ביום ראשון לפנות בוקר (שעון ישראל) במשרדי חברת Wix בנמל תל אביב, נערכה הקרנה חגיגית וספונטנית של משחק הסופרבול - גמר ליגת הפוטבול האמריקאית ה-NFL. חברי ההנהלה ועובדי החברה, הגיעו לחגוג יחד את הפרסומת החמישית ברציפות של Wix במהלך משחקי הסופרבול האחרונים (השנה עמד מחירה הממוצע של פרסומת בת חצי דקה במהלך המשחק על כחמישה מליון דולר).

ההחלטה של WIX לקנות פרסומת במהלך המשחק הנצפה באמריקה התקבלה ב-1:40 בלילה שבין שישי לשבת, ממש ברגע האחרון. הפרסומת עצמה שודרה במהלך הרבע השלישי של המשחק, בכיכובה של קרלי קלוס, סופר-מודל המוכרת בעולם, כיזמית, וכמייסדת של Kode with Klossy - ארגון המייצר אפשרויות למידה לנשים צעירות בתחום הטכנולוגיה.

ניר זוהר ורועי סער (צילומים: אביב חופי)
ניר זוהר ורועי סער (צילומים: אביב חופי)


חברי ההנהלה הגיעו להקרנה המיוחדת כשהם לבושים בחולצות כחולות עם הסלוגן "הפועל של האוהדים" - כאות תמיכה והעלאת המודעות לעמותת 'הכחולה', אשר בימים אלו נמצאת בישורת האחרונה לרכישת מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה על ידי האוהדים. חגגו סופרבול שנה חמישית ברציפות: אבישי אברהמי - מנכ"ל ומייסד, ניר זוהר - נשיא, עומר שי - סמנכ"ל השיווק, יניב אבן חיים - סמנכ"ל הפיתוח, עו"ד איתן ישראלי - היועץ המשפטי, רועי סער - חבר דירקטויריון, יואב בורג - מנהל קריאייטיב ראשי, יואב אברהמי - מנהל המוצר Wix Code, שני מור - מנהלת השיווק של Wix, רונה דייויס-צור - דוברת החברה וקרו סולרי - מנהלת צוות סושייל מדיה ובלוגים.

אבישי אברהמי ויואב אברהמי
אבישי אברהמי ויואב אברהמי

קרו סולרי ורונה דייויס-צור
קרו סולרי ורונה דייויס-צור

עומר שי
עומר שי