ג'ושוע ראש Joshua Rush כוכב נוער של אולפני דיסני, הגיע לישראל במסגרת קידומה של סדרת הנוער "אנדי", שעולה בימים אלה בערוץ דיסני בישראל.

הכוכב הצעיר צבר כבר וותק מרשים בתעשייה ההוליוודית, ושיחק, בין היתר, בסדרות: צ'אק, ,CSI:NY איש משפחה, ו'קליבלנד שואו', וכן בסרט "מהפכה בבית" לצידם של בילי קריסטל, בט מידלר ומריסה טומיי. על הדרך הוא גם מדבב דמות בסדרה "משמר האריות" המבוססת על מלך האריות, של דיסני ג'וניור. מפגש המעריצים שקיים הכוכב הצעיר בארץ משך בני נוער רבים ומי שליווה את ראש היה גיא קרני - מנכ"ל ערוצי דיסני בישראל, יוון, קפריסין ומלטה.

בית התפוצות חוגג באיטליה


המוזיאון היהודי בבולוניה, בראשות גווידו אוטולנגי - איש עסקים מקומי ומראשי הקהילה היהודית באיטליה, אירח ערב גאלה חגיגי לכבוד מוזיאון העם היהודי בבית התפוצות, שבימים אלה מציינים ארבעים שנים לפתיחתו. הקוקטייל החגיגי נערך בארמון “PALAZZO MALVEZZI” והשתתפו בו ראש עיריית בולוניה וירג'ינו מרולה, שגריר ישראל באיטליה עופר זקס, נשיאת הקהילות באיטליה - נעמי דיזני ; דן תדמור מנכ"ל בית התפוצות, עדי אקוניס מנהלת קשרי חוץ של המוזיאון, וקלאודיה דה-בנדטי אשת עסקים וחברה בחבר הנאמנים של בית התפוצות.

לרגל האירוע הוצגו במוזיאון היהודי בבולוניה צילומים נדירים מקום המדינה, לרגל יום העצמאות ה-70 לישראל, כולם מאוסף הצילום הייחודי של המרכז לתיעוד חזותי ע"ש אוסטר בבית התפוצות.

עופר זקס, וירג'ינו מרולה, דן תדמור (צילום: בית התפוצות)
עופר זקס, וירג'ינו מרולה, דן תדמור (צילום: בית התפוצות)

הפנאי של שמלצר

חזי שייב, מנכ״ל אופל ישראל השיק אתמול בוקר במרכז התצוגה של אופל בהרצליה את שני רכבי הפנאי שטח גרנדלנד x וקרוסלנדx . אסי שמלצר יו"ר קבוצת שלמה שנכח גם הוא באירוע ושייב הבטיחו כי להשקת הרכבים מתוכנן קמפיין יוצא דופן בתחום עולם הרכב.

חזי שייב ואסי שמלצר (צילום: אלירן אביטל)
חזי שייב ואסי שמלצר (צילום: אלירן אביטל)

המינגל והמנגל של פיטרו

חברת פיטרו, המייצרת רהיטים, חנכה את מתחם העיצוב החדש שלה, הכולל שני אולמות תצוגה מעוצבים וחדשניים, שנועדו לשלב בין ביזנס לפלז'ר, לצד הATELIER - - נגריית האומן הוותיקה של החברה. באירוע השתתפו אורה פיטרו-בלכמן ושלום בלכמן, האדריכלים: פיצו קדם, סיגל ברנוביץ' ואירנה גולדברג - שעיצבו את המתחמים החדשים; ביני טריואסק, בני רנבי, דור כרמון, שוקי שוורץ, עמי קדם, מיכי סתר, הדס מקור, ולמעלה מ- 300 אורחים נוספים מהארץ ומחו"ל. האורחים שהגיעו לארץ הקודש לרגל האירוע - מאיטליה, גרמניה, ספרד, אנגליה, שוודיה, פורטוגל, וטורקיה - המשיכו את הביקור במסעדת על האש כמיטב המסורת הישראלית.

פיצו קדם, אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ (צילום: ישראל ברדוגו)
פיצו קדם, אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ (צילום: ישראל ברדוגו)

מיק בעיר הקודש

ג'יליאן מיק, נשיאת מותג KEDS העולמית הגיעה לביקור ראשון בישראל. משה זילברשטיין המנכ"ל והבעלים של חברת לירם, יבואנית המותג, ערך לה סיור בכותל בירושלים ובמסעדות הידועות בעיר .

משה זילברשטיין וג'יליאן מיק (צילום: אבי לוי)
משה זילברשטיין וג'יליאן מיק (צילום: אבי לוי)

גלנט גוזר את הסרט

שלושה עשורים אחרי שהצטלבו דרכיהם בצבא בפעילויות משותפות, השר יואב גלנט - יוצא השייטת, ואביב אברמוב - יוצא סיירת מטכ"ל, נפגשו בחנוכת מפעל "עץ ועצה". המפעל בבעלותו ובניהולו של אברמוב, יחד עם אחיו יובל, ושותפם, צביקה בן צבי, נפתח באזור התעשייה אלון תבור. שר השיכון גלנט התכבד בגזירת הסרט יחד עם אבי המשפחה - יעקב.

אביב ויעקב אברמוב, צביקה בן צבי, יואב גלנט ויובל אברמוב (צילום: ענת חרמוני)
אביב ויעקב אברמוב, צביקה בן צבי, יואב גלנט ויובל אברמוב (צילום: ענת חרמוני)