שלמה ביטוח ערכה השבוע את האירוע השנתי של 'מועדון ה-100', הסוכנים המובילים של החברה. לאירוע שכלל ארוחת ערב והופעה של קרן פלס הגיעו עתליה שמלצר נשיאת קבוצת שלמה, אסי שמלצר יו"ר קבוצת שלמה, עפרה רייף- שמלצר וישראל רייף יו"ר אפקון, חברי הנהלת החברה ו-100 הסוכנים של מועדון ה-100, איתם הגיעו נשיא לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד, ממלא מקומו ליאור הורנצי'ק, יו"ר הוועדה לביטוח כללי בלשכה ישראל גרטי ויו"ר ועדת תקנון בלשכה אורי צפריר.

אבירם מארח

שר האוצר משה כחלון ביקר השבוע במשרדי חברת אורקם הישראלית בירושלים ונפגש עם מייסדי החברה פרופסור אמנון שעשוע, זיו אבירם וחברי הנהלה בכירים נוספים. הביקור התקיים בהמשך לפגישת אבירם עם השר בוושינגטון לפני כחודשיים שם הציגו את המכשיר החדשני של חברת אורקם, OrCam MyEye 2.0 גם בפני שר האוצר האמריקאי. כחלון אמר כי ייבחן אופציה לסבסוד המכשיר המהפכני לעיוורים וכבדי ראייה על ידי משרד האוצר.


משה כחלון וזיו אבירם (צילום: יחצ אורקם)
משה כחלון וזיו אבירם (צילום: יחצ אורקם)


הגיבורות של גיבורי העל

בימים אלה עולה לאוויר קמפיין 'גיבורי על למען גיבורים', במסגרתו גייסה חברת דיסני ישראל את גיבורי העל של מארוול למען הילדים הגיבורים של עמותת Make a Wish. הקמפיין נערך לקראת חג הפורים ובמסגרתו על כל רכישת תחפושת של גיבור-על של מארוול, תתרום 'שושי זוהר-תחפושות שאוהבים' חלק מההכנסות למען הגשמת משאלות לילדי העמותה, החולים במחלות מסכנות חיים. בצילומי הקמפיין נפגשו מנכ"לית דיסני ישראל, תמי לנדסמן, ומנכ"לית עמותת Make a Wish, דניס בר-אהרון עם כוכבי נוער שגויסו לקמפיין.

תמי לנדסמן ודניס בר אהרון (צילום: רפי דלויה)
תמי לנדסמן ודניס בר אהרון (צילום: רפי דלויה)

מפרסים דו"ח על הגג

כ- 200 בכירים מקהילת ההיי-טק וקרנות הון הסיכון המובילות במשק, הגיעו בשלישי לערב קוקטייל חגיגי, שערך משרד עורכי הדין עמית-פולק-מטלון ושות' על גג הבניין שבו נמצא המשרד, ברמת החיל בתל-אביב. האירוע נערך לרגל פרסום דו"ח של חברת המחקר IVC, בשיתוף המשרד, אודות קרנות ההון סיכון הפעילות ביותר בישראל לשנת 2018, ומנתח השקעות ראשונות של קרנות הון סיכון בישראל בחמש השנים האחרונות. באירוע חולקו מגני הוקרה לקרנות שדורגו בדו"ח כקרנות הפעילות ביותר בישראל.

בין הנוכחים ניתן היה למצוא את: יובל כהן, מייסד ושותף מנהל בקרן StageOne, אילן לבנון, שותף מנהל בקרן Klirmark, ג'ק לוי,שותף בקרן ICV, אירית יניב, שותפה בקרן Accelmed, הדר קרייתי, שותף בקרן Genesis, שולי גלילי, שותף מייסד בקרן UpWest, לימור גנות, שותפה מנהלת בקרן GEFEN, עודד טל, שותף מנהל בקרן Claridge Israel, עו"ד יונתן אלטמן יו"ר משרד עמית פולק מטלון וראש מחלקת ההייטק והון סיכון במשרד, עו"ד מאיה יששכרוב שותפה במחלקת ההייטק במשרד, עו"ד אילת טורם, שותפה במחלקת הייטק והון סיכון ומנהלת מחלקתGlobal Markets בעמית פולק מטלון, ועוד.

יונתן אלטמן, אילן לבנון ויובל כהן (צילום: לנס הפקות)
יונתן אלטמן, אילן לבנון ויובל כהן (צילום: לנס הפקות)