1. בשבוע החולף ייצג בית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב – שנקר, את ישראל, בביאנלה היוקרתית לעיצוב בלונדון, עם תערוכה יצירתית ופורצת דרך תחת הכותרת: Exposed Nerves (עצבים חשופים). שבוע העיצוב בלונדון מזמין אליו אספנים ואוצרים מכל העולם. רבים מהם הגיעו למפגש חגיגי שנערך בביתן של שנקר, והתקבלו על-ידי שגריר ישראל בבריטניה מארק רגב, נשיאת שנקר - פרופ' יולי תמיר; ואורית אפרתי - יו"ר חבר הנאמנים של שנקר. בשני בערב, פתחו את ביתם בלונדון אריאלה ודני מושקוביץ, ואירחו ארוחת ערב לכבוד בכירי וידידי שנקר. 
יולי תמיר ומארק רגב. צילום: באדיבות שנקר


2. ועוד מנפלאות לונדון בשבוע החולף: האמנית והאדריכלית אירמה אורנשטיין, אירחה את החברים משנקר שהיו בעיר, כדי להציג בפניהם מיצב מיוחד פרי עבודתה, המוצג בגלריית סאצ׳י המפורסמת בעיר. לצידה של האמנית פגשו המוזמנים גם את דיויד סיקליטירה מייסד ונשיא parallel contemporary art 
ואוצרת האמנות: עדי ישראלי, אנטוניה הודגס ומגדלנה וואהיד.

אירמה אורנשטיין, דיויד סיקליטירה, עדי פורגס ואנטוניה הודגס. צילום: אנה בורטון

3. חברים רבים עשו דרכם מיד עם צאת צום יום הכיפורים לביתם של רוני ויהודית קצין בהרצליה למפגש רעים מסורתי. איחלו גמר חתימה טובה: אתי ורמי כספי, נאוה ברק ושלום זינגר, דיתי ואלכס לנדסברג, דסי ויאיר שטרן, נילי קריב, עליזה ואריאל יפו, שבתאי ויעל שביט וחיים וורדה סאמט.

אלכס ודיתי לנסדברג. צילום: אביב חופי

אתי ורמי כספי. צילום: אביב חופי


חיים וורדה סאמט. צילום: אביב חופי


עליזה ואריאל יפו. צילום: אביב חופי

 
4. יוסי אירני מבעלי FACTORY54 אירח השבוע את שחקני מכבי תל אביב בכדורגל בחנות הרשת בקניון TLV. אירני ורשת FACTORY 54  הם יבואני מותג האופנה BOSS  לישראל, אשר חתום עם המועדון על חוזה אימוץ לשלוש עונות. במהלך עונות אלו BOSS תהיה המלבישה הרשמית של המועדון ותספק לקבוצה בגדים ייצוגיים.

חגגו עם אירני את השקת שיתוף הפעולה: בן מנספורד - מנכ"ל מכבי תל אביב, ברק יצחקי המשמש כיום בתפקיד ניהולי בקבוצה, וכמובן שחקני הקבוצה.
בן מנספורד, יוסי אירני וברק יצחקי.

בן מנספורד, יוסי אירני וברק יצחקי. צילום: אביב חופי


5. בחמישי בבוקר חגגו בערוץ דיסני את השקתה של סדרת נוער חדשה: "דאנסטורי', המבוססת על עולם הריקוד מהיפ הופ ועד ג'אז. נפגשו לנשנוש בוקר לקראת הפיזוזים על המסך: תמי לנדסמן - מנכ"לית דיסני ישראל; גיא קרני - מנכ"ל ערוצי דיסני ישראל, יוון, וקפריסין; וג'יוואני מסטראנג'לו - מנהל אזורי של דיסני במזרח התיכון ומלטה; שברכו את צוות השחקנים ביניהם: דניאל גרנט, הבן של צופית ואברהם גרנט ואלמה קישון נכדתו של אפריים קישון. 

גיא קרני, תמי לנדסמן וג'יוואני מסטראנג'לו . צילום: שוקה כהן
6. עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ולמען בני משפחותיהם, ערכה בראשית השבוע את משדר ההתרמה השנתי שלה ששודר ברשת 13, בהנחיית יעל בר-זוהר וקובי מחט. אנשים רבים לקחו חלק במשדר, אמנים הופיעו בהתנדבות, והיו גם סלבריטאים אשר איישו את מוקד ההתרמה של ישראכרט. הגיעו לצפות: ליאור שמואלי - מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים; אלינוער לויטן - סמנכ"לית העמותה; רמי ועדינה לוי, יפית אטיאס, יוסי מולדבסקי, עופר ינקו - מנכ"ל נביעות, דליה ואפי שטנצלר, קלוד ברייטמן, גלי ומשה זילברשטיין, חסידה דנאי ואברשה ויהודית בורשטיין.
רמי ועדינה לוי ואלינוער לויטן. צילום: אביב חופי

אפי ודליה שטנצלר. צילום אביב חופי


7. הרב יצחק נוימן - מנהל בית חב"ד במכבים-רעות, הזמין מאות אורחים לערב חגיגי בהנחייתו של קובי אריאלי, שכלל הרמת כוסית וברכה מפיו של הרב הראשי לישראל - דוד לאו. בערב הוכרז על איסוף תרומות לשם הקמת בית כנסת חדש במכבים-רעות ואכן, האורחים נרתמו ובסוף הערב נספרו מאות אלפי שקלים, שיוקדשו למטרה זו. השתתפו: יפתח רון-טל - יו"ר חברת החשמל, ועו''ד נחום פינברג.

יצחק נוימן ונחום פיינברג. צילום: ללא קרדיט


8. הילה רהב, יושבת הראש החדשה של אגודת ידידי תיאטרון בית ליסין, נכנסה לתפקידה כרוח סערה ואירחה עם בעלה רני רהב, במוצאי שבת האחרונה, בביתם בסביון, אירוע שני במספר, לחברי אגודת הידידים הותיקים ולידידים חדשים. באומנותי – הופעות של שחקני התיאטרון בביצועים לא שגרתיים. ברכו לחתימה טובה: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, מנהלת התיאטרון - ציפי פינס, נשיאת הכבוד של אגודת הידידים - ג'ני ברנדס, ח"כ איילת נחמיאס-ורבין ועברי ורבין, ציפי לבני ונפתלי שפיצר, אירמה ואבי מיכאלי שפגש במקום את בת הדוד - השחקנית רבקה מיכאלי, עמי וליזיקה שגיא אשר הכריזו על תרומה מכובדת לתיאטרון, זיו אבירם, אביב ופרי גלעדי, רוני וסיוון שטרנבך, נאוה וצחי ברוורמן, גילה ויואב הורוביץ, עמוס ונוני מלכא, גיא וטל גרנות-גולדשטיין, יוכי ואיציק שרם, ענת אנג'ל, גיא פינס ורותי רודנר ורבים רבים נוספים.
 
הילה רהב וליזיקה שגיא. צילום: רפי דלויה
 
רותי רודנר, אביב ופרי גלעדי וגיא פינס. צילום: רפי דלויה


אלקס ואסתי הרטמן. צילום: רפי דלויה

 
9. הכפתן של מיכאלה ברקו הוא כל מה שדוגמנית על שחשה בנוח צריכה ללבוש: חציו עשוי משי תכול ומעוטר בדוגמת פרחים כהה צפופה, בעוד שחלקו האחורי מבד כותנה מפוספס בתכלת-לבן, שמעטר גם את קצוות השרוולים הארוכים. נעלי הסירה השפיציות בגוון ניטרלי אורזות את המראה מהודק.