במסגרת תצוגת אופנה למשקפיים בלבד, שקיימה רשת 'אופטיקל סנטר' הבינלאומית, בבעלותו של המיליארדר לורנט לוי, בפריז, הוזמן להופיע הג'ודוקא הישראלי המבטיח פיטר פלצ'יק, שלאחרונה חתם על הסכם חסות עם הרשת. פלצ'יק שזכה במספר תחרויות באחרונה חנך את קולקציית מותג העל של הרשת Lukkas. פלצ'יק אף צעד על מסלול התצוגה לבוש בבגדי הג'ודו שלו, ועל פניו משקפיי LUKKAS. 

צ'לסי ממשיכה במאבק באנטישמיות

מועדון הפאר צ'לסי, בבעלותו של העולה החדש רומן אברמוביץ', ציין השבוע שנה לקמפיין הבינלאומי שיזם נגד אנטישמיות, ועשה זאת יחד עם שגרירים שמייצגים את מדינותיהם בארגון האומות המאוחדות. משלחת של 40 שגרירי או"ם מכל העולם, בראשותו של שגריר ישראל לאו"ם - דני דנון, הגיעה לבקר בישראל בחסות מועדון הכדורגל המפורסם. יוג'ין טננבאום - חבר הנהלת צ'לסי, ורולה ברנטלין - מובילת הקמפיין נגד אנטישמיות של המועדון, הציגו את פעילויות הקמפיין באירוע שנערך במתחם 'ריי' בתל אביב, וכלל הופעה של להקת Quarter to Africa.



מועדון צ'לסי מוביל כבר שנים מאבק עולמי בגזענות, ובתחילת 2018, בתמיכתו האישית של בעלי הקבוצה אברמוביץ', יצא בתכנית בינלאומית נרחבת תחת הכותרת: Say No to Antisemitism. בהמשך השנה, תקיים צ'לסי משחק ידידות מול קבוצת הכדורגל האמריקנית 'ניו אינגלנד רבולושן' גם הוא במסגרת הקמפיין. המשחק יתקיים בארה"ב, כאשר בעלי שתי הקבוצות - רומן אברמוביץ' ורוברט קראפט - יתרמו כל אחד מיליון דולר לטובת המשך הקמפיין. בנוסף, במסגרת השותפות האסטרטגית של צ'לסי עם הקונגרס היהודי העולמי, יקיימו שני הארגונים פסגה עולמית בנושא המאבק בגזענות ובאנטישמיות בספורט, בהשתתפות נציגי ממשל ממדינות מובילות בעולם.

דני דנון, רולה ברנטלין ויוג'ין טננבאום (צילום: שחר עזרן)
דני דנון, רולה ברנטלין ויוג'ין טננבאום (צילום: שחר עזרן)

מותג התכשיטים של ריבס

אתמול הושק בתל אביב מותג התכשיטים EX FACTORY שמציע תכשיטים עם יהלומים וזהב אמיתי במחירים הנעים בין 200-1200 שקלים. מאחורי המותג עומדת היזמית דנה ריבס, גמולוגית במקצועה, חברה ובעלת משרד עצמאי בבורסת היהלומים, שבבעלותה גם חנות תכשיטים באירופה, והיא עוסקת בפעילות סחר בתכשיטים ויהלומים באירופה ובצפון אמריקה. המתווה העסקי של המותג גובש על ידי בני קריתי - בעלה של דנה, שהוא עו"ד, איש עסקים, ומוכר לכם כראש עיריית טבריה לשעבר. הביצוע בשטח הופקד בידי אלון ריבס, בנה של ריבס, שנולד וגדל לתוך עולם התכשיטים והיהלומים. הקבוצה חברה למאור ברוכמן - מקימת מותג בגדי הים "MOBO" , שאחראית על פעילות השיווק והמיתוג של החברה.

דנה ריבס ובני קירתי (צילום: אופיר כהן)
דנה ריבס ובני קירתי (צילום: אופיר כהן)

אלון ריבס ומאור ברוכמן
אלון ריבס ומאור ברוכמן

חכמים בעיר

בשני נערכה במרכז הכנסים Avenue שבקרית שדה התעופה ועידת Smart City 2019 - הוועידה השנתית לערים חכמות מבית 'מידע כנסים'. גם הפעם עסקה הועידה בחדשנות טכנולוגית מיוחדת לחיים בעיר, ודנה בשינויים המרכזיים הצפויים לעבור על עיר בישראל עד לשנת 2050. אירחו: תומר ישראלי – מנכ"ל 'מידע כנסים' יחד עם יפעת גרינפלד - מנהלת הועידה. השתתפו: אופיר אקוניס – שר המדע והטכנולוגיה, ליאורה שכטר, CIO, עיריית תל אביב-יפו שקיבלה אות הוקרה ממארגני הוועידה השנתית על הובלת מצוינות בתחומי המידע והשירות תוך הנגשת שירותים דיגיטליים לתושבים ובעלי העסקים באופן יזום, עדו נחושתן - מפקד חיל האויר לשעבר ויועץ בכיר ל DELL , פג' שמואלביץ' - סמנכ"ל בכיר Waze, פרופ' אבי דגני - נשיא קבוצת גיאוקרטוגרפיה, ורבים נוספים

אופיר אקוניס ואבי דגני (צילום: דרור סיתהכל)
אופיר אקוניס ואבי דגני (צילום: דרור סיתהכל)

חיבוק למוקי

חברת 'פספורטכארד' נותנת החסות לג'ודוקא שגיא מוקי, אירחה אותו השבוע במשרדיה לאחר זכייתו במדליית הזהב בתחרות ה'גרנד פרי' שנערכה באחרונה בתל אביב. יואל אמיר, מנכ"ל פספורטכארד בירך את מוקי על הצלחתו ותרומתו הרבה לספורט הישראלי.

יואל אמיר ושגיא מוקי (צילום: אמיר מייבלט)
יואל אמיר ושגיא מוקי (צילום: אמיר מייבלט)

ברוקמאייר מתגייס

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, אירח בשני ערב למען נשים נפגעות אלימות. מובילות דעת קהל הוזמנו לקחת חלק ולהעביר את המסר: "בואו נעצור את זה ביחד". במסגרת שיתוף הפעולה, יימכרו בזמן הקרוב ברשת גולף חולצות עם הכיתוב STOP , וכל הרווחים ממכירתן יוקדשו לעמותת "להיות בתנועה". הגיעו והשפיעו: יעל אבקסיס והקרימינולוגית רונית לב-ארי - אשר פועלות למען נשים נפגעות אלימות; יעל גולדמן, סנדרה רינגלר, והשפית שימרית הילל שבביתה נערך האירוע.

רביב ברוקמאייר ויעל אבקסיס (צילום רפי דלויה)
רביב ברוקמאייר ויעל אבקסיס (צילום רפי דלויה)

קרפ על הסט

מריאנו קרפ מנכ''ל רשת TOPTEN ומבעלי החברה, בילה השבוע בוקר בצילומים עם אושיית האופנה קים אור-אזולאי ודוגמנית העל הבינלאומית סופיה מצ'טנר, שהצטלמו לקמפיין קולקציית אביב- קיץ 2019 של רשת אביזרי האופנה.

סופיה מצ'טנר ומריאנו קרפ (צילום: איציק בירן)
סופיה מצ'טנר ומריאנו קרפ (צילום: איציק בירן)