשה של מיכל
)אביב גפן וגיא אדירן (צילום העדשה של מיכל

>ראש ממשלת מחוז ויקטוריה באוסטרליה דניאל אנרוז, ביקר בישראל. אנרוז הגיע גם למרכז הרפואי שיבא בתל השומר אשר נבחר להיות שותף מרכזי של מדינת ויקטוריה בתחום הביו-טק. במהלך הסיור הוא הכריז על פתיחת לשכת מסחר ויקטוריה-ישראל וכן על הצבת נספח לצורך קידום שיתופי פעולה ביו-טכנולוגיים בין שיבא למחוז ויקטוריה. מנכ"ל המרכז הרפואי, פרופ' יצחק קרייס אירח ושמח לחלוק מהידע בתחומי החדשנות הרפואית.

)דניאל אנדרוז ויצחק קרייס (צילום: יחצ
)דניאל אנדרוז ויצחק קרייס (צילום: יחצ

> ניר קפלן, מנכ״ל ובעלים של קרקס פלורנטין יחד עם קבוצת הזאפה השיקו בכפר הירוק את המופע ״ קרקס אמריקה״. גלית פרבר שרצקי, השף שגב משה וסנדרה רינגלר הגיעו עם הילדים.