בתום חודש שלם של משחקים התקבצו להם יחד: שתי השגרירות בישראל של צרפת וקרואטיה (הנבחרות שעלו לגמר) הלן לה-גל וטינה קרצה (בהתאמה) יחד עם שר התקשורת איוב קרא, ראש הסגל במשרד ראש הממשלה יואב הורוביץ וחברים בקהילה העסקית, לצפות יחד במשחק הגמר. החבורה הוזמנה לצפות במשחק במסגרת הקרנה חגיגית שנערכה במלון בראון בתל-אביב.


שבט הצופים של סלקום

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום, ערך ערב חוויתי לכ-500 לקוחות עסקיים גדולים ומובילים של הקבוצה. לאירוע, שאורגן עם שותפיה הבכירים של סלקום בעולם אבטחת המידע - "צ'ק פוינט" ו"סיסקו" - הגיעו: ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום, ליאור גולדגרבר - מנהל מכירות ישראל של צ'ק פוינט (Country Manager)ואורן שגיא - מנכ"ל סיסקו בישראל.



במתחם האירוע שהתקיים ב"מערבה" שבקיבוץ געש, פוזרו עמדות משחקי מולטימדיה של כדורגל, עמדת צילום עם כובעים ודגלי צרפת/קרואטיה בהתאם לאהדת המוזמנים, ועל הרצפה נפרש שטיח דשא ענק להשלמת החוויה. האורחים נהנו מקייטרינג משובח ממטבחו של השף רן שמואלי וכמובן מהקרנה של המשחק על גבי מסך ענק, היישר מסלקום tv .

נדב אמסלם, ליאור גולדגרבר, אורן שגיא וניר שטרן (צילום: סיון פרג')
נדב אמסלם, ליאור גולדגרבר, אורן שגיא וניר שטרן (צילום: סיון פרג')

הצופים בבראשית

יזמי הנדל"ן, בני משפחת כוזהינוף, אירחו כ-400 איש במתחם "בראשית" שבשכונת בבלי בתל-אביב, להקרנה חגיגית של משחק גמר המונדיאל ששודר על מסך בגודל 200 אינץ'. המוזמנים נהנו מדוכני אוכל רחוב של קייטרינג 'פלפל פרודקשיין' בליווי של מוזיקה, אלכוהול ולהקת רקדניות ברזילאית. צפו וחגגו מונדיאל: מוטי ורינת כוזהינוף, המילארדר הקנדי סילבן אדמס ורעייתו מרגרט, ישראל רייף - יו"ר ומנכ"ל שלמה נדל"ן, אורית אפרתי - יו"ר אגודת ידידי שנקר, יובל צלנר, הניה ומשה נור, יוסי אברהמי, ג'קי בלגה – מתמודד לתפקיד יו"ר לשכת רואי החשבון, ירון שורק – מנכ"ל אלקטרה בנייה, אוהד דנוס לשעבר ראש לשכת השמאים, אייל מודי, וגבי קליין מנכ"ל זהבי-עצמון.

סילבן ומרגרט אדמס ומוטי כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)
סילבן ומרגרט אדמס ומוטי כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)

ישראל רייף
ישראל רייף

יובל צלנר
יובל צלנר

הניה ומשה נור
הניה ומשה נור

הצופים הפטריוטיים

 אייל רביד מנכ"ל ויקטורי, יחד עם סמנכ"ל החברה, אבי רביד וחברי הנהלת הסחר - טל בטיטו ואריק גולן, עזבו את עיסוקיהם בסוף השבוע האחרון וטסו לחוות מהכי קרוב את משחק גמר המונדיאל באצטדיון לוז'ניקי, במוסקבה כשהם מצויידים בדגלי ישראל.

טל בטיטו, אבי רביד, אריק גולן ואייל רביד (צילום: יח"צ)
טל בטיטו, אבי רביד, אריק גולן ואייל רביד (צילום: יח"צ)