1. אייל הנדל"ן האמריקאי אייבי רוזן הגיע לארץ הקודש רגע לפני הפתיחה הרשמית של המלון בבעלותו The Jaffa hotel הממוקם ביפו. במוצאי שבת נערכה מסיבת 'פריוויו' במבנה הסמוך למלון – שישמש כמתחם אירועים תחת השם the chapel. שם המועדון, הנמצא ברחוב יפת, מרמז על מיקומו במבנה הבנוי ומעוצב ככנסיה. רוזן קפץ למסיבה ועצר לתמונה למזכרת עם הצוות. הגיעו להתרשם: רוני דואק ובתו טליה, דין שטרן - נציגו של רוזן, יגאל אהובי וגלית גוטמן, עידן וולס, מוטי רייפ, אבי וייס, פרי גלעדי, סיון שטרנבך, רני רהב, ליאון אביגד ונוספים.

רוני דואק ובתו טליה (צילום: אביב חופי)
רוני דואק ובתו טליה (צילום: אביב חופי)

אבי וייס
אבי וייס


ענת ארבל וגיא המאירי
ענת ארבל וגיא המאירי

2. רגע לאחר שזכה בתואר אלוף ה-NBA קפץ דיימונד גרין, כוכב הגולדן סטייט ווריירס, לנוח קצת באגן הים התיכון, ולאחר נופש קצר במיקונוס, הגיע גם לארץ הקודש. בשקט בשקט, בלי יחסי ציבור ומבלי לערב פוליטיקה, פוליטיקאים, וספורט, נצפה אתמול כוכב הכדורסל ברחבת הכותל בירושלים.

)דיימונד גרין (צילום: מתוך אינסטגרם
)דיימונד גרין (צילום: מתוך אינסטגרם

3. אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב בצרפת ערכה בסוף השבוע שעבר, בפאריז, אירוע חגיגי לרגל פתיחתו המחודשת של מלון 'לוטיסיה' – מלון יוקרה הנמצא במבנה היסטורי. אורח הכבוד באירוע היה ברונו לה-מאר, שר הכלכלה והאוצר של צרפת, שביקר לאחרונה באוניברסיטת תל אביב עם משלחת צרפתית.

האירוע נערך בחסות איש העסקים אלפרד אקירוב שמלון לוטיסיה המחודש נמצא בבעלותו, והוא גם בעל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת תל אביב. המלון, שפתח את שעריו במקור, עוד בשנת 1910, הופקע בימי מלחמת העולם השנייה על ידי צבא הכיבוש הנאצי, שהשתמש בו לצרכיו. ב-2014 נסגר המלון, והאדריכל הנודע ז'אן-מישל וילמוט הופקד על שיפוצו וחידושו. בין המשתתפים באירוע: נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף קלפטר; אלפרד אקירוב; נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב בצרפת - פרנסואה היילברון; חתן פרס נובל קלוד כהן-טנוג'י, והאדריכל האחראי וילמוט.

פרנסואה היילברון, ברונו לה מאר, יוסף קלפטר ואלפרד אקירוב (באדיבות אוניברסיטת ת"א)
פרנסואה היילברון, ברונו לה מאר, יוסף קלפטר ואלפרד אקירוב (באדיבות אוניברסיטת ת"א)

4. פורום עמיתי ידידי בית חולים בילינסון קיים ערב גיוס תרומות לפיתוחן ושדרוגן של עשר המחלקות הפנימיות בבילינסון והשרון (מרכז רפואי רבין). אירחו: פנחס (פיני) כהן - יו"ר עמותת הידידים ויו"ר קרן נוי, ד"ר ערן הלפרן – מנהל מרכז רפואי רבין (בילינסון והשרון), אורלי מסקין - מנכ"לית עמותת הידידים וד"ר בועז תדמור מנהל רשות המחקר. אורחי הערב הוזמנו להגיע למרכז יצחק רבין בתל אביב, ושם האזינו להרצאה של פרופ' דניאל זייפמן - נשיא מכון וייצמן – שעסקה במדע, יופי ורווח כלכלי. רשמו נוכחות: חוה ושמעון טופור, יורם פטרושקה, נאוה ברק, ניר זיכלינסקי, אברהם (לולו) אסף, אדוארד יעקובוב, אסתר אלדן, לוי יצחק ורעייתו יהודית, פרופ' אמיליה חודק, מנהלת מחלקת עור בבילינסון ובעלה - עו"ד דוד חודק. הקייטרינג בערב הוגש בהתנדבות על ידי 'פלפל פרודקשן' שאירחו את השפים שאול בן-אדרת ויהודה עמר.

אמיליה ודוד חודק ופיני כהן (צילום: אביב חופי)
אמיליה ודוד חודק ופיני כהן (צילום: אביב חופי)

יהודית ולוי יצחק
יהודית ולוי יצחק

5. משפחת גינדי, בהרכב מורחב, טסה לריזורט ביוון, כדי לחגוג שם את יום הולדתו השבעים של אבי המשפחה - משה גינדי. אמן החושים ליאור סושרד הגיע להופיע. חתן השמחה לבש חולצה עם הכיתוב: "הוא נראה בן שלושים, מרגיש בן עשרים וחמש, מתנהג כמו בן חמש עשרה- הוא בן 70".

6. לימור סימנוביץ', אם בתו של טדי שגיא - יולי, שהיא גם אמה של הדוגמנית קורל סימנוביץ' העלתה לאינסטוש תמונה עם דוגמנית העל ג'יג'י חדיד אותה פגשה באי מיקונוס.

ג'יג'י חדיד ולימור סימנוביץ'  (צילום: אינסטגרם)
ג'יג'י חדיד ולימור סימנוביץ' (צילום: אינסטגרם)

7. מלון דיויד אינטרקונטיננטל נבחר השבוע כמלון הטוב ביותר בישראל בפעם השביעית על ידי ה- World Travel Awards. דיויד כהן, מנכ"ל המלון, נכח בטקס שנערך באתונה וקיבל את הפרס באופן אישי. עם שובו ארצה הפתיע כהן את עובדי המלון במסיבה בסגנון טקס האוסקר עם שטיח אדום, להקה ומטעמים כאות תודה על כך שבזכות עבודתם המקצועית, זכה המלון בפרס.

דיויד כהן (צילום: יח"צ)
דיויד כהן (צילום: יח"צ)

8. אורן רווח - יו"ר קבוצת החברות 'אסתי לאודר' בישראל, ואלי גיספאן, מנכ"ל מותג הטיפוח 'מאק' בישראל, חגגו השבוע במלון פוליהאוס בתל אביב, את השקת שיתוף הפעולה של מאק עם כוכבת הרשת הצעירה קים אור-אזולאי. ברוח הטרנדים המדברים לדור הצעיר הכריז רווח על תחרות ברשתות החברתיות של כל מי שהעלה תמונות מהאירוע - כאשר התמונה עם הכי הרבה 'לייקים' תזכה בפרס.

אלי גיספאן ואורן רווח (צילום: שוקה כהן)
אלי גיספאן ואורן רווח (צילום: שוקה כהן)

9. חגיגות העצמאות ה-242 של ארה"ב נערכו השבוע על ידי שגרירות ארצות הברית בישראל. קבלת הפנים המסורתית לרגל הארבעה ביולי נערכה הפעם במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה. בין הבאים נצפו יניב גרטי, מנכ״ל 'אינטל ישראל' שהתמנה לאחרונה ליו"ר הנהלת לשכת המסחר ישראל- אמריקה, ומנכ"ל הלשכה עודד רוז. השניים יתמקדו בפיתוח הקשרים העסקיים שבין המדינות.

יניב גרטי ועודד רוז (צילום: לשכת המסחר ישראל אמריקה)
יניב גרטי ועודד רוז (צילום: לשכת המסחר ישראל אמריקה)

10. ידידי מד"א בישראל קיימו בשלישי, בכפר שמריהו, אירוע התרמה בהשתתפות אנשי עסקים ומעגל נשות מד"א, שבמהלכו הצליחו לגייס סכום כסף לרכישת שלושה אופנועי טיפול נמרץ להצלת חיים. בערב, הופיעו בהתנדבות: משה להב - "הטיש הגדול" יחד עם קובי אושרת ואילנית. השתתפו באירוע: אלי בין - מנכ"ל מד"א, אורלי אריאל - מנכ"לית ידידי מד"א בישראל, יפית גרינברג, עפרה מיתר, סולי ושרי סקאל, שמעון אלון, שמואל וענת פרנקל, רני והילה רהב ועוד.

שמעון אלון (צילום: אלירן אביטל)
שמעון אלון (צילום: אלירן אביטל)

יפית גרינברג ואלי בין
יפית גרינברג ואלי בין