במוצאי שבת נפתח מושב חבר הנאמנים של האוניברסיטה העברית, בסימן 100 שנים להנחת אבן הפינה לאוניברסיטה. באירוע שנערך בסינמטק ירושלים נצפו: הראל בית-און - מנכ"ל קרן ויולה ורעייתו תמר; מיקי פדרמן - יו"ר חבר הנאמנים ויו"ר הועד המנהל היוצא של האוניברסיטה יחד עם רעייתו ליאורה; יוסף סידר ואביו פרופ' חיים סידר, השופטת בדימוס דליה דורנר; נשיא האוניברסיטה פרופ' אשר כהן, ורבים נוספים.

התואר החדש של קלפטר

בטקס מרשים שנערך בחמישי, העניקה אוניברסיטת צ'ינגואה, בבייג'ין, סין, תואר פרופסור כבוד לנשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף קלפטר. התואר הוענק לו על ידי נשיא אוניברסיטת צ'ינגואה, צ'יו יונג ((Qiu Yong. אוניברסיטת צ'ינגואה נחשבת לאחת האוניברסיטות המובילות בסין. אוניברסיטת תל אביב והאוניברסיטה הסינית משתפות פעולה ביניהן מזה כחמש שנים, והקימו יחד את מרכז שין (Xin), למחקר בנושא הננוטכנולוגיה.



התואר שהוענק לקלפטר נחשב לאחד מאותות הכבוד היוקרתיים ביותר, שמעניקה האוניברסיטה הסינית. פרופ' קלפטר הוא הישראלי הראשון הזוכה בכבוד ובכך הוא מצטרף לשורה של נשיאי אוניברסיטאות מרחבי העולם, ראשי מדינות, חתני פרסי נובל, אנשי אקדמיה מובילים, חוקרים ומדענים בעלי שם עולמי, שקיבלו את התואר לפניו.

צ'יו יונג ויוסף קלפטר (צילום: יח"צ)
צ'יו יונג ויוסף קלפטר (צילום: יח"צ)

פרסים לסטארים

טקס ה-Wall star Award, ביוזמת קבוצת "עופרה שמעוני", נערך בחמישי האחרון במתחם האירועים 'הדר סיטי טאואר' ברמת גן. במהלך האירוע הוכרזו 30 זוכים בתחום האדריכלות, העיצוב והנדל"ן, שנבחרו בסקר שנערך בקרב אדריכלים, מעצבים ואנשי מקצוע מובילים בתחום.

בין הזוכים: בקטגוריית האדריכלים המהווים השראה זכו האדריכלים אילן פיבקו, פיצו קדם ויונתן מונצ'ק. בקטגוריית עיצוב מלון זכה האדריכל נסטור סנדבנק, ואת הפרס העניק לו ליאון אביגד - מבעלי רשת מלונות בראון.

בתוכנית האומנותית: תצוגת אופנה ראשונה מסוגה בישראל של חברת חמת בהפקת מוטי רייף. על הקולינריה הופקד שף שמעון בן שטרית. בין הנוכחים נצפו: מנכ"ל חמת רועי רגרמן, סמנכ"לית השיווק של חמת גלי אורון-בן חיים, עדי קייזמן, אילנה גור, רני רהב, גדעון אוברזון, דנה אוברזון, ונוספים.

נסטור סנדבנק, ליאון אביגד ועופרה שמעוני (צילום: רפי דלויה)
נסטור סנדבנק, ליאון אביגד ועופרה שמעוני (צילום: רפי דלויה)

עדי קייזמן
עדי קייזמן

)רועי ברגמן (צילום: יואב פרידלנד
)רועי ברגמן (צילום: יואב פרידלנד

יחפה על הפרקט

במסגרת שיתוף פעולה פרסומי בין מותג 'אופטלגין' של טבע, ומועדון הכדורסל של מכבי תל אביב, נפגשו על הפרקט אגדות עבר וכוכבי הווה של הקבוצה, לצילום סרטון דיגיטלי. במהלך יום הצילומים ביקרה על הסט אלית מן-ביטון, מנהלת חטיבת ה- OTC של טבע ישראל ומנהלת פיתוח עסקי-אסטרטגי של 'טבע ישראל'.

מן-ביטון לא לקחה מראש בחשבון את האיסור להתנהל עם נעלי עקב על משטח הפרקט, ועד מהרה ירדה מן העקבים ועלתה יחפה לשיחה עם אלי דריקס, משנה למנכ"ל מכבי תל אביב, על שיתוף הפעולה שנמשך זו השנה השנייה ברציפות.

אלי דריקס ואלית מן ביטון (צילום: שוקה כהן|)
אלי דריקס ואלית מן ביטון (צילום: שוקה כהן|)

עלילות יום הורד עם אוזנה ושאקירה

הזמר רותם כהן, הגיע לסניף ACE בראשון לציון, יחד עם כלבתו האהובה שאקירה, במטרה להפתיע את לקוחות. כהן , הפרזנטור של הרשת הצטרף לפעילות מיוחדת לקראת יום הורד האדום הבינלאומי שיחול מחר וחילק לבאי החנות ורדים אדומים במתנה. הכלבה שאקירה שכנראה לא ממש הייתה מרוצה מתשומת הלב הרבה שיצר סביבו, שמחה על התנדבותו של מנכ"ל הרשת איציק אוזנה לשמש לה כדוגיסיטר.

איציק אונזה, שאקירה ורותם כהן
איציק אונזה, שאקירה ורותם כהן