עם הפנים לעתיד: בעלי איקאה ישראל מת'יו ברונפמן ושולם פישר, ומנכ"ל איקאה ישראל - שוקי קובלנץ, נפגשו בשני האחרון עם ראש מועצת מטה יהודה - ניב ויזל, ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שימחי, כדי להניח את אבן הפינה לחנות חמישית של מותג הריהוט השוודי, שתפתח בישראל, הפעם באשתאול שבמטה יהודה. החנות החדשה תשתרע על שטח של כ- 25 אלף מטר, וצפויה להיפתח ברבעון הראשון של שנת 2020.

אזרד מכנס

מארוול ישראל בראשות המנכ"ל גיא אזרד קיימה בשני את כנס הטכנולוגיה השנתי שלה במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הכנס נערך במטרה להציג לעובדי החברה את הפיתוחים החדשניים שנעשו בחטיבות החברה השונות, לשתף בטכנולוגיות העתידיות, לחשוף את המשתתפים בפורטפוליו המוצרים העשיר של החברה שנוצר במסגרת המיזוג עם חברת Cavium Inc ובשיתופי הפעולה בין הצוותים בישראל ובגלובל. כ- 600 מהנדסי החברה ונציגי הנהלת החברה מחו"ל נכחו והאזינו גם להרצאתו המרתקת של פרופ' דן אריאלי.


דן אריאלי וגיא אזרד (צילום: עזרא לוי)
דן אריאלי וגיא אזרד (צילום: עזרא לוי)

מתנדבים גדולים מהחיים

עמותת 'גדולים מהחיים' הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, ערכה בשני במתחם 'יד חרוצים 11' בתל אביב, אירוע הוקרה למתנדבי העמותה. במסגרת האירוע העניק מנכ"ל העמותה ליאור שמואלי, אות הוקרה לחברת ישראכרט ועובדיה על היותם שותפים לפעילות העמותה במשך שנים רבות. את התעודה קיבלו רון וכסלר, מנכ"ל ישראכרט, ומאורה שלגי - סמנכ"לית משאבי האנוש. שרון איילון, המכהנת כמנהלת שיתופי פעולה בעמותה, הופקדה גם על הנחיית האירוע, והמוזמנים נהנו מהופעה של להקת 'רוקוויל' במופע מחווה ללהקת 'קווין'. שרו: אלינוער לויטן - סמנכ"ל העמותה, אריה בכר, משה וגלי זילברשטיין, אברשה בורשטיין, יוסי ומיכל מולדבסקי, נועה ומיכל וכסלר - בנותיו של רון, ברנרד רסקין ודליה מרום.

רון וכסלר עם בנותיו נועה ומיכל (צילום: אביב חופי)
רון וכסלר עם בנותיו נועה ומיכל (צילום: אביב חופי)

אלינוער לויטן ואריה בכר
אלינוער לויטן ואריה בכר

ליאור שמואלי ויוסי ומיכל מולדבסקי
ליאור שמואלי ויוסי ומיכל מולדבסקי

ציונות בפאלו אלטו

בפאלו-אלטו שבקליפורניה נערך השבוע כנס של JCC בשיתוף עם מכון ״ראות״ הישראלי. הכנס עסק בעתיד הציונות ובקשר שבין ישראל ויהדות התפוצות. אל הכנס הגיעה משלחת ישראלית מכובדת שכללה בין היתר את בטי וגידי גרינשטיין - מייסד ונשיא 'ראות', ערן שישון המנכ״ל, יוסי ודניאלה ביילין, השגריר לשעבר של ארה"ב בישראל - דן שפירו, אבנר מנדלסון - מנכ״ל לאומי ארה״ב, אלי נוברשטרן מקרן Square Peg Capital , יפעת בכור מ״תגלית – אקסל", שר החינוך לשעבר שי פירון, הרב גלעד קריב ואמנון רודאן - אחד התורמים של הכנס.

אמנון רודאן וגידי גרינשטיין (צילום: יניב ר)
אמנון רודאן וגידי גרינשטיין (צילום: יניב ר)

שניידמן בחנות הדגל

פוט לוקר החברה הבינלאומית לאופנת הסניקרס וביגוד הספורט מבית קפוצת פוקס השיקה לאחרונה את חנות הדגל בירושלים, הסניף ה- 40 של הרשת בישראל. דובי שניידמן מנכ"ל פוט לוקר ישראל וקרן קורץ סמנכ"לית שיווק ופרסום של קבוצת פוקס, חשפו את החנות החדשה בעלת הקונספט הייחודי המשתרעת על פני 2 קומות וכוללת: מתחם כדורסל, עמדות פלייסטיישן ומסכי וידאו. הגיעו לברך: חיליק לסרי מבעלי חברת כרטיסי ה"גיפט-קארד", אריה אלטר מנכ"ל לשעבר של ארגון השחקנים, פיני בלילי וספורטאים.

חיליק לסרי, דובי שניידמן פיני בלילי (צילום: דימה קרמינסקי)
חיליק לסרי, דובי שניידמן פיני בלילי (צילום: דימה קרמינסקי)

הגל שלי עם השגרירות

שגרירות גרמניה בישראל ועמותת 'הגל שלי', ערכו יחד חגיגה בין תרבותית תחת הכותרת - "חג כל החגים", במהלכה צוינו חג החנוכה, חג המולד, מוולד א-נבי, והחג היהודי-אתיופי סיגד. השנה תמכה שגרירות גרמניה בתל אביב בעבודת העמותה, בסכום של עשרות אלפי שקלים, מתוך אמונה מלאה במודל החינוכי הייחודי שהיא שפיתחה שיכול לסייע לבני נוער בישראל ומחוצה לה. במפגש נכחו ירון וקסמן - מייסד ומנכ"ל 'הגל שלי', סגן שגרירת גרמניה - גאורג אנצוויילר, סגנית ראש עיריית בת ים - אסתר פירון , נספחת התרבות של שגרירות גרמניה בישראל - פרנציסקה אוברמאייר, וכ-80 בני נוער וחברי צוות פעילים בעמותת 'הגל שלי'. בני הנוער שיתפו את קהל הבאים בהשפעה שיש לפעילות העמותה על חייהם. בסיום החגיגה הוגשה לאורחים סעודה דרוזית.

ירון וקסמן, פרנציסקה אוברמאייר וג׳ורג׳ אנצויילר (צילום: הגל שלי)
ירון וקסמן, פרנציסקה אוברמאייר וג׳ורג׳ אנצויילר (צילום: הגל שלי)