הידידים של קרייס וכוזהינוף


מוטי ורינת כוזהינוף אירחו בשישי בבוקר אירוע של אגודת הידידים הצעירים של בית החולים שיבא. המפגש נערך במתחם מגדל 'בראשית בבלי' – פרויקט הנדל"ן שמקימה משפחת כוזהינוף, וכלל בראנץ' מעשה ידי טל חובש בעלי קייטרינג פלפל פרודקשיין. מנהל בית החולים, פרופ' יצחק קרייס, סקר בפני האורחים את הפעילות הנעשית בימים אלה בבית החולים ואת התוכניות לעתיד .

השתתפו: יורם קליין מנהל מחלקת הטראומה, במאי הסדרה "המתמחים" שצולמה בבית החולים - גל רז, יושבת ראש אגודת הידידים - גליה מאור, ורד גרינבוים - מנכ"לית חוג ידידי בית החולים שיבא, שוקי שוורץ, רועי כהנא, ענבל קרייס, שמואל פרנקל, אילן גרינבוים, יהודה רוה, אופיר פז-פינס, תרצה וטל ברודי , יורם אלטמן ויובל צלנר
מוטי כוזהינוף, יצחק וענבל קרייס, ורינת כוזהינוף. צילום: אביב חופי

 
ורד גרינבוים וגליה מאור. צילום: אביב חופי


שמואל פרנקל. צילום: אביב חופי



יורם אלטמן ואילן גרינבוים. צילום: אביב חופי

 
אלמוג מזניק

"רצים וזוכרים" - מרוץ סביון העשירי, נערך ביום שישי האחרון ביישוב סביון. המרוץ התקיים לזכרו של לוחם מגל"ן, סמ"ר עומר (ניניו) חי ז"ל, שנפל במבצע צוק איתן בשנת 2014, ובשיתוף עם עמותת "תקוות" שחרטה על דגלה שיקום לפצועי צה"ל ונפגעי טרור באמצעות הספורט. יבואני מותג נעלי הריצה  Saucony לישראל, יובל וחמדה בראון, העניקו חסות למרוץ בשווי של  150,000 ₪. אלוף (מיל') דורון אלמוג הזניק כ-1,200 רצים למרחק של חמישה ק"מ. נפגשו על קו הזינוק: דידי אלמוג, מנור גינדי ואשתו בת אל, תמיר גילת, רפי סוויד מנכ"ל מוקד אמון ובנו אור סוויד, גיא ברעם ועוד. 
דידי ודורון אלמוג יחד עם חמדה בראון. צילום: אביב חופי
דידי ודורון אלמוג יחד עם חמדה בראון. צילום: אביב חופי


 
אור סוויד, יובל בראון ורפי סוויד. צילום: אביב חופי
אור סוויד, יובל בראון ורפי סוויד. צילום: אביב חופי

מנור ובת אל גינדי. צילום: אביב חופי
מנור ובת אל גינדי. צילום: אביב חופי
תמיר גילת. צילום: אביב חופי
תמיר גילת. צילום: אביב חופי

 
בנט מגיע לנצח את סג'עייה

בחמישי בערב נערך בסינמה-סיטי בגלילות אירוע הקרנה להפקה מיוחדת של התכנית "עובדה": "לנצח את סג'עייה" - סרטם של עמרי אסנהיים וגלעד טוקטלי. הסרט שודר במקביל בקשת 12.

הסרט, בשיתוף עמותת "בשביל המחר", עוסק בלוחמי גדוד 13 של "גולני" שחשבו שהם ידעו מה קרה שם, באירוע הדרמטי ביותר של מבצע "צוק איתן", אבל רק עכשיו, כשהלוחמים ששרדו את הלילה ההוא נפגשו בפעם הראשונה מול מצלמות "עובדה", האמת יצאה החוצה וסודות גדולים שעד עכשיו נשארו בסג'עייה, נחשפו.
 
הגיעו לצפות יחד: שר החינוך נפתלי בנט, אילנה דיין, איתי אנגל, רוני קובן, שי גל, אבי דיכטר, ח"כ רויטל סויד, השר יואב גלנט, אלוף מוטי אלמוז - ראש אכ"א, משה אדרי, עופר נמרודי, טלי גורן וצביקה ליבליך
משה אדרי, נפתלי בנט, אילנה דיין ועמרי אסנהיים. צילום: רפי דלויה
משה אדרי, נפתלי בנט, אילנה דיין ועמרי אסנהיים. צילום: רפי דלויה


נפלאות סופהשבוע

חזי בצלאל הודה לחבריו בפייסבוק, על התמיכה והאהבה העצומה שלה הוא זוכה מאז השקת הסלולר we, שלדבריו, לא רק שלא מגביהה את לבבו, אלא אף מעודדת ומחזקת אותו לעשות רק טוב. 

שלי שטיינמץ-מנחם חגגה יום הולדת עם החברות הקרובות במסעדת תל יצחק.

תמי ברכה השיקה ליין של מכנסיים בעיצובה תחת שם המותג TAMU. מכירת הסדרה הראשונה של המכנסיים נערכה בבית פרטי ברמת השרון.

יוסי אזולאי ואסף בן חיים הבעלים החדשים של קאנטרי אזורי חן ערכו בשבת בצהריים הפנינג אביבי. גיל רושניק מנכ״ל אלקטרה נדל"ן הגיע למקום ליהנות עם בני משפחתו מהאטרקציות השונות.