סגן ראש עיריית תל אביב והמועמד לראשות העיר אסף זמיר, אירח במוצאי שבת אירוע בחירות שלו ושל סיעת 'רוב עיר' שבראשה הוא עומד. אל מתחם האירועים 'שבע' שבתל-אביב, הגיעו חברים ותומכים להקשיב למצע הבחירות ולתמוך במועמד הצעיר. אייל קיציס הנחה, וח"כ מרב בן ארי, שהתחילה את דרכה בסיעה של זמיר, נשאה דברים. בין התומכים נצפו כמובן, האישה שאיתו - מאיה ורטהיימר, הוריה - איתן ואריאלה ורטהיימר, וגם אשת העסקים המוערכת עפרה שטראוס.

אריאלה ורטהיימר (צילום: אבשלום ששוני)
אריאלה ורטהיימר (צילום: אבשלום ששוני)

אסף זמיר
אסף זמיר



החלונות הגבוהים ברימון

ראשי בית הספר למוסיקה "רימון" שברמת השרון, המתהדר בבוגרים מוכשרים, בהם: אביב גפן, מירי מסיקה, קרן פלס, נטע ברזילי ורבים נוספים, אירחו בשישי בצהריים אירוע התרמה במוזיאון תל אביב. האירוע כלל שלושה שירים בביצועים מרגשים של תלמידי בית הספר, והופעה של הרכב "החלונות הגבוהים" - שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס - שגם היא למדה ברימון. ברכו והודו לתורמים על ההיענות והנוכחות: משה סיני - מנכ"ל בית הספר רימון למוזיקה, יהודה עדר - נשיא רימון, אירנה שלמור - ראש אגודת הידידים של בית הספר שזכתה לברכות וזר ורדים לרגל יום הולדתה שחל באותו היום, ואיש העסקים אודי אנג'ל התומך בבית הספר זה שנים ארוכות.

כל ההכנסות שנאספו באירוע יוקדשו למימון למלגות לימודים בבית הספר. אנג׳ל המשמש גם כיושב ראש הועד המנהל של רימון, התנדב לעלות בסוף המופע על הבמה ולתרום שלוש מלגות נוספות, ואף ביצע את אחד השירים של "החלונות הגבוהים". בין אלו שתרמו ושרו: איציק ועדיה סוארי, נתן וקלרה חץ, יובל וניצה גביש, מיכל ורועי ורמוס, אורה ורוני נפתלי, לילך סיגן וליגד רוטלוי, אייל רוזובסקי, יעל אלמוג, רמי שלמור, נחמה רונן, ברוריה לקנר ורוני אמיד, דוברת וייזר ואבי גרובר, העסוקים בימים אלה בבחירות לעיריית רמת השרון, אסתי אקרמן המשווקת את 'וודקה פינלנדיה' - נותנת החסות לאירוע, ורבים נוספים.

יהודה עדר, אירינה שלמור ומשה סיני (צילום: איציק בירן)
יהודה עדר, אירינה שלמור ומשה סיני (צילום: איציק בירן)

אסתי אקרמן ואודי אנג'ל
אסתי אקרמן ואודי אנג'ל

הקולקציה של ג'ונס

קוטור גברי לזמן מוגבל בקניון רמת אביב. קולקציית בגדי החורף לגברים, בעיצובו של מי שכיהן עד לאחרונה כמנהל האמנותי של לואי ויטון - קים ג'ונס, נחתה בתל אביב. מדובר בקולקציה האחרונה שעיצב ג'ונס לפני שעבר למותג היוקרה "דיור" – אף הוא מקבוצת LVMH. הקולקציה הותאמה למזג האוויר הישראלי ולרוח הספורט-אלגנט של הגבר הישראלי. מנהל החנות של לואי ויטון בתל אביב, ג'ושוע אברהם, סיפר כי לראשונה נבחרה מדינת ישראל להשתתף בסבב ערים המארחות את קולקציית הביגוד שנודדת בין חנויות ומדינות.

נעמי קמפבל, קים ג'ונס וקייט מוס (צילום: לואי ויטון מלטייר)
נעמי קמפבל, קים ג'ונס וקייט מוס (צילום: לואי ויטון מלטייר)

המלון של מור

בפרוס השנה העברית החדשה, התחדשו בקבוצת הנדל"ן הישראלית "MORE" בהשקת מלון חדש בבעלות הקבוצה בעיר פוזנן שבפולין. המלון - PARK INN BY RADISSON, רשום על שווי של 58.6 מ' ₪ ויש בו 166 חדרי אירוח, שטח מסחרי של כ-500 מ"ר, ו-15 דירות מגורים. אל טקס הפתיחה הגיעו גם נציגי מפעילת המלון - חברת רדיסון העולמית, שזהו המלון החדש ביותר בניהולה מתוך 990 נכסים ברחבי העולם. נפגשו על אדמת פולין: יו"ר הקבוצה חנן מור ומנכ"ל הקבוצה אבי מאור, מנהל המלון מטעם רדיסון - רומן רידל, הרב הראשי לפולין מרדכי שודריך, יו"ר הקהילה היהודית בפולין - אליסה קובוס ועוד.

אבי מאור, חנן מור ורומן רידל (צילום: משה נייס)
אבי מאור, חנן מור ורומן רידל (צילום: משה נייס)

קפסולה מעוצבת

מעצב הפנים ינאי פרישר-גוטמן הציג בראשון את קולקציית הקפסולה פרי עיצובו בשיתוף רשת Golf & Co: GOLF & CO By YANAI FRYSZER GUTTMAN. האירוע נערך בחנות הדגל החדשה ברחוב הלח"י בבני-ברק. רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, בירך את המעצב על שיתוף הפעולה ועל קולקציית הביכורים הראשונה שכוללת ריהוט, טקסטיל וכלי בית.

רביב ברוקמאייר וינאי פרישר-גוטמן (צילום:רפי דלויה)
רביב ברוקמאייר וינאי פרישר-גוטמן (צילום:רפי דלויה)