אלפי עובדי חברות פרטיות וציבוריות מרחבי הארץ, נרתמו לסייע לארגון 'לתת' באריזת חבילות מזון עבור למעלה מ-10,000 משפחות נזקקות וניצולי שואה נזקקים, לקראת חג הפסח. ארגון 'לתת' בראשות המנכ"ל ערן וינטרוב פועל לצמצום העוני בישראל על ידי סיוע לאוכלוסיות במצוקה והנעת החברה האזרחית לערבות הדדית ונתינה. לתת, משמש כארגון גג ובנק מזון ארצי, ומשתף פעולה עם כ-180 עמותות מזון וארגוני סיוע הפועלים ב-105 יישובים בפריסה ארצית בכל המגזרים בחברה הישראלית. שיתוף הפעולה עם עמותות המזון ברחבי הארץ מאפשר סיוע לכ-60,000 משפחות המונות כ-200,000 נפש.

לקראת חג הפסח אלפי עובדים מהחברות המובילות במשק חברו לארגון לתת במטרה לקחת חלק בפעילות התנדבותית שמטרתה אריזת אלפי חבילות מזון למשפחות ולניצולי שואה שחיים מתחת לקו העוני. הנהלת החברות או ועדי העובדים באותן חברות, מממנים את רכישת המזון, והעובדים בחברות אורזים אותו, באחד המרכזים הלוגיסטיים של ארגון 'לתת' או באתר החברה עצמה. למטרה זו נרתמו חברות מהמובילות במשק וביניהן: ועד עובדי התעשייה האווירית, תנובה, ישראכרט, פרטנר, קבוצת שטראוס,Applied Materials , מזרחי-טפחות, ועד עובדי חברת חשמל, Ness Technologies, NSO, כלל ביטוח, Abbott, מיקרו פוקוס, וביטוח ישיר.

חברת סונול והמותג קולון, החליטו להכפיל את שיתוף הפעולה עם הארגונים 'פתחון לב' ו'אג'נדות', ולקראת חג הפסח הוסיפו עוד 50 מכליות לאיסוף בגדים, לתרומה עבור משפחות נזקקות. המכליות ממקומות בתחנות הדלק של סונול, בלוקיישנים שונים בארץ, ומספרן הכולל עומד על כ-100. עשו טוב: אלי כהן מנכ"ל ארגון פתחון לב, דפנה גיא שטגמן מנכ"לית אג'נדות וניר גלילי מנכ"ל סונול.



קבוצת דנשר וחברת הבת FAMILY ערכו לקראת פסח, יום גיבוש ברוח התנדבותית במרכז הסיוע של ארגון פתחון-לב בראשל"צ. אל מרכז הסיוע הגיעו עובדי החברה, יחד עם בעלת החברה רות ברק ועינת ברוך מנהלת חטיבה בחברה במטרה לארוז סלי מזון לחג הפסח עבור משפחות נזקקות.

רות ברק ועינת ברוך (צילום: דוד הוכברג)
רות ברק ועינת ברוך (צילום: דוד הוכברג)

שחקני מועדון הכדורגל מכבי ת"א יחד עם אוהדי הקבוצה הצליחו לגייס כ-60 אלף שקלים לבניית סל מזון לחג עבור משפחות מעוטות יכולת.

שחקני הקבוצה הגיעו יחד עם למעלה מ-100 מאוהדי הקבוצה והשלימו את מבצע "פסח כחול-צהוב" של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב בשיתוף עם ארגון 'אחים לסמל' ועמותת 'פתחון לב', ויחד הם ארזו למעלה מ-250 אריזות מזון.

(צילום: רונן חורש)
(צילום: רונן חורש)

(צילום: רונן חורש)
(צילום: רונן חורש)


הרמת כוסית בסגנון יווני
חברת good vision בראשות עברי ורבין, מקבוצת 'פאהן-קנה', בחרה לקיים את אירוע הרמת הכוסית לפסח במקום ייחודי ומרגש – 'בית הלוחם' בתל אביב.

את ההרצאה באירוע העבירה קטרינה קאסולי מנהלת תחום האחריות התאגידית מ- Grant Thornton יוון, יחד עם השגריר היווני קוסטה ביקס, שסיפר על האתגרים של אירופה לנוכח גל הפליטים המציף אותה, ועל משבר האשראי.

ורד רוט, מנהלת אגודת הידידים של ארגון פצועי צה״ל והמארחת, בירכה אף היא וסיפרה על טיול השחרור המתוכנן לפצועי צה"ל. כמו כן, השתתפו באירוע יזהר קנה נשיא לשכת רואי החשבון, דרור אלקיים מבולמברג בלונדון, מומו מהדב מנכ״ל מעלה, דפנה קליינר סמנכ״לית משאבי אנוש בביטוח ישיר, צביקה סגל מאל על ועוד.

קוסטה ביקס, קטרינה קאסולי, עברי ורבין ויזהר קנה (צילום: מור סטולר)
קוסטה ביקס, קטרינה קאסולי, עברי ורבין ויזהר קנה (צילום: מור סטולר)

זר אביבי וניחוח

רויטל לוי צוברי ומירב כהן, מייסדות ומבעלות מותג הטיפוח Laline, השיקו לקראת האביב קולקציית חג חדשה הכוללת את ניחוח VIOLET AMBER החדש. ההשקה נערכה בחנות הרשת בתל אביב, ובכניסה לאירוע הוצבה עגלת פרחים שם שזרו זר לכל אורח ואורחת על מנת שיוכלו להיכנס לאווירת החג.

מירב כהן ורויטל לוי צוברי (צילום: שוקה כהן)
מירב כהן ורויטל לוי צוברי (צילום: שוקה כהן)