בראשון בערב התקיימה פרמיירה לסרט החדש "מרי מלכת הסקוטים", בכיכובן של סירשה רונן, ומרגו רובי. האירוע גם היווה את יריית הפתיחה לשיתוף פעולה ייחודי בין חברת הפצת הסרטים 'טוליפ אינטרטיינמנט' והשגריר הבריטי בישראל, במטרה לקדם את התרבות הבריטית בארץ. הראשונים שזכו לצפות בסרט היו מוזמני שגרירות בריטניה, וכן דיפלומטים ודיפלומטיות ממגוון מדינות אירופה.

ההקרנה נערכה בנוכחות השגריר דיוויד קוורי ובן זוגו אלדו הנריקז, שפגשו במקום את מנכ"ל 'מגדל' דורון ספיר ואשתו ד"ר נורית ספיר, אשת העסקים דליה פרקש, עודד טל - מנכ"ל קרן ההשקעות קלארידג' ישראל, ברק מרשקי - משנה למנכ"ל קבוצת דלק, נחשון דוידאי - סמנכ"ל שיווק הגלובל של גט, אורה סטיבה ובנה עמית סטיבה, שמעון אלקבץ - מפקד גלי צה"ל, ליאורה פרט-לוין היועצת המשפטית של חברת דלק, גיל ווייט שותף בהרצוג פוקס נאמן ואשתו ליסה, וחיים זיידל יבואן הוויסקי 'קווין מרי' של לאודרס, שממנו לגמו האורחים באירוע. קוורי, הודה לאורחים ואמר שהוא שמח שנחשף בפניהם הסיפור של המלכה השנויה במחלוקת, סיפור מלא יצרים, תשוקה, כח ורצון לשלוט.

אורה סטיבה(צילום: איציק בירן)
אורה סטיבה(צילום: איציק בירן)


ליסה וגיל ווייט
ליסה וגיל ווייט

ליאורה פרט-לוין
ליאורה פרט-לוין

על אדמת שנזן

חברת 'אדמה', הפועלת בתחום הגנת הצומח, הודיעה כי מניות החברה המשולבת נסחרות עתה תחת השם "אדמה" בבורסת שנזן, הבורסה השנייה בגודלה בסין. הסחר מתאפשר לאחר השלמת אבן הדרך האחרונה בתהליך האיחוד בין החברות ועם שינוי השם של החברה הנסחרת לאדמה. לכבוד האירוע המיוחד הוזמנו חן ליכטנשטיין - נשיא ומנכ"ל אדמה, אבירם להב - סמנכ"ל הכספים, ווין רודולף - מנהל פיתוח עסקי וקשרי משקיעים, וקארן קאנג - מנהלת יחידת המטה בסין, לפתוח את יום המסחר בבורסת שנזן, וצלצלו בפעמון המסורתי.

חן ליכטנשטיין, אבירם להב, ווין רודולף וקארן קאנג (צילום: יחצ אדמה)
חן ליכטנשטיין, אבירם להב, ווין רודולף וקארן קאנג (צילום: יחצ אדמה)

באדום עם ברקת

יושבי הקבע ביציע המכובדים של אצטדיון טרנר, מגרשה הביתי של הפועל באר-שבע בכדורגל, גילו במוצ"ש האחרון אורח חדש שהתיישב בסמוך לבעלים אלונה ואלי ברקת, ולצידה של הד"ר אתי לוצאטו - מהאוהדות הבולטות של הקבוצה. האורח היה אלי בן-סימון בכיר ב'חצרים' ו'נטפים' ויו"ר חברת "נגב אקולוגיה", שהגיע בתלבושת אדומה כולל גרביים אדומות כדי לעשות כבוד לברקת ולקבוצה שלה. איכשהו הפעם זה לא ממש עזר והקבוצה הפסידה למכבי חיפה.

אתי לוצאטו, אלי בן סימון ואלונה ברקת (צילום: חביב בן דוד)
אתי לוצאטו, אלי בן סימון ואלונה ברקת (צילום: חביב בן דוד)

שרקוטרי משפחתי

יעל זוגלובק - שהגיעה מקנדה, יחד עם אחיה - עמי זוגלובק, הבעלים המשותפים של 'קבוצת זוגלובק', ואלי זוגלובק (הבן של עמי) - היו"ר ומנכ"ל החברה, השיקו סדרת שרקוטרי פרימיומית, במבשלת וויסקי בת"א. עוד נכחו: השף טום אביב שהוא גם הפרזנטור של הסדרה החדשה, ויניב ברנור הבעלים של מיטמרקט, שהיה שותף של זוגלובק בפיתוח המוצרים החדשים.

טום אביב יעל זוגלובק ועמי זוגלובק (צילום: סיון פרג')
טום אביב יעל זוגלובק ועמי זוגלובק (צילום: סיון פרג')

המנהרה בבראשית

בסוף השבוע האחרון התארח הסופר א.ב. יהושע במלון 'בראשית', מרשת ישרוטל, זאת לאחר שבספרו האחרון 'המנהרה' - שילב את המלון כמקום בריחה ומפגש של הזוג בסיפור. יהושע קיים במלון מפגש, במסגרתו סיפר לאורחי המלון על הרבדים השונים בספר, ועל הבחירה בנופי המדבר והמכתש כרקע לסיפור.

א.ב יהושע (צילום: יחצ ישרוטל)
א.ב יהושע (צילום: יחצ ישרוטל)


המשקפיים של פליין עשו עליה

לאחר שכבשו את העולם ונצפו צמודים צמודים לפרצופיהם של כריסטיאנו רונאלדו, מדונה ונעמי קמפבל, דגמי המשקפיים של מותג היוקרה Phillip Plein נוחתים בישראל. אתמול בבוקר הושקה בישראל קולקציית המשקפיים של פיליפ פליין, אשר תימכר בלעדית בסניף רשת אופטיקנה ברמת אביב. מנכ"ל הרשת אלרועי תורג'מן, וסמנכ"ל השיווק ירון עמיר, הציגו את הדגמים החדשים בארוחת בוקר ב"קפה פופולר" של השף אבי ביטון.

אלרועי תורג'מן ואבי ביטון (צילום: קים חן)
אלרועי תורג'מן ואבי ביטון (צילום: קים חן)