יו"ר אל על אלי דפס ומנכ"ל אל על החדש גונן אוסישקין אירחו השבוע את יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר. אוסישקין, שנכנס לתפקידו בסוף השבוע הציג בפני דיכטר את האתגרים הרבים בפניהם עומדת החברה. אל השלושה התלווה יוסי ברזני סמנכ"ל התחזוקה באל על שהנחה את הסיור בהאנגר התחזוקה של החברה. 

המדד של הפניקס

חברי הנהלת חברת הביטוח 'הפניקס', פתחו בראשון בבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, לרגל כניסתה של החברה למדד הדגל של הבורסה – "ת"א- 35. " אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס, הודה לעובדי החברה ולסוכניה על עבודתם המסורה והישגיהם המרשימים ואיחל לקבוצה המשך שגשוג והצלחה. נכחו במעמד: אסי ברטפלד יו"ר דירקטוריון הפניקס , אמנון נויבך יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך, ואיתי בן-זאב מנכ"ל הבורסה.


אסי ברטפלד, אמנון נויבך, אייל לפידות ואיתי בן זאב  (צילום: גיא אסייג)
אסי ברטפלד, אמנון נויבך, אייל לפידות ואיתי בן זאב (צילום: גיא אסייג)

רושפלד ופתאל בסיבוב שני בפופ אפ צרפתי

השף יונתן רושפלד שחזר לאחרונה, מצילומי מהעונה החדשה של "גולסטאר" בתאילנד, נחת היישר במטבח של המלון האורבני NYX בתל-אביב, הנמנה על רשת מלונות פתאל. רושפלד קיים במקום סבב שני של ערבי פופ אפ קולינרי בסגנון צרפתי. רוית רביב, מנכ"לית אשכול מלונות בוטיק תל אביב של הרשת, אירחה בערב הפתיחה של הסבב השני את הדסה פתאל אם שלושת ילדיו של דוד פתאל המחזיקה גם היא במניות רשת המלונות. פתאל הגיעה לארוחה מלווה בבן זוגה הנוכחי מאיר אוזן, ששימש בעבר כיו״ר קבוצת שקל שאותה ייסד ומכר לחברת הפניקס, ויחד עם קבוצת חברים קרובים.

רוית רביב, יונתן רושפלד והדסה פתאל (צילום: אביב חופי)
רוית רביב, יונתן רושפלד והדסה פתאל (צילום: אביב חופי)

האתגרים של קרן המועדון

קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ועמותת "אתגרים", הפועלת להעצמתם של אנשים עם מוגבלויות, הכריזו ביום שבת האחרון, על שיתוף פעולה ביניהם שנועד לקדם את המודעות הציבורית לפעילות ספורט אתגרי עבור אנשים עם מוגבלויות. אירוע ההכרזה נערך בתחילת משחקה של קבוצת הכדורגל מול הפועל רעננה. במהלכו קיבלה חברת עמותת אתגרים, הספורטאית אורית קלנר, מדליית כבוד ממנכ"ל מועדון הכדורגל, בן מנספורד ומקפטן הקבוצה, דור מיכה. עוד השתתפו בטקס: מנכ"ל אתגרים - אבנר בלקנאי, והמדריכים, ניר לוי ואורית קישלנסקי.

אורית קלנר, אבנר בלקנאי ובן מנספורד (צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב)
אורית קלנר, אבנר בלקנאי ובן מנספורד (צילום: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב)

תפסו ג'וב

>אילן גת מונה לתפקיד מנכ"ל QlikView ישראל מקבוצת חילן

>שי דינור מונה לסמנכ"ל איכות ושירות טכני בנספרסו ישראל.

>יוסי בידץ ימונה למנכ"ל למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח(.

>איתי אנגלנדר מונה למנכ"ל חטיבת הממתקים של קבוצת שטראוס.

>עו"ד רועי דבורין מונה ליועץ המשפטי הראשי ולמזכיר החברה ב"הכשרה חברה לביטוח בע"מ".

>איתי רון, מנכ"ל צנציפר, נבחר ליו"ר איגוד יבואני התבואות ומוצרי הגרעינים.