איש העסקים טדי שגיא, מהישראלים העשירים בעולם, חגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-47, מה שהיווה עבורו ועבור אורחיו סיבה למסיבה, סוערת ושמחה במיוחד. בחמישי האחרון זרמו אל מתחם האירועים 'אביגדור' בתל אביב חברים רבים של שגיא וזוגתו ואם ילדיו יעל נזרי, הנמצאת בהריון חמישי, ונהנו מערב שכלל בעיקר שפע - שפע קולינרי, שפע של הופעות, ושפע של דרינקים. המקום עצמו זכה לעיצוב מרהיב ממותג בראשי התיבות של שמו של חתן השמחה באנגלית, וכתר. במסגרת האירוע המנהלים מהקבוצה של טדי הפתיעו אותו עם סרטון בו הם חושפים מה הסוד שלו--וורקוהוליק שיורד לפרטים הקטנים. 

באומנותי: הופעות של עדן בן זקן וחברו הטוב של שגיא - הזמר עומר אדם, ומופע ריקוד של להקה גרוזינית. שגיא עצמו נראה מפזז בשמחה על הבמה ועל רחבת הריקודים. הגיעו לאחל מזל טוב: ההורים - עמי וליזיקה שגיא, אם בתו של שגיא - לימור סימנוביץ', בתיה ועידן עופר, עודד ואתי קובו, הילה ורני רהב, ורד וברק רוזן, רותם וצחי חג'ג', פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ', גלית לוי, מיכל וניר ויצמן ועוד.

צחי ורותם חג'ג' (צילום: אבשלום ששוני, קרדיט וידאו : אלכסיי מלב,  הפקה : יעל זוהר)
צחי ורותם חג'ג' (צילום: אבשלום ששוני, קרדיט וידאו : אלכסיי מלב, הפקה : יעל זוהר)


מיכל וניר ויצמן
מיכל וניר ויצמן

הילה ורני רהב
הילה ורני רהב

פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ'
פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ'

השיבה להודו – גרסת שניידר

ערב ההתרמה השנתי של נאמני בית החולים לילדים - מרכז שניידר, התקיים ביום חמישי האחרון באודיטוריום סמולרש, באוניברסיטת תל-אביב. ערב ההתרמה עמד הפעם בסימן ההשתלות בילדים שנערכות בבית החולים - וזאת במטרה לתמוך במרכז המבצע את מרבית ניתוחי השתלות האיברים בילדים בישראל. את הערב הנחה בהתנדבות טל ברמן. במהלך הערב הוצג סיפורם של זוג עובדים זרים מהודו, הורים לתינוק שסבל ממחלה קשה בכבד אשר סיכנה את חייו ומנעה מהם לשוב לארצם. התינוק זכה לתרומת אונת כבד מאזרחית ישראלית שכלל לא הכירה אותו קודם, ובכך הצילה את חייו. ההורים הנרגשים הגיעו עם ילדם לאירוע ההתרמה, והודו בהתרגשות לצוות בית החולים. במהלך הערב נאספו כמיליון וחצי שקלים עבור בית החולים. בחלקו השני של הערב התקיימה הופעה מלאה של הזמר עברי לידר שהצליח להעמיד את האולם כולו על הרגליים כדי לשיר ולרקוד עימו. אירחו: ישראל מקוב - נשיא העמותה וזוגתו בלה לוסטיג, רונן טוב - יו"ר העמותה וזוגתו שני דרור, ואפרת בר-נתן - מנכ"לית העמותה. נכחו ותרמו: צבי סטפק - יו"ר 'מיטב דש' ואשתו אלן סטפק, אבנר ומיכל סטפק, אילן רביב, שי פלדמן, דודי וברוריה ויסמן, ניר גלעד, אורית בנבנישתי ורבים נוספים.

רונן טוב, אורית בנבנישתי, ישראל מקוב ובלה לוסטיג (צילום: פז בר)
רונן טוב, אורית בנבנישתי, ישראל מקוב ובלה לוסטיג (צילום: פז בר)

אפרת בר נתן ואילן רביב
אפרת בר נתן ואילן רביב

שי פלדמן וטל ברמן
שי פלדמן וטל ברמן

צבי ואלן סטפק
צבי ואלן סטפק

סוגימוטו וידידים במוזיאון

ידידי מוזיאון תל אביב לאמנות, התכנסו ברביעי לסיור מקדים בתערוכה של הצלם והאדריכל היפני הירושי סוגימוטו - אחד האמנים החשובים והמרתקים בעולם, שפועלים בתחום הצילום. בין המשתתפים שהתפעלו מהתצלומים גדולי הממדים בשחור-לבן: סוזן לנדאו - מנכ"לית המוזיאון ועירית רפפורט - יו"ר ידידי המוזיאון בישראל, האוצר הראשי - דורון רבינא, ג׳ייסון אריסון - יו"ר הידידים הצעירים של המוזיאון עם רעייתו אליטל, גלית גוטמן ויגאל אהובי שהשאיל תצלומים מהאוסף שלו לתערוכה, חזי בצלאל, דורון סבג, לין הולסטיין, עברי לידר, דוד עדיקא, נעמי גבעון, דורית חכים, גיא שני ואונה ליפינד - מרשת בתי קולנוע לב, חיים וורדה סאמט, הגלריסטית נעמי גבעון, איריס ואליאב שלמון, אדוארד שטרנגולד, אורן לוקאץ', אורנה שסטוביץ' ועוד רבים.

אליטל וג''יסון אריסון (צילום: גיא יחיאל)
אליטל וג''יסון אריסון (צילום: גיא יחיאל)

הירושי סוגימוטו
הירושי סוגימוטו

נפלאות סופהשבוע

>ביום חמישי האחרון נפתחה ברחוב הרצל בתל אביב המעבדה לאמנות בחסות רשת מלונות 'ישרוטל'. המעבדה, בהובלת האוצר שרון תובל, מהווה חלל ראשון מסוגו בארץ, הנותנת הזדמנות לאמנים צעירים ופורצי דרך לשהות בה למשך חודש, בחינם, וליצור. אירוע הפתיחה כלל את הצגת תערוכת "פורטרט עצמי" של האמן מישל פלטניק, שצולמה בוידיאו על ידי האמן הבינלאומי רן סלוין. דיברו אמנות: ליאור רביב - מנכ"ל רשת ישרוטל, האמנית ורד רוזן, מריו קזאנובה - מנהל מוזיאון cact בלוגנו שוויץ, אריה ברקוביץ' - מנהל בית האמנים תל אביב, הצייר ראובן קופרמן ועוד.

ליאור רביב, ורד רוזן ושרון תובל (צילום: אמיר משה)
ליאור רביב, ורד רוזן ושרון תובל (צילום: אמיר משה)

>לאה גלובוס נהנתה מהופעה של עינת שרוף שעשתה שמח לישראלים בלוס אנג'לס, ושיתפה את חבריה בפייסבוק בעוצמה שיש לשירים מהבית בגולה.

>שי לוי מנכ"ל קבוצת GUS המחזיקה בזיכיון לשיווקם בישראל של מותגי האופנה הבינלאומיים GANT ו-G-STAR השיק בסוף השבוע האחרון חנות קונספט חדשה למותג הדנים המוביל RAW G-STAR בפורמט העיצוב הבינלאומי, בקניון רמת אביב. בחנות הושקעו כמיליון וחצי שקלים וזו החנות הראשונה ברשת שעוצבה לפי קונספט חנויות היוקרה הבינלאומיות של המותג שנקרא G-STAR SPECIAL STORE . אליאור יוסף אומן הגרפיטי הבינלאומי עיצב עבור החברה ולרגל הפתיחה ליין ז'קטים והדפסי דיוקן של אושיות אופנה בארץ, במהדורה מוגבלת .

שי לוי ואליאור יוסף (צילום: לנס הפקות)
שי לוי ואליאור יוסף (צילום: לנס הפקות)