ביום רביעי האחרון השיקה גליה דור תערוכת צילומים בשם ״מבט על״, בפטיו של מלון 'לייטהאוס' החדש, מקבוצת מלונות בראון בתל אביב. דור מצלמת באמצעות רחפן תחת הכותרת #הכלזהמלמעלה ומעניקה זוית ראיה ייחודית לנופים שהיא מצלמת ולדרך שבה אנחנו נתפסים בתוכם. התערוכה נוצרה בשיתוף עם יפעת גוריון, המייסדת והאוצרת הראשית של יריד 'צבע טרי', כאשר כל ההכנסות מהמכירות בתערוכה יוקדשו להעצמת אמנים צעירים בפורמט חדש שיושק ביריד 'צבע טרי' הקרוב. בין האורחים שהגיעו: יאיר ואילנה המבורגר, אביב ופרי גלעדי, ליגד רוטלוי ולילך סיגן, בועז שוורץ, רפי גדרון וריקי דרורי, אורי יהודאי ורינת ברובינסקי, סיון שטרנבך, מירב כהן, רם לנדס, אודי פרידן ונירית ירון, שי אגסי ותמי חוטובלי, מירי ואסי טוכמאייר, אייל כץ, יובל שרף ושלומי שבן, סיגל שחמון, שרון דוראני, ענת הראל ועוד.

אביב גלעדי, בועז שוורץ ורפי גדרון (צילום: אביב חופי)
אביב גלעדי, בועז שוורץ ורפי גדרון (צילום: אביב חופי)

אודי פרידן ונירית ירון
אודי פרידן ונירית ירון


רם לנדס
רם לנדס

יפעת גוריון
יפעת גוריון

לאודר ואברמוביץ' זוכרים

לקראת יום השואה הבינלאומי שחל היום, הקונגרס היהודי העולמי (WJC) - ארגון בינלאומי המייצג למעלה מ-100 קהילות יהודית ברחבי העולם, יצא פעם נוספת עם קמפיין לציון יום הזיכרון הבינלאומי תחת ההאשטאג - #WeRemember. הקמפיין נועד להעלות את המודעות והידע בכל הקשור לשואה ולצורך להיאבק באנטישמיות. בשנת 2017 זכה הקמפיין לחשיפה של מספר שיא של למעלה מ 650 מיליון בני אדם ברחבי העולם בזכות השתתפותן של דמויות מובילות ברמה הבינלאומית ביניהן האפיפיור, מזכ"ל האו"ם, ראש ממשלת סקוטלנד, נשיא צרפת, ראשי קבוצות ספורט וסלבריטאים מובילים דוגמת גל גדות. בין המשתתפים בקמפיין השנה: נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר, רומן אברמוביץ' בעלי מועדון הכדורגל צ'לסי, מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, אורן רווח,  מנכ״ל אלקליל, חמי פרס, בר רפאלי ועוד.

)רומן אברמוביץ' (צילום: מועדון הכדורגל צ'לסי
)רומן אברמוביץ' (צילום: מועדון הכדורגל צ'לסי

רון לאודר (צילום: שחר עזרן)
רון לאודר (צילום: שחר עזרן)

אורן רווח (צילום :יחצ אלקליל)
אורן רווח (צילום :יחצ אלקליל)



זיכרון השואה בפייסבוק

המנהלת היהודייה-אמריקנית שריל סנדברג, המכהנת כסמנכ"לית התפעול של פייסבוק, העלתה בחשבון האישי שלה פוסט בנושא יום השואה הבינלאומי. סנדברג כתבה: זו הזדמנות לכבד את 6 מיליון האנשים שנהרגו רק בגלל שהם יהודים, ועוד חמישה מיליון אנשים חפים מפשע שגם נרצחו.סיפוריהם ראויים להיזכר ולזכור. מהיום ועד יום שני, פייסבוק משתפת פעולה עם יד ושם: מרכז השואה העולמי בירושלים, בפרויקט קיר הזיכרון. ניתן להיכנס לאתר זה שבו קיים המאגר המרכזי של קורבנות השואה ולקבל מידע נוסף על מי הם היו ולשתף את הסיפור שלהם בפייסבוק. אנחנו חייבים להם את זה כדי להיות הקול שלהם, כך שאף פעם זה לא יקרה לאף קבוצה של אנשים.

שריל סנדברג (צילום: רויטרס)
שריל סנדברג (צילום: רויטרס)

הסיור האמנותי של אשר-טופילסקי

חברות ארגון 'מעגל נשות מד"א' הוזמנו ברביעי האחרון לסיור באוסף האמנות של בנק דיסקונט, המוצג בחללי מגדל הבנק בתל-אביב, בהדרכתה של שולמית נוס הממונה על אוסף האמנות של הבנק.את פני משתתפות הסיור קיבלה מנכ"לית בנק דיסקונט לילך אשר-טופילסקי, שציינה שבבנק יש מספר הולך וגדל של נשים שתופסות תפקידי מפתח ביחידות השונות. בהמשך המפגש הציגו יפית גרינברג נשיאת ידידות מד"א, ואורלי אריאל מנכל"ית ידידי מד"א, את מטרות מעגל נשות מד"א לשנת 2019 .בין המסיירות נצפו:עפרה מיתר, שלווה הסל, הניה נור ואילנית בן-יוסף.

יפית גרינברג, לילך אשר-טופילסקי ועפרה מיתר (צילום: סטלה פז)
יפית גרינברג, לילך אשר-טופילסקי ועפרה מיתר (צילום: סטלה פז)

דוייטשר ואמנות המנהיגות

מנכ"ל חברת אלקטרה איתמר דויטשר אירח בחמישי האחרון את כנס תכנית העבודה של החברה לשנת 2019, שנערך תחת הכותרת THE ART OF LEADERSHIP. הכנס המושקע נערך במתחם 'וואליי' בכפר סבא, ובמסגרתו נערך פנל בנושא מנהיגות בהשתתפות מולי אדן, פיני גרשון, שלי לנצמן, יעקב פרי ודויטשר עצמו. עוד נהנו המשתתפים מהרצאה של הצ'ייסר - איתי הרמן, ומאירוע ערב שכלל ארוחה מושקעת, מופע אופרה, והופעה של הזמר עידן רייכל.

נפלאות סופהשבוע

>חיים סלוצקי ודרי שי, מבעלי 'סלוצקי אפיקי תקשורת', ורינת קליין מנכ"לית החברה, אירחו ברביעי למעלה מ-900 מוזמנים במתחם 'סינמה סיטי' בגלילות, לחגוג את השקת העונה השלישית והחדשה של הסדרה "כפולה", המשודרת בערוץ KIDZ , ב'יס' וב'הוט'. בהקרנה נכחו כוכבי הסדרה בהם: נועה קירל, תובל שפיר, עומר דרור ואורי לייזרוביץ. גם רוברט בן-שושן - הסוכן של קירל, העומד מאחורי הרעיון לסדרה - הגיע לפרגן.

רינת קליין, רוברט בן-שושן וחיים סלוצקי (צילום: אור גפן)
רינת קליין, רוברט בן-שושן וחיים סלוצקי (צילום: אור גפן)

>מנכ"ל "שרונה מרקט", ליאור אשכנזי, קיים אירוע לרגל השקת ארוחת הטעימות "TASTE OF SARONA MARKET ". הגיעו לטעום: מנכ"ל עיריית תל אביב - איתי סרג, והשפים - שגב משה, טום אביב וג'קי אזולאי.

שגב משה וליאור אשכנזי (צילום: אלירן אביטל)
שגב משה וליאור אשכנזי (צילום: אלירן אביטל)