תשובה חונך במנהרות
איש העסקים, המיליארדר הישראלי, יצחק תשובה, חנך בחנוכה את בית הכנסת "שערי תשובה" במנהרות הכותל, שנבנה בתרומתו. 12 שנים הושקעו בבניית בית הכנסת - אותו עצבה בתו של תשובה - גל נאור. העיתוי שנבחר לטקס חנוכת המקום לא היה מקרי, ונערך דווקא בנר שביעי של חנוכה וראש חודש. בית הכנסת החדש נמצא בלוקיישן הנחשב, ומתהדר בארון קודש עגול שפוסל ממתכת ומורכב מאותיות הפסוקים 'שמע ישראל', 'אנא בכח', ומגילת שיר השירים, ובקצהו העליון מיתמר פיסול של הסנה הבוער. מסביב נפרשו כיסאות עץ מהגוני מפוארים מעוטרים בזהב, ורצפת בית הכנסת עשויה שיש ומוארת. יצחק תשובה דיבר בהתרגשות רבה, הודה לאנשים הרבים שעמלו על הקמת בית הכנסת במשך השנים, ובמיוחד לרעייתו חיה עליה אמר: "אשת חיל מי ימצא". רקדו עם ספרי תורה: הרב הראשי של ירושלים אריה שטרן, רב הכותל והמקומות הקדושים - שמואל רבינוביץ', מרדכי (סולי) אליאב - מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי, שגם הנחה את האירוע, ילדיו ונכדיו של תשובה, גבי לסט, אבי בניהו , אמיר לנג, אסי ברטפלד, עידן וולס, רוני ואלישבע מילוא, לאה שנירר ובכירים בקבוצת דלק.

 

A post shared by Lea Schenirer (@leaschenirer) on

יצחק תשובה (צילום: ישראל ברדוגו)
יצחק תשובה (צילום: ישראל ברדוגו)

(צילום:  ישראל ברדוגו)
(צילום: ישראל ברדוגו)

(צילום: ישראל ברדוגו)
(צילום: ישראל ברדוגו)


וורטהיים מדליקה
יו"ר קשת דרורית ורטהיים חגגה נר שביעי של חנוכה מוקפת חברים. וורטהיים אירחה בביתה רחב הידיים בבני עטרות, טקס הדלקת נרות מושקע עם ערך מוסף. במהלך הערב הוזמנו האורחים ללמוד על פועלה של עמותת 'אור להתיישבות בנגב', ונהנו מהופעה של המנטליסט ליאור סושרד שהגיע היישר מארצות הברית שם הופיע בפני קים קרדשיאן. על הפקת הערב הופקדה טלי יעקובי. בין באי הבית נצפו: ישי ושירה דוידי, עירית שטראוס, אורלי שרם וראובן פונגין, תמי מוזס, נאוה ברק ושלום זינגר, ציפי ליבני ונפתלי שניצר, אורלי ונוחי דנקנר, רותי ומאיר שטרית, רונית ומוקי שניידמן, שרון ומודי כידון, עידן וולס, אבי ניר, אלכס גלעדי, עופרה ורפי אלול, יעל ודורי קלגסבלד, תמי רוה, אבי וייס, טלי גורן וצביקה ליבליך ורבים נוספים.
דרורית ורטהיים (צילום: אביב חופי)
דרורית ורטהיים (צילום: אביב חופי)


אברכהן מברך

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, שהיטיב עם 120,000 לקוחות הרשת במבצע מכירת כרטיסים מוזלים לפסטיגל, הגיע לאחת ההופעות ועלה לבמה כדי לברך את הקהל בחג אורים שמח. הצטרפו אליו ולברכות כוכבי מופע ובראשם הזמר עומר אדם.
עומר אדם ואיציק אברכהן (צילום: סיון פרג')
עומר אדם ואיציק אברכהן (צילום: סיון פרג')


השביעי של מנדלבליט

במחלקה ההמטו-אונקולוגית לילדים בבית החולים שיב"א בתל השומר, נערכה הדלקת נר שביעי של חנוכה עם מתנדבי הזהב של עמותת 'רחשי לב'. הצטרפו אליהם והגיעו כדי לשמח את הילדים: שרת המשפטים איילת שקד שהגיעה מלווה בילדיה, היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, רעייתו רונית וילדיהם, מנכ"ל בית החולים - פרופסור יצחק קרייס, מנכ"ל עמותת רחשי לב - שימי גשייד וכמובן מתנדבי העמותה.
אביחי מנדלבליט (צילום: רחשי לב)
אביחי מנדלבליט (צילום: רחשי לב)