לידיעת השוקלים טיסה למיקונוס שביוון, אל תצפו להתנתק מן הארץ, כי רוב הסיכויים שתגלו שם פרצופים מוכרים רבים. כך בשבת האחרונה אחר הצהריים, בלוקיישן החביב על האלפיון העליון, במסעדת נאמוס שבאי היווני, התקבצו חברים רבים. בשולחן שפתח יואב חרל"פ ישבו מלאני ומת'יו ברונפמן, רחלי וליאון קופלר, גלית וגבריאל ספדיה פלוס ילדיהם של יושבי השולחן. גם עמוס לוזון ואירית רחמים בילו במקום, ושמחו לפגוש את הזמר עומר אדם שהגיע עם חברו המיליארדר טדי שגיא. אדם רקד בהתלהבות על השולחנות והשפריץ שמפניה על הנוכחים.

לאון ורחלי קופלר (צילום: אביב חופי)
לאון ורחלי קופלר (צילום: אביב חופי)

האורח של קרן GIBF


השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי, ומנכ"ל משרדו, יוסי דרזנין, ביקרו לאחרונה בדרום סין ובהונג-קונג. במסגרת ביקורו בעיר גוואנגז'ו התארח השר, בליווי הקונסול הכללי של ישראל בגוואנגז'ו, נדב כהן, בקרן GIBF אשר באי הביו-טק שבעיר. מדובר בקרן ממשלתית סינית בתחום מדעי החיים, המנוהלת ונשלטת באופן חסר-תקדים על-ידי שותפים ישראליים בראשות שוקי גלייטמן, המדען הראשי לשעבר, ומיועדת להשקעה בטכנולוגיות ישראליות על מנת לשווקן בסין. אבנר לושי, מנכ"ל הקרן שאירח את המשלחת, שמח להציג להם את המודל הייחודי של הקרן ואת הפעילות הישראלית המתרחבת בגוואנגז'ו הכוללת כבר שש חברות ישראליות שהקרן השקיעה בהן.

  (צילום: שימין הונג)צחי הנגבי
(צילום: שימין הונג)צחי הנגבי

מרימים עם גאון

בסוף השבוע האחרון גיל גאון, מנכ"ל אוטו גיל- סוזוקי השיק את מרכז השירות והמכירה החדש של סוזוקי בצומת ביל"ו. הגיעו לברך: צבי נטע בעלי קבוצת מכשירי תנועה, יוסוקה טומיטה, מנהל איכות שרות הלקוחות, סוזוקי אירופה קצוקי טקהאשי, מנהל שרות המזרח התיכון, סוזוקי יפן, ומנכ"ל ויקטורי, אייל רביד.

אייל רביד, צבי נטע וגיל גאון (צילום: אורית סיני)
אייל רביד, צבי נטע וגיל גאון (צילום: אורית סיני)

העשירי של URBANICA

בחמישי האחרון השיקה רשת URBANICA את הסניף העשירי שלה, הממוקם בכפר הקניות והבילויים החדש מול החוף וילג' שבכניסה לחדרה. להשקה החגיגית הגיעה הדוגמנית בר רפאלי, באמצעות מסוק שנחת בסמוך לסניף. עוד נכחו באירוע: עודד תורג'מן מבעלי חברת 'אמירי גן' - חברת הנדל"ן שעומדת מאחורי הקמתו של 'מול החוף וילג'; גד שטרן מנכ"ל 'מול החוף וילג', ומרשת URBANICA - ניצן ישראלי מנכ"ל הרשת ואורן בר-גיל סמנכ"ל השיווק והבעלים

גד שטרן, בר רפאלי וניצן ישראלי (צילום: אלירן אביטל)
גד שטרן, בר רפאלי וניצן ישראלי (צילום: אלירן אביטל)

השמיני של TOPSHOP

רשת האופנה TOPSHOP השיקה לאחרונה חנות חדשה בקניון עזריאלי. נכחו בטקס גזירת הסרט ובהרמת הכוסית של החנות השמינית במספר: רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף&קו, לרי זקוטו - מנכ"ל פעילות TOPSHOP בישראל, גונן ביבר - דירקטור בגולף וסמנכ"ל כספים בכלל תעשיות, אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאל ואופיר אורן מנכ"ל הקניון.

גונן ביבר, רביב ברוקמאייר, אייל חנקין ואופיר אורן (צילום: יח"צ)
גונן ביבר, רביב ברוקמאייר, אייל חנקין ואופיר אורן (צילום: יח"צ)

בטעם מרענן מברזיל

מותג הפאלטות (שלגונים) הברזילאי המפורסם LOS PALETEROS עשה עלייה לישראל עם עשרה טעמים חדשים שירעננו את הקיץ. את המהלך הובילו ליאור רייצ'יק מנכ"ל וזכיין לוס פלטרוס בישראל, ואבי אלברט - מנכ"ל 'אורינום' המלווה עסקים בישראל ובכללם את לוס פלטרוס. להשקה שנערכה בתל אביב ביום חמישי הגיע גם ג'ין צ'ו, מנכ"ל לוס פלטרוס מברזיל, וגל קלנסקי - מנכ"ל ברשת המסעדות 'עד העצם' שהכניסו כבר את הפאלטות לתפריט הקינוחים של הרשת.

ליאור רייצ'יק וג'ין צ'ו (צילום: אילן מסיקה)
ליאור רייצ'יק וג'ין צ'ו (צילום: אילן מסיקה)