רונית ואילן חלפון מבעלי רשת האופנה הבינלאומית SACK'S, השיקו אתמול בבוקר את קולקציית סתיו חורף 2018-2019 של החברה, בעיצובן של רונית חלפון ושל דור ההמשך - הבת המעצבת, בר חלפון. התצוגה נערכה בלוקיישן אורבני תל-אביבי ברחוב נחלת בנימין, והוזמנו אליה פאשניסטות, נשות עסקים ונשות חברה, על מנת להתרשם ולהתמנגל. המוזמנות נהנו גם מתקרובת של השף ערן זיני. נצפו: לימור ויזל, ענת פרנקל, עפרה רייף שמלצר, דליה ממרוד ובתה שני, קרן שפילשר, שרי שמי, ציפי לנדאו ובתה יעל, מרב כהן, סיון שטרנבך, אלינור אנג'ל, ורד אילני, לימור בלדב, ג'ני קובה והבן דניאל, עו"ד מגי הלפרין, אלינור קופלר בן נתן, דספינה שרמיסטר, שירלי ברנדס ועוד.

עופרה רייף, רונית חלפון וציפי לנדאו (צילום: אביב חופי)
עופרה רייף, רונית חלפון וציפי לנדאו (צילום: אביב חופי)

אילן חלפון וענת פרנקל
אילן חלפון וענת פרנקל


מרב כהן
מרב כהן




פרויקט הקיץ של הלאונג' עם מנהלי חברות שמאמצות גדודים של צה"ל, במסגרת תוכנית 'אמץ לוחם' של יחד למען החייל ממשיך, והיום עם נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממן, בת 57, מתגוררת במושב בית חירות. שרות צבאי בפלוגה המסייעת של גדוד הצנחנים 202.

איך התחברת לפרויקט 'אמץ לוחם'?

ביקשנו לאמץ יחידה חדשה שטרם אומצה - צעירה ממזרה וחדשנית. קיבלנו שתי יחידות שאנחנו מאוד מאוד גאים בהן, ביכולות שפיתחו ובהצלחותיהן – 'קלע דוד' ו'רוכב שמיים'. 'קלע דוד' עוסקת ביירוט טילים, ורוכב שמיים היא יחידה בחיל התותחנים שעוסקת בהפעלת כלי טיס בלתי מאויישים.

משהו שלא ידעת על היחידות קודם והפתיע אותך?

בעיקר הפתיע ושימח אותי מספר הבנות המשרתות ביחידה ובמיוחד שמחתי להכיר את המפקדת המרשימה של יחידת 'רוכב שמים'.

מה האימוץ נותן לך כמנהלת?

האימוץ מבחינתי לא בא לידי ביטוי בכסף, אלא בתחושת השותפות שלנו כחברה עסקית מול יחידות לוחמות בצה"ל. אנחנו מרגישים שהן חלק מממ"ן וחשוב לנו מאוד להיות לעזר במיוחד היכן שיש קשיים בירוקרטיים בצבא; כמו עזרה במציאת עבודה לאחר השחרור ועוד. בסופו של יום תחושת הנתינה חשובה לנו, לא פחות משהיא חשובה ליחידה המאומצת.

נחמה רונן (צילום: יוני רייף)
נחמה רונן (צילום: יוני רייף)

הקונצרט של שטרן באמריקה הלטינית

שגריר ישראל בארגנטינה- אילן שטולמן, מושל מחוז טוקומאן- חואן מנצור ומנכ"ל התזמורת הסימפונית ירושלים -יאיר שטרן נפגשו בנמל התעופה של טוקומאן. המפגש המיוחד התקיים לקראת פתיחת סיור הקונצרטים החגיגי לציון 70 שנה לישראל של התזמורת הסימפונית ירושלים בניהולו המוזיקאלי של ירוחם שרובסקי ועם הכנר איתמר זורמן. סיור הקונצרטים יעבור בארבע מדינות שונות באמריקה הלטינית: ארגנטינה,ברזיל, פרו וצ'ילה.

)אילן שטולמן, חואן מנצור ויאיר שטרן (צילום: דסי חיה שטרן
)אילן שטולמן, חואן מנצור ויאיר שטרן (צילום: דסי חיה שטרן


הסדרה של אסולין

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי 'ברקן' ו'סגל'; עידו לוינסון - היינן הראשי של היקב; ולי בולדס, מנהלת השיווק של היקב, קיימו ערב טעימות מיוחד לרגל השקת יינות סדרת אלטיטיוד, בציר 2014 של יקבי ברקן. האירוע נערך במסעדת מלון 'סטאי' ביפו, לקראת ראש השנה, ובמסגרתה זכו המוזמנים לנסות יינות מהסדרה שזכתה לאורך השנים במעל 60 מדליות בתחרויות יין בינלאומיות בארץ ובעולם.

עידו לוינסון, לי בולדס וג'יל אסולין (צילום: ליאור גולדסאד)
עידו לוינסון, לי בולדס וג'יל אסולין (צילום: ליאור גולדסאד)