נשיא פרגוואי, הוראסיו קארטס, התארח במוזיאון ידידי ישראל בירושלים במסגרת ביקורו בארץ לרגל פתיחת השגרירות בעיר. במהלך הביקור, מייסד המוזיאון ד"ר מייק אוונס, העניק לנשיא קארטס את פרס ידידי ישראל בשל החלטתו להעביר את שגרירות פרגוואי בישראל לבירתה, ירושלים. גם מנכ"ל 'יקב ירושלים', ארז וינר, אירח את נשיא פרגוואי הוראסיו קארטס, במתחם היקב החדש בטחנת הקמח בימין משה, והעניק לו את יין ה-70 של היקב שהושק במהדורה מיוחדת, עם הקדשה אישית, וכאות הוקרה על הידידות שמטפח הנשיא האורח בין שתי המדינות. עו"ד רות עמית קונסול הכבוד של פרגוואי בישראל ליוותה את קארטס בטקסים השונים שנערכו לכבודו.

ארז וינר (צילום: שלומי אמסלם)
ארז וינר (צילום: שלומי אמסלם)

רות עמית
רות עמית



קליין ולבנטר אצל אדם

גבי קליין - מנכ"ל 'זהבי-עצמון', ושרון לבנטר - מנכ"ל בי.ג'י בונד, אירחו בשני בערב עשרות לקוחות ושותפים, בהם קבלנים ומנהלי חברות בנייה ועיצוב מהמובילות בארץ, לרקוד וליהנות במופע המבוקש של הזמר עומר אדם. ההופעה נערכה בשני האחרון ב'אמפי שוני', באיחור של שבוע, לאחר שבפעם הקודמת נדחתה בשל גשמים. על הפקת הערב הופקדה מיכל נוף מנהלת השיווק של החברה. בין המוזמנים נצפו: רמי נוסבאום, אורן הוד, ברק רוזן, איתי וחן גינדי, עמי פרץ ומוטי כוזהינוף.

 רמי נוסבאום ורמי קליין (צילום: רונן מכלב)
רמי נוסבאום ורמי קליין (צילום: רונן מכלב)

שחר לבנר ועומר אדם
שחר לבנר ועומר אדם


פישר מארח

משרד עורכי הדין גדעון פישר אירח לאחרונה משלחת עסקית מהאיחוד האירופי, בראשות מיחאי קיריקה, ראש העיר השנייה הגדולה ברומניה - יאש (יאסי). קיריקה הגיע לביקור רשמי בישראל במהלכו חתם עם ראש עיריית חיפה יונה יהב, על ברית הסכם ידידות ושיתוף פעולה בין הערים. במהלך אירוח המשלחת סוכם על שיתוף פעולה בשיפוץ בתי עלמין יהודיים ברחבי רומניה, שכוללים עשרות אלפי קברים, שחלקם חוללו וטומאו. הפרויקט יבוצע בשיתוף עם בכירים מהמגזר החרדי, בראשות משפחת שפירא משוויץ.

בין המשתתפים במפגש עם אנשי המשלחת: ישראל רייף - יו״ר אפקון; שר הכלכלה לשעבר מיכה חריש; הרב יצחק שפירא; מנכ"ל מכון המחקר ליהדות רומניה אנדריאן צ'ופלנקה; יו"ר לשכת המסחר של רומניה פאול בוטנאריו; יועצת ההשקעות מריבלה מירון; הקולנוען הדוקומנטרי דיויד פישר, ועורכי הדין דפנה וגדעון פישר.

גדעון פישר, מיחאי קיריקה, מיכה חריש, ישראל רייף ומריבלה מירון (צילום: גלי כהן)
גדעון פישר, מיחאי קיריקה, מיכה חריש, ישראל רייף ומריבלה מירון (צילום: גלי כהן)

הכנפיים של בז'רנו וגריסרו

על רקע שנת ה 70 לעצמאות ישראל, חברה חברת התעופה "אל על" לתנועת הנוער ה"מיוחדת" 'כנפיים של קרמבו', לפעילות משותפת במסגרתה למעלה מ 250 עובדי בחברה התארחו ב 24 סניפים של התנועה ברחבי הארץ וקיימו פעילויות משותפות. את המפגשים יזמו והובילו טליה בז'רנו - מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו' ויהודית גריסרו- סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהל ב"אל על" .

טליה בז'רנו ויהודית גריסרו (צילום: הכנפיים של קרמבו)
טליה בז'רנו ויהודית גריסרו (צילום: הכנפיים של קרמבו)

תפסו ג'וב

>קבוצת סינגולריטים הודיעה על צירוף שלושה שותפים ועל מינויים חדשים בקבוצה: אבישי זיו מונה לשותף ומנכ"ל הקבוצה; גיא אלחנני מונה לשותף ולסמנכ"ל הכספים של הקבוצה; אריאל נס מונה לשותף ומנהל תחום השקעות הקריפטו.

אבישי זיו (צילום: יח"צ)
אבישי זיו (צילום: יח"צ)

>פאר נדיר מונה לדירקטור חיצוני של חברת הנדל"ן אינטר גרין .

>עו״ד צבי הדרי מונה ליועץ המשפטי של לשכת המתווכים למקרקעין בירושלים.

>נעמה גת מונתה לסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באוניברסיטת בר-אילן.

נעמה גת (צילום:אוניברסיטת בר אילן)
נעמה גת (צילום:אוניברסיטת בר אילן)

>פרופ' חיים נוי מהמכללה האקדמית אשקלון מונה ליו"ר האגודה הישראלית לתקשורת.