ממש לפני שהחגים כבר כאן, אפי רוזנהויז - יו"ר דירקטוריון קבוצת גולף, ורביב ברוקמאייר - מנכ"ל הקבוצה, השיקו את הבית החדש לעיצוב של Golf & Co ברחוב הלח"י בבני ברק. חנות הדגל החדשה נפתחה בהשקעה של כששה מיליון שקלים, ומתפרשת על פני שלושה מפלסים, בשטח כולל של כ-1000 מ"ר. המתחם החדש מחליף את המתחם המיתולוגי של הקבוצה בהדר יוסף. החנות החדשה תספק מענה בתחומי עיצוב הבית ותציע לקולקציות של אהילים, ריהוט, וילונות ושטיחים.

פרויקט הקיץ של הלאונג' עם מנהלי חברות שמאמצות גדודים של צה"ל, במסגרת תוכנית 'אמץ לוחם' של יחד למען החייל והיום עם איציק צדיק, מנכ"ל – דיגניה מערכות בע"מ, מתגורר בתל-אביב

איציק צדיק (צילום: שירה צדיק- דולר)
איציק צדיק (צילום: שירה צדיק- דולר)


שרות הצבאי
 את שירותי הצבאי עשיתי בחיל התותחנים, וכיום אני סא"ל במילואים.

מדוע בחרת לאמץ את היחידה?

בחרנו לאמץ את גדוד תעוז - גדוד הלוחמים של המשטרה הצבאית - דווקא בגלל שהיא אינה מוגדרת יחידת "עילית".

משהו שלא ידעת על היחידה קודם והפתיע אותך?

זהו גדוד מעורב (בנים ובנות( עם הרבה חיילים בודדים, ולא מעט עולים חדשים, גדוד שאחראי על המעברים ועושה עבודת קודש- עבודה יום-יומית קשה ושוחקת שמביאה תוצאות נראות לעין המשפיעות על ביטחון המדינה – תפיסות של אמצעי לחימה, של הברחת מזון ומוצרים אחרים, בלימת ניסיונות להחדיר שוהים בלתי חוקיים ולעיתים מחבלים.

מה האימוץ נותן לך כמנהל ?

האימוץ נותן הרגשה של ערבות הדדית בין חברה מסחרית לגדוד לוחם בצה"ל, סיפוק ותחושת מטרה לעובדי החברה במגע עם הגדוד ופועלו. אני חשים מעורבות אמיתית ושוטפת עם הגדוד לכל אורך השנה הרבה מעבר לתרומה הכספית. האימוץ תורם לחברת ולעובדיה לא פחות מתרומת החברה לגדוד ולרווחת חייליו.

שנה מתוקה מבאר שבע

את שלישי בצהריים בילו משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אלונה ברקת בעלת קבוצת הפועל באר-שבע, ורוביק דנילוביץ', ראש העיר באר-שבע, בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה. המפגש נערך באצטדיון 'טוטו טרנר' בבאר שבע בהשתתפות הנהלת הקבוצה בראשות המנכ"ל אסי רחמים, הצוות המקצועי בראשות המאמן ברק בכר, וכמובן כל סגל השחקנים של אלופת המדינה בכדורגל.

אלונה ברקת, רוביק דנילוביץ' ומשה ממרוד (צילום: ליאור מוסקוביץ')
אלונה ברקת, רוביק דנילוביץ' ומשה ממרוד (צילום: ליאור מוסקוביץ')

סובארו עונתי

איש העסקים שמעון ברזילי, בעלי סוכנות הרכב סובארו בירושלים, נרתם לטובת קבוצת הכדורסל של העיר. ברזילי סיפק ארבעה רכבי סובארו לארבעת השחקנים החדשים של הפועל ירושלים בכדורסל: דשון באטלר, ג'יימס פלדין, ג'וש אוונס ואלכס צ'וברביץ'. הרכבים יעמדו לרשות השחקנים החדשים במהלך כל העונה הקרובה.

ג'יימס פלדין, ג'וש אוונס, שמעון ברזילי, אלכס צ'וברביץ ודשון באטלר (צילום: מאיר אליפור)
ג'יימס פלדין, ג'וש אוונס, שמעון ברזילי, אלכס צ'וברביץ ודשון באטלר (צילום: מאיר אליפור)

ג'אז עם הנקוק וברנס

במסגרת פסטיבל הג'אז באילת אירח דוד ברנס מנכ"ל מלון קראון פלזה אילת את ראש העיר מאיר יצחק הלוי שהגיע לברך על שיתוף הפעולה בין המלון לפסטיבל ולעיר אילת. בין אורחי המלון נצפו אמנים שלקחו חלק בפסטיבל בהם: הסקסופוניסט הרבי הנקוק שעובד עם ביונסה ולידי גאגא, מתי כספי, שלמה גרוניך, וקרולינה.

הרבי הנקוק ודוד ברנס (צילום: יהודה בן יטח)
הרבי הנקוק ודוד ברנס (צילום: יהודה בן יטח)