אייל ההון והפילנתרופ האמריקאי ביל גייטס העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה מביקור באוניברסיטת המלכה מרי בלונדון. גייטס שיתף את עוקביו כי יצא מלא השראה מהמפגש וכי בכל מקום בו הוא נמצא בעולם הוא אוהב להיפגש עם סטודנטים. ולמי שפספס ברשתות את התמונה של אותו גייטס עומד כאחד האדם בתור ליד דוכן המבורגר בעיר וושינגטון – מומלץ לחפש.



רפאל בגאלה האמירויות הערביות


נציגי איחוד האמירויות הערביות כינסו ערב גאלה מיוחד בדאבוס במהלך הוועידה הכלכלית שנערכה בעיר. את החסות המרכזית לערב החגיגי נתן מותג הטיפוח הבינלאומיL. RAPHAEL GENEVE בבעלות רונית רפאל ושותפים שוויצריים שכן רבים מעשירי האמירויות הם לקוחות קבועים של המותג ומטופלים בסניף בג'נבה.

רונית רפאל (צילום: אבי הראל)
רונית רפאל (צילום: אבי הראל)

הביטחון של הדירקטורים

בכנס לשכת רואי חשבון שנערך במלון 'גולדן קראון' בנצרת, בשישי האחרון, התקיים מושב תחת הכותרת: "מינוי דירקטורים בחברות הממשלתיות והציבוריות ורו"ח כמומחה פיננסי אתגרי הדירקטוריון בעידן של גיוון". הפאנל נערך בהשתתפות רו"ח חוסאם בשארה, יו"ר דירקטוריון 'חוצה ישראל', רו"ח איריס שטרק נשיאת לשכת רואי חשבון, מירה מינס סגנית מנהל רשות החברות הממשלתיות, רו"ח אלינה פרנקל-רונן - מ"מ ומשנה לנשיאת הלשכה, רו"ח חן שרייבר - סגן נשיאת הלשכה, רו"ח רגינה אונגר - גזברית כבוד ויו"ר הוועדה להקמת נבחרת הדירקטורים של הלשכה, ובהנחיית רו"ח בשאר קאסם - חבר ועד סניף נצרת והעמקים של הלשכה. בשארה ציין בדבריו כי אחריות הדירקטורים מחייבת הבנה ויכולת לקרוא דוחות כספיים, ובדירקטוריונים שבהם יש דירקטור שהוא רואה חשבון, הדבר מקנה ביטחון לכלל חברי הדירקטוריון.

אלינה פרנקל-רונן, חוסאם בשארה ואיריס שטרק (צילום: ויסאם מסד)
אלינה פרנקל-רונן, חוסאם בשארה ואיריס שטרק (צילום: ויסאם מסד)

מקרתני ברמת אביב

הקולקציה החדשה של מותג האופנה adidas בעיצובה של מעצבת העל סטלה מקרתני, הושקה בחמישי האחרון, במסגרת אירוע בוקר, שנערך בחנות המותג בקניון רמת אביב. ליאת מוליוב, מבעלי המותג בישראל, הפיקה את המפגש וקיבלה את הנשים שהוזמנו וקיבלו הצצה ראשונה לקולקציה, ואפשרות לרכוש ראשונות את הפריטים. נצפו: ורד רוזן, ריקי אריאל, לאה שנירר, מרינה קבישר, עופרה רייף-שמלצר, לימור סימנוביץ', גלית פרבר-שרצקי, לובה יעקובסון, גילי זלצמן, איילת לנדאו, יעל בנין ועוד. דוד בן-משה מנכ"ל קניון רמת אביב עבר לאחל בהצלחה.

ליאת מוליוב ודוד בן-משה (צילום: שוקה כהן)
ליאת מוליוב ודוד בן-משה (צילום: שוקה כהן)

עפרה רייף שמלצר
עפרה רייף שמלצר

מרינה קבישר
מרינה קבישר

אוסישקין מתארח

עמוס שפירא יו"ר אלו"ט, וענת גורן מנכ"לית אלו"ט, אירחו את גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על וצוות מחטיבת משאבי האנוש בחברה, בראשות יהודית גריסרו- סמנכ"לית משאבי אנוש באל-על, במעון אלו"טף בנתניה. שפירא, שכיהן בעבר כמנכ"ל אל-על, הודה לאוסישקין על התמיכה והעזרה לעמותה, שנעשית במסגרת פרויקט "כסף קטן-גדול". כידוע, מזה 13 שנים, נקראים נוסעי אל-על לתרום את הכסף הקטן שנשאר ברשותם מביקורם בחו"ל והתרומות המצטברות מועברות למען דיירי העמותות אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים ולבוגרים עם אוטיזם, ו-על"ה – בית לאנשים עם מוגבלויות מורכבות.

עמוס שפירא, ענת גורן וגונן אוסישקין (צילום: יוסי קובי)
עמוס שפירא, ענת גורן וגונן אוסישקין (צילום: יוסי קובי)

בעונה הבאה עם בקאהם

מותג הכושר והלייפסטייל העולמי Reebok משיק בימים אלה את קולקציית הבכורה המשקפת שיתוף פעולה משמעותי עם בית האופנה המוביל של ויקטוריה בקהאם. הקמפיין לשת"פ המדובר שעתיד להגיע לחנויות בישראל רק בעונה הבאה נוצר בשיתוף הצמד האייקוני - הצלם האיטלקי מריו סורנטי והסטייליסט האירי אלסטר מק'קים.

ויקטוריה בקאהם (צילום: מריו סורנטי)
ויקטוריה בקאהם (צילום: מריו סורנטי)

בן ארי ללא גלוטן

ח"כ מירב בן ארי, הסובלת ממחלת הצליאק, הגיעה לביקור בתפן ב"מאמא יארא" - מפעל חדש למאפים ללא גלוטן שעתיד להיפתח בקרוב. העסק צמח ממאפייה משפחתית קטנה בפקיעין של נאג'ח חיר, שהכינה עבור יארא, בתה הצליאקית, מאפים טעימים ללא גלוטן. במהלך הביקור נהנתה חברת הכנסת מארוחת בוקר, עשירה במאפים נטולי גלוטן כמובן, ומפגישה עם ראד פאדול, מנכ"ל המפעל.

ראד פאדול, נאג'ח חיר, מירב בן ארי ויארא חיר (צילום: מירי פלג)
ראד פאדול, נאג'ח חיר, מירב בן ארי ויארא חיר (צילום: מירי פלג)