שי דורון, מנכ"ל גן החיות התנכ"י בירושלים ע"ש משפחת טיש, מונה לתפקיד נשיא הקרן לירושלים - הקרן העירונית הגדולה בישראל. הוועד המנהל של הקרן לירושלים, בראשות דוד ברודט, בחר בדורון לתפקיד בסוף השבוע האחרון. דורון, שייכנס לתפקיד בעוד מספר חודשים, יחליף את יוהנה ארביב-פרוג'ה שהודיעה לאחרונה על פרישתה.

מרימים כוסית באפריל ביולי

בשלישי בערב התייצבו בכירים מתעשיית הקוסמטיקה ומנהלי קניון רמת-אביב להרמת כוסית חגיגית, לרגל פתיחתו מחדש של סניף רשת 'אפריל', בקניון היוקרתי. באירוע, הוצג הסניף המחודש על ידי ארז חלבי, מנכ"ל הרשת, מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר וליאת שילה, מנהלת השיווק. הגיעו להתרשם מקרוב: ליאורה עופר- יו"ר קבוצת מליסרון, - אבי לוי, מנכ"ל מליסרון, משה רונזבלום מנכ"ל קניוני עופר, ניצה בילט - מבעלי חברת לילית; קובי אזולאי - מנהל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל, הפרסומאי אילון זרמון ואיש יחסי הציבור דני לוי.


ארז חלבי ואילון זרמון (צילום: רפי דלויה)
ארז חלבי ואילון זרמון (צילום: רפי דלויה)

ליאורה עופר ואבי לוי
ליאורה עופר ואבי לוי
ברקוביץ' בעסקי בחירות

יו"ר סיעת 'התעוררות' בעיריית ירושלים והמועמד המרענן לראשות העיר - עופר ברקוביץ', נפגש השבוע במסעדת תיאטרון החאן בבירה, עם משלחת של 40 אנשי עסקים מסין, כולם בוגרי תוכניות EMBA של אוניברסיטת פקינג. חברי המשלחת הם אנשי עסקים מצליחים ובעלי ממון רב המשתתפים בתכנית היוקרתית הסינית.הם הגיעו לארץ במטרה ללמוד על תעשיית ה'סטארט-אפ' בישראל ולבחון הזדמנויות לשיתופי פעולה והשקעות. אחד מחברי המשלחת, סן פנגשנג (sun pensheng) שהוא בעל חברת פארמה גדולה בסין, שוחח עם ברקוביץ' על השקעות שכבר השקיע בחברות היי-טק מירושלים, ועל כוונתו להרחיב את שיתוף פעולה עם ברקוביץ' - בתקווה שייבחר לכהן ראש עיר.

עופר ברקוביץ' וחברי המשלחת (צילום: אודליה אזולאי)
עופר ברקוביץ' וחברי המשלחת (צילום: אודליה אזולאי)

דיאלוג אומנותי

עמוס שפירא - יו"ר אלו"ט, זוגתו חלי לוי, וענת גורן - מנכ"לית אלו"ט, הגיעו אל גלריית 'למון פריים' של נטלי ורטהיימר בנמל תל-אביב, לפתיחת התערוכה החדשה "אי שלמות- מושלמת". מדובר בתערוכת יחיד של האמן מיקי גולדשטיין, שמציג לראשונה גם את עבודותיו של תלמידו עומר אודוין, אמן צעיר ומבטיח בן 19, המאובחן על הספקטרום האוטיסטי - ומכאן הקשר לעמותת אלו"ט. במהלך השנים פיתח מיקי גולדשטיין שיטה ייחודית של דיאלוג וקשר רגשי דרך הציור. בתערוכה נחשף הקשר המיוחד שהתפתח בין האומן-המורה לתלמידו, תוך הפרייה הדדית באמצעות תהליך היצירה.

נטלי ורטהיימר, עמוס שפירא וחלי לוי (צילום: שוקה כהן)
נטלי ורטהיימר, עמוס שפירא וחלי לוי (צילום: שוקה כהן)

ניקולטי מחדשים

בני משפחת עובדיה, בעלי רשת רהיטי ניקולטי בישראל, ציינו השבוע את פתיחת האולם המחודש של הרשת בראשון לציון. השף האיטלקי אנטוני טרויגלני ממסעדת 'ניצה' בתל אביב, עמל על מבחר של מנות קלאסיות איטלקיות. התחדשו: ניר רודמן מנכ"ל ניקולטי ישראל , לוצ'יאנו ניקולטי - מעצב ניקולטי איטליה, ביאזו ניקולטי מנהל הסחר באיטליה, ורפאל עובדיה סמנכ"ל השיווק של הרשת.

רפאל עובדיה, לוצ'יאנו ניקולטי , ניר רודמן וביאזו ניקולטי (צילום: יח"צ)
רפאל עובדיה, לוצ'יאנו ניקולטי , ניר רודמן וביאזו ניקולטי (צילום: יח"צ)

פלי הנמר - בלייב ובפוחלץ

חברי קהילת המנמ"רים, ובכלל זה: מנכ"לים, סמנכ"לים, בכירי ענף טכנולוגיות המידע, וחברים בפורום c3 מבית "אנשים ומחשבים" , התכנסו בשני האחרון,למפגש עמיתים וסיור במוזיאון אוספי הטבע החדש באוניברסיטת ת"א. את המפגש הנחה דוד סתיו, סמנכ"ל מחשוב וטכנולוגיות מידע באוניברסיטה ת"א. מנכ"ל קבוצת "אנשים ומחשבים", הידוע בכינויו פלי הנמר, הגיע לאירוע על מנת לפגוש את פלי הנמר המפוחלץ - בן טיפוחיו. כזכור, פלי הנמר הפרסי הנדיר, הלך לעולמו בתחילת שנת 2017 , בגיל 17, בספארי ברמת-גן. פלי הגיע ארצה מגן חיות בסלובקיה ב- 2006, תודות לתרומה של דליה אסיא-פלד, אשתו של פלי הנמר, כמתנה ליום הולדתו ה-60. לאחר מותו עבר הנמר הנדיר, מזן הקיים בטבע במאות בודדות, תהליך שימור כדי שגם דור העתיד שלא הספיק לראותו בלייב יוכל להכירו.

פלי הנמר (צילום: אנשים ומחשבים)
פלי הנמר (צילום: אנשים ומחשבים)