אלירן ברדוגו, מפיק האירועים התל אביבי - יליד העיר טבריה - יזם את פרויקט i love tiberias במטרה להעיר את העיר, להחזיר את האמונה, הגאווה והתקווה ולשנות את המומנטום השלילי שבו היא נמצאת. כדי להזכיר לתושבי העיר ולכלל האוכלוסייה את מעלותיה של העיר, רתם ברדוגו מגוון אנשי עסקים, ילידי העיר, בהם משה מרי - מנכ"ל נספרסו ישראל, ואורן רווח נשיא 'אסתי לאודר ישראל' לטובת הפרויקט, ויזם מגוון רחב של פעילויות ואירועים בשיתוף פעולה עם עסקים בעיר. 

קו מציג את החדש שלו

לקוחות, שותפים, ובכירים מקהילת העסקים הקוריאנית בישראל, התקבצו ברביעי האחרון באולם האירועים "שבע" בת"א, לרגל השקת הסמארטפון החדש והנחשק מבית 'סמסונג' – ה'גלקסי נוט 9'. השקת המכשיר החדש בארץ, תלווה בקמפיין רחב. המוזמנים נהנו מארוחת גורמה יצירתית במיוחד בניצוחו של השף שגב משה, שסיפר בהתרגשות על יחסיו המיוחדים עם הטלפון, שהביאו אותו לשלושה חודשי שלילה שהסתיימו ממש ביום האירוע; ומהופעה של הזמרת קרן פלס. את פני הבאים קיבלו קריין קו - מנכ"ל 'סמסונג ישראל' וחברי ההנהלה הבכירה של החברה בישראל.



סעדו והתעדכנו בכל החידושים של המכשיר: ח"כ רוברט אילטוב - יו"ר שדולת ההיי-טק בכנסת ויו"ר אגודת הידידות הפרלמנטרית ישראל-קוריאה, עמיחי עורקבי - נשיא לשכת המסחר ישראל-קוריאה, הצלם עדו איז'ק, ומוטי רייפ.

עמיחי עורקבי וקריין קו (צילום: אבשלום ששוני)
עמיחי עורקבי וקריין קו (צילום: אבשלום ששוני)

עדו איז'ק ומוטי רייפ
עדו איז'ק ומוטי רייפ

שגב משה
שגב משה

דרך הבמבוק של חפץ במנילה

תפנית מפתיעה בקריירה של ענת חפץ - מעצבת האופנה הבינלאומית ומרצה בכירה בשנקר. התערוכה שלה - "דרך הבמבוק ת"א-מנילה" - המציגה עבודות מקני במבוק בהשראת עיצובי הטקסטיל שלה, הוזמנה לפתוח את עונת הקיץ במוזיאון החשוב 'אילה' במנילה. לרגל הפתיחה נפרשו בבירת הפיליפינים דגלי ישראל. הביקורות החיוביות והיענות הקהל המקומי הייתה כל כך גדולה, עד שהוחלט להאריך את תצוגת התערוכה בעוד מספר שבועות. בין המבקרים בתערוכה עד כה: סנאטורים ואח"מים מקומיים, שגריר ישראל בפיליפינים - אבי בן מתתיהו, ויו"ר קרן 'אילה' - רואל מרנן.

רואל מרנן, ענת חפץ, ואבי בן מתתיהו (צילום: רוני חפץ)
רואל מרנן, ענת חפץ, ואבי בן מתתיהו (צילום: רוני חפץ)

אלוביץ' בביג פאשן

בחמישי האחרון נפרש במתחם 'ביג פאשן' שבאשדוד תור ארוך, שעה שקהל רבה ציפה לפתיחת החנות החדשה של מותג האופנה Adika. בכירי המותג, שהחל את דרכו באינטרנט בלבד, התייצבו בשערי החנות השישית שהם פותחים. בחנות החדשה הושקעו כשני מיליון שקלים, והיא משתרעת על שטח כ-300 מ״ר, בעיצובו הייחודי של טום רום, הקריאיטיב דירקטור של החברה. חגגו אופנה וגזרו את הסרט: בועז דריקס - מנכ״ל ביג פאשן אשדוד, דדי שוורצברג - מייסד ומנכ"ל Adika, אורנה אלוביץ', ואילן דביר - מנהל קניונים ארצי 'ביג'.

אורנה אלוביץ' ודדי שוורצברג (צילום: רפי דלויה)
אורנה אלוביץ' ודדי שוורצברג (צילום: רפי דלויה)

נפלאות סופהשבוע 

>למעלה משלוש מאות משתתפים התקבצו בשישי האחרון לציין את הקמתו של ארגון השמאל החדש - "מחזקים". האירוע נערך בבר ה'כולי עלמא' בת"א ונכחו בו גם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ויו"רית מרצ לשעבר זהבה גלאון.

אהוד ברק וזהבה גלאון  (צילום: ארגון "מחזקים")
אהוד ברק וזהבה גלאון (צילום: ארגון "מחזקים")

>טוני לוי, איש העסקים הישראלי הפועל ביפן, קיבל את הפרארי החדשה שלו, הצטלם איתה ויצא לסיבוב.

>אירוע הקיץ לילדי ׳וראייטי׳ התקיים בקולנוע רב-חן גבעתיים. הילדים הוזמנו ליהנות מהסרט ״משפחת סופר על 2״, מכיבוד עשיר של רשת רולדין, וממפגש חברתי. יו״ר וראייטי, עו״ד אורי סלונים, הגיע לברך את הילדים בקיץ נעים, והודה על הזכות של ׳וראייטי׳ לשמח אותם ולהנעים להם את הקיץ.

אורי סלונים
אורי סלונים